Jump to content
Hatsumomo

Restylane i leppene - hvorfor tar så mange kvinner dette?

Recommended Posts

Hatsumomo

Usikker på om det tilhører her, men jeg spør nå likevel, jeg! :)

Det virker å være en slags trend for tiden (og ihvertfall blandt "kjendiser", bloggere, offentlige kjente mennesker, men også blandt vanlige yngre jenter) å fylle leppene med restylane. 

Det som slår meg er at mange av oss kvinner syntes det ser stygt ut - på noen få kan det være fint ja - men på veldig mange så ser det så ille ut at selv et pent ansikt i utgangspunktet ser helt klovneaktig ut.

Også mange menn syntes det er stygt. F*ckboysa derimot.

HVORFOR er det likevel så mange jenter som tar dette? De kan jo ikke være helt uvitende om hvordan det ser ut for mange? Og ha er den egentlige grunnen for å ta dette? Jeg kan forstå jenter hvis de har komplekser med veldig tynne lepper, men det må jo være et fåtall av jenter. Hvem er det de prøver å oppnå å tilnærme seg i utseende?

Jeg er genuint nysgjerrig på dette, så kom gjerne med tanker og betraktninger.Og gjerne svar fra menn, både de som ikke liker det og kanskje spesielt de som faktisk liker det.

Edited by Hatsumomo

Fortsetter under...

AnonymBruker

Fordi de har komplekser. På lik linje som kvinner som får seg silikonpupper. De ønsker seg fyldige og sensuelle lepper. 

Anonymkode: e5700...db3

AnonymBruker

Det er åpenbart flere menn som liker det. Selv synes jeg (som mann) at det ser helt forjævlig ut.

Anonymkode: 76d82...4a2

AnonymBruker

Det er trendy å være stygg 

Anonymkode: 98362...145

AnonymBruker

Det er helt uforståelig. Jeg kan ikke fatte og begripe hvor idéen om å gjøre det i det hele tatt kommer fra. Irrasjonelt dusteri fra øverste hylle, og bare tanken på det gjør at jeg føler meg dummere.
Er det så mange som tar dette som ikke er med i et av de mindre flatterende TV-programmene, dog? Jeg kan ikke se for meg at noen andre enn personer med en veldig spesifikk personlighetstype gjør det, og bortsett fra svært få unntak på Tinder ser jeg strengt tatt aldri slikt noe i virkeligheten.

Anonymkode: 7480c...e9b

Kvelertak

Mange gjør det for de har så dårlig selvbilde og tror de blir så sexy med ande lepper. Helt ærlig så ser det bare creepy og rart ut. Langt i fra sexy.

Annonse

Hundedama

Enig med gutta, d ser unaturlig ut, ikke pent..

Bubo

Når man kan se at leppene er fikset på med filler, er man allerede over en grense hvor det ser patetisk, grotesk eller komisk ut.

Kan sammenligne med en mann som holder på å miste toupeen, hvor sexy er det?

AnonymBruker

IT chapter 2, er allerede ute.

Anonymkode: a0c8f...417

AnonymBruker

Njaa nå er det jo stort sett de ekstreme tilfellene man legger merke til, ikke de som har små/moderate menger. Tror nok mange ville blitt overrasket over hvem som faktisk har fillers

Anonymkode: e7302...0c1

AnonymBruker

Jeg synes fyldige lepper er utrolig fint og skulle ønske jeg hadde det selv. Derfor tok jeg filler en gang. Det ble dessverre ikke pent på meg, så jeg må bare leve med mine naturlige kjipe lepper. 

Anonymkode: 14b90...421

PallePalle

Jeg er ikke helt enig med meg selv ennå, men jeg lurer på om jeg ikke tror at dette en en kroppsforstyrrelse, eller lidelse, vi ikke har noen diagnose på ennå..

Det er litt som anoreksi eller hyporexi (heter det det, den versjonen der man trener og trener), hvor de har er unormalt behov for å være «pen» og urealistisk eller feil vurdering av hvordan de ser ut for omverdenen

Tvist
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt uforståelig. Jeg kan ikke fatte og begripe hvor idéen om å gjøre det i det hele tatt kommer fra. Irrasjonelt dusteri fra øverste hylle, og bare tanken på det gjør at jeg føler meg dummere.
Er det så mange som tar dette som ikke er med i et av de mindre flatterende TV-programmene, dog? Jeg kan ikke se for meg at noen andre enn personer med en veldig spesifikk personlighetstype gjør det, og bortsett fra svært få unntak på Tinder ser jeg strengt tatt aldri slikt noe i virkeligheten.

Anonymkode: 7480c...e9b

Jeg har sett noen slike i Oslo, men aldri andre steder.

Annonse

Kvelertak
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Njaa nå er det jo stort sett de ekstreme tilfellene man legger merke til, ikke de som har små/moderate menger. Tror nok mange ville blitt overrasket over hvem som faktisk har fillers

Det er ikke så vanskelig å se hvem som har det selv om det bare er litt. Så veldig unødvendig. 

Ikke blir de noe flinkere til å suge kuk av å sprøyte inn sånt i leppene heller. Noen gjør det nok pga de tror de blir flinkere🤣

AnonymBruker

Blowjoblepper er in.

Anonymkode: 204cc...45a

AnonymBruker
1 minutt siden, Kvelertak skrev:

Det er ikke så vanskelig å se hvem som har det selv om det bare er litt. Så veldig unødvendig. 

Ikke blir de noe flinkere til å suge kuk av å sprøyte inn sånt i leppene heller. Noen gjør det nok pga de tror de blir flinkere🤣

He he du hadde blitt overrasket over hvor mange som har det som du ikke legger merke til ;)

ToMan

Helt ærlig, det ser både unaturlig og tåpent ut. Klovneaktig og komisk, og klarer ikke å se noe sexy i det i det hele tatt.  

Kvelertak
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

He he du hadde blitt overrasket over hvor mange som har det som du ikke legger merke til ;)

Tviler. Ser jo hovne ut med litt også. Det er i alle fall ikke vanskelig å se hvis du vet hvordan hun så ut før hun sprøytet drittet inn. De fleste jenter tar ikke bare litt så det ikke synes. De fleste går rundt som ender som tror de blir BJ ekspert etter å ha fått andeleppene.

AnonymBruker

Dessverre så vises det uansett, det verste er jo at veldig mange tar litt mer etter en stund fordi de ikke lenger ser selv at leppene er større. Da ender man opp med et samfunn der damer går rundt som dolly duck og tror de er sexy. Kjenner 20 stykk minst som har gjort det og alle har økt mengden etter et par ganger og det ser ikke pent ut. Jeg er i 20 årene. 

Anonymkode: 21576...5db

AnonymBruker

Det blir som å bleke tenner hos tannlegen uten at tennene blir hvitere, og ingen andre legger merke til at man har bleket tennene. 

Det er ingen vits å fylle lepper hvis det ikke er merkbart resultat. 

Anonymkode: 98362...145