Gå til innhold

Hva gjør at noen blir så frekke på forum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi veldig mange av de som henger på forum er narsissister, psykopater og sadister. De gjør hva som helst for oppmerksomhet og for å trigge emosjonelle reaksjoner, og de har absolutt ingen samvittighet eller empati for dem det rammer.
Internettforum tiltrekker seg sånne, særlig dem som ikke "får til" livet. De oppfører seg så bedritent mot folk at ingen vil ha noe med dem å gjøre lenger, så da tyr de til nettet for oppmerksomheten de er avhengige av. Når ikke slike stygge kommentarer blir slått ned på, så blir det jo et fristed for dem. 
https://www.psychologytoday.com/us/blog/your-online-secrets/201409/internet-trolls-are-narcissists-psychopaths-and-sadists

Anonymkode: afdb9...deb

Da må det være et utrolig høyt antall narsissister, psykopater og sadister her i verden. Nesten alle trådene inne på KG handler jo om en et familiemedlem (gjerne en en ex-kjæreste) eller en sjef med disse trekkene. 

De fleste drittsekkene på nettforum er nok, dessverre, bare vanlige folk.

Anonymkode: 49f88...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ble du litt lei av å skrive "viskelær" i dette innlegget?

Anonymkode: aac5c...5a3

Nei, egentlig ikke 😊

Anonymkode: c3906...003

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, AnonymBruker said:

En del er nok bare skikkelig bedritne folk. Allikevel kjenner jeg at jeg blir en skikkelig drittsekk på kvinneguiden. Jeg er på andre forum hvor jeg legger mye omtanke i svarene mine og oppriktig bryr meg om de jeg svarer. Det gjorde jeg også de første årene her(rundt 2006). Etterhvert ble jeg så lei de stygge svarene jeg fikk tilbake og utakknemligheten at jeg så meg ferdig. Så nå er jeg på KG hovedsaklig for å lette trykket om jeg er i dårlig humør. Er jeg i godt humør når jeg logger meg inn tar det uansett ikke lang tid før jeg blir i dårlig humør så det prøver jeg å unngå. :Knegg:

Anonymkode: eb122...854

Jeg lurer på om det har påvirket meg på samme måte, det er jammen ikke sunt...

Anonymkode: afdb9...deb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart folk skriver på nettforum. Det er faktisk til tider irriterende. 

Det mangler hos mange på logiske tankerekker, men allikevel uttaler folk seg bastant, og bare repeterer det som de ytret først, fordi om folk har pekt ut den logiske brist. 

Dette synest jeg er frekt, og derfor svarer jeg kanskje litt skarpt tilbake. Ikke kaller dem idiot, men lar det sKunne igjennom at de ikke argumenterer særlig bra. 

Anonymkode: 9f8da...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det stilles helt vanvittig dumme spørsmål så svarer jeg akkurat det jeg hadde sagt hvis noen hadde spurt meg face-to-face. 

"Hvor lenge er Vinmonopolet på Sagene åpent?"

Ok, ta ETT sekund og tenk. Hvordan finner man lettest ut av det? 

Da er det nok flere som synes jeg er frekk. Det finnes definitivt dumme spørsmål og jeg blir oppgitt over tafatte, hjelpeløse folk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er nok det fordi de kan være anonyme. I tillegg er det lett å tolke skriftlige svar fra andre som frekke som da igjen gjør at man er frekk tilbake. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.9.2019 den 19.14, AnonymBruker skrev:

 

«Jeg jobber 170% har 56 barn under 6 år, og henter fremdeles ikke senere enn max 14.30! Det handler om prioriteringer, og jeg vil faktisk tilbringe tid med mine barn»..  - Ja, det siste eksemplet er meget overdrevet, men det er ikke et helt fjernt svar her på kg.  

 

Anonymkode: f829e...8c7

Herregud, nå lo jeg godt! :ler: :ler: Vet det er satt på spissen, men det føles faktisk ikke så langt unna sannheten. Kan ikke svare på hvorfor folk er så frekke, men jeg synes det bare blir verre og verre. Har spesielt lagt merke til en bruker som svarer folk svært aggressivt i familietråder, tenker det må være noe psykiatri inne i bildet.

Anonymkode: 703da...cfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...