Gå til innhold

Fått fartsbot, gjelder innbetaling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde visst 68 km i 60-sone. Nok til at en bot på 2.100,- havnet i postkassen. Dette er nå min egen feil, men siden jeg sliter litt med økonomien, så jeg tenkte å be innkrevingssentral om det er mulig å dele den i fire deler hvor jeg kan betale 500,- mnd eksempelvis. 

Tror dere det er mulig? 

Anonymkode: b71af...b23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Logg deg inn på nettsiden til innkrevingssentralen, sismo.no så kan du dele opp som du selv ønsker.

Anonymkode: 276d2...c7e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde visst 68 km i 60-sone. Nok til at en bot på 2.100,- havnet i postkassen. Dette er nå min egen feil, men siden jeg sliter litt med økonomien, så jeg tenkte å be innkrevingssentral om det er mulig å dele den i fire deler hvor jeg kan betale 500,- mnd eksempelvis. 

Tror dere det er mulig? 

Anonymkode: b71af...b23

Det skader ikke prøve, de er nok strenge med bøter. Men det viktigste bør jo være at du vil betale . Du kan gå inn på mine sider på statens innkrevingssentral og se, også sende mail derfra  og sjekke med dem

Anonymkode: 3b73d...382

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det skader ikke prøve, de er nok strenge med bøter. Men det viktigste bør jo være at du vil betale . Du kan gå inn på mine sider på statens innkrevingssentral og se, også sende mail derfra  og sjekke med dem

Anonymkode: 3b73d...382

Hvis man går inn på sismo.no så er det første alternativet som kommer opp: Dele opp betalingen. Så de er nok ikke så veldig strenge, bare man viser vilje til å betale.

Anonymkode: 276d2...c7e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde visst 68 km i 60-sone. Nok til at en bot på 2.100,- havnet i postkassen. Dette er nå min egen feil, men siden jeg sliter litt med økonomien, så jeg tenkte å be innkrevingssentral om det er mulig å dele den i fire deler hvor jeg kan betale 500,- mnd eksempelvis. 

Tror dere det er mulig? 

Anonymkode: b71af...b23

Ja det er mulig. Jeg fikk en bot på 6500 kr og ringte dem og spurte om å få dele det opp. Så de spurte om hvor små deler jeg ville ha, og jeg sa minst mulig. Og da sa de at jeg fikk det i 500 kr betalinger per måned.

Anonymkode: 235e4...b95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, ikke spør oss om det. Ta en telefon til de som utstedte boten.

Anonymkode: bc895...bb7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, ikke spør oss om det. Ta en telefon til de som utstedte boten.

Anonymkode: bc895...bb7

TS her. 

Venter fortsatt på selve regningen. Fikk sånn forenklet forelegg papir fra politiet. Jeg måtte signere om jeg vedtok boten. Det gjorde jeg, og sendte skjema tilbake. Venter nå på selve regningen. Så en telefon kan jeg ikke ta før selve regningen kommer. Men jeg satt jo og så på minus på konto, så lurte derfor på om de kan endre det til månedlige beløp. 

 

Anonymkode: b71af...b23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...