Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som kan tipse meg noen utdanninger med høy lønn? Da tenker jeg bortsett fra lege og advokat :)

Anonymkode: 5faf8...6c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det finnes svært få utdanninger i dag med høy lønn, utdanning til lege og advokat er etter hva jeg vet ikke en av de og har vel ikke lønn i det hele tatt. Eller tenker du på utdanninger som leder til yrker med høy lønn?

Endret av Traktor
  • Liker 1
Skrevet

Ingeniør og IT-utdannede kan tjene svært godt. 

Anonymkode: f4d5a...dc3

• Liker 1
Skrevet

Programmerer.

Anonymkode: 40ec7...806

• Liker 2
Skrevet

Geolog i oljebransjen 😀

Anonymkode: 3a254...b66

Skrevet

Hva legger du i høy lønn egentlig? Ikke sikkert høy lønn for deg er høy lønn for meg og omvendt.

Skrevet

Ingeniører tjener vel stort sett bra. Rørlegger og elektrikere? 

Anonymkode: f5f51...3aa

Skrevet

Anbefaler å utdanne seg til noe man liker, kan leve av de fleste jobbene i Norge

Skrevet

Heismontør

flygeleder

div yrkesgrupper offshore tjener godt

finans

Anonymkode: f3c1b...fd4

Skrevet

IT, ingeniør, økonomi osv har vel OK potensiale for å jobbe seg opp. Flere av de med høy startlønn feks offentlig har ikke like mye å gå på. Om du vil ha høy lønn handler det mer om hva slags person du er. Å være hyggelig, en god leder, karismatisk, kreativ, målrettet, god arbeidsmoral, fleksibel osv

Anonymkode: 27e19...cbf

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen av dere som kan tipse meg noen utdanninger med høy lønn? Da tenker jeg bortsett fra lege og advokat :)

Intensivsykepleier/Anestesisykepleier i Nordsjøen. Med topp ansiennitet og litt kursing kommer du over 1 million kr i året.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tannlege med privat tannlegepraksis. Over 1 million kroner i årslønn. Noen opptil 2 mill. og kanskje 3 millioner hvis man jobber svært mye. 

Skrevet

Lokfører i godsbransjen. 1 års utdannelse, over 1 mill i året.

Anonymkode: f7a0e...da2

Skrevet

Tunneldrivere tjener også veldig godt! 

Anonymkode: 3a254...b66

Skrevet
On 9/11/2019 at 5:46 PM, Serafin said:

Intensivsykepleier/Anestesisykepleier i Nordsjøen. Med topp ansiennitet og litt kursing kommer du over 1 million kr i året.

Anestesisykepleiere ellers tjener dårlig da. Jeg gikk ut i min første jobb med bedre lønn enn moren min, som hadde vært anestesisykepleier på et sykehus i 30+ år før jeg var ferdig utdannet.

Anonymkode: 0211c...4f7

Skrevet

Revisor 

Anonymkode: 07c8d...38a

• Liker 1
Skrevet
On 9/11/2019 at 2:18 PM, AnonymBruker said:

Programmerer.

Anonymkode: 40ec7...806

Hehe den der kommer alltid opp i slike sammenhenger. Men realiteten er at programmer er en veldig vanskelig og hard jobb og som krever talent. Passer for de færreste

Anonymkode: 42e3d...bb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...