Gå til innhold

Hva er det verste du har gjort, pga kjærlighetssorg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En vennine av meg var utro mot mannen sin med bestekameraten hans. Når mannen fant det ut så tok han selvmord :(

Anonymkode: b8a04...b69

Herregud. Håper de sliter den dag idag. 🤮

Anonymkode: 8bb4e...24c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Håper de sliter den dag idag. 🤮

Anonymkode: 8bb4e...24c

Å vi bor en liten bygd så "alle" vet hvorfor han gjorde det..

Anonymkode: b8a04...b69

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sendte en forbannelse på de.

Han ene at han aldri skulle få et forhold igjen og aldri få barn. Den dag i dag, over ti år senere, sitter han alene, aldri hatt et forhold, uten barn, uten noen og med alvorlige nerveproblemer. 

En annen forbannet jeg, at han aldri skulle få et godt sexliv igjen og at han skulle bli dritfeit. Han var både utro i forholdet og gikk fra meg til fordel for henne fordi hun hadde høyere utdanning. Han ble så feit at på bryllupsbildet var han ugjenkjennelig pga alt flesket i ansiktet, og han sendte meldinger etter at de fikk barn og spurte om når det er vanlig å ha sex igjen fordi de sover ikke på samme rom, har aldri sex, hadde knapt sex før de fikk barn, og nettopp sex er veldig viktig for han. Han skrev også om hvor bra vi to hadde det i senga, flere ganger daglig osv, og at han savner det. De holder visstnok sammen pga barna og at det er greit økonomisk. 

En annen hadde jeg meg med bestekompisen hans etter at det ble slutt, vel vitende om at han kom til å fortelle han om det. Han var utro og voldelig i hele forholdet,  og jeg ønsket på han at han aldri skulle få seg noe seriøst igjen. Han er evig singel til tross for at han ønsker seg en stor familie.

En date avviste meg etter å ha fått det han ville. Ønsket på han at han skulle bli uattraktiv og få problemer med å funke i senga. Viste seg senere at han har blitt "gammel" iløpet av to år, blitt feit, grå, og lite spiselig. Han har også fått kraftige ereksjonsproblemer og klarer derfor ikke å hverken gjennomføre et så leie eller å holde på en dame. 

 Hvorfor jeg vet alt dette? Fordi jeg har beholdt en viss kontakt og de betror meg alt mulig, i håp om å finne en løsning. Men det er for sent.

Har også forbannet andre som har vært virkelig fæle mot meg. Deriblant en tidligere sjef som ydmyket meg da jeg sa opp jobben i restauranten fordi han behandlet oss ansatte som dritt. Foran alle gjestene lagde han et skikkelig skuespill og fremstilte det som at jeg fikk sparken. (Fyren trodde selv at han var Pavarotti og sang og underholdt gjestene mens bak på kjøkkenet slo han i vegger og kjefta og ingenting var noensinne bra nok) Jeg dro hjem, gråt og sa til kjæresten at jeg håper at han får kreft og dør!  To år senere døde han av nettopp kreft.

Den førstnevnte kjæresten min var utro med bestevenninnen min. Fant de da jeg kom hjem tidligere en dag. Hennes største ønske i livet var å få en datter. Ønsket på henne at uansett hva skulle hun få bare gutter. Hun har i dag tre sønner. 

Kan ramse opp mange flere historier men det er for grovt. Man tuller ikke med meg, da går det galt...

 

Anonymkode: fd60e...51e

Hvordan sender du en forbannelse på noen? 

Anonymkode: 7d23c...223

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kastet ut alle tingene hans på plenen etter utroskap. Mye ble ødelagt av regn. Prøvde senere å ta livet mitt og havnet på psykiatrisk. Gikk heldigvis bare oppover etter det og har i dag en snill mann som ikke er manipulerende eller psykisk voldelig sånn som eksen var. Er utrolig glad den dag i dag for at jeg kom meg unna han og at jeg ikke greide å ta mitt eget liv.

Anonymkode: dac7f...2b4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sendte en forbannelse på de.

Han ene at han aldri skulle få et forhold igjen og aldri få barn. Den dag i dag, over ti år senere, sitter han alene, aldri hatt et forhold, uten barn, uten noen og med alvorlige nerveproblemer. 

En annen forbannet jeg, at han aldri skulle få et godt sexliv igjen og at han skulle bli dritfeit. Han var både utro i forholdet og gikk fra meg til fordel for henne fordi hun hadde høyere utdanning. Han ble så feit at på bryllupsbildet var han ugjenkjennelig pga alt flesket i ansiktet, og han sendte meldinger etter at de fikk barn og spurte om når det er vanlig å ha sex igjen fordi de sover ikke på samme rom, har aldri sex, hadde knapt sex før de fikk barn, og nettopp sex er veldig viktig for han. Han skrev også om hvor bra vi to hadde det i senga, flere ganger daglig osv, og at han savner det. De holder visstnok sammen pga barna og at det er greit økonomisk. 

En annen hadde jeg meg med bestekompisen hans etter at det ble slutt, vel vitende om at han kom til å fortelle han om det. Han var utro og voldelig i hele forholdet,  og jeg ønsket på han at han aldri skulle få seg noe seriøst igjen. Han er evig singel til tross for at han ønsker seg en stor familie.

En date avviste meg etter å ha fått det han ville. Ønsket på han at han skulle bli uattraktiv og få problemer med å funke i senga. Viste seg senere at han har blitt "gammel" iløpet av to år, blitt feit, grå, og lite spiselig. Han har også fått kraftige ereksjonsproblemer og klarer derfor ikke å hverken gjennomføre et så leie eller å holde på en dame. 

 Hvorfor jeg vet alt dette? Fordi jeg har beholdt en viss kontakt og de betror meg alt mulig, i håp om å finne en løsning. Men det er for sent.

Har også forbannet andre som har vært virkelig fæle mot meg. Deriblant en tidligere sjef som ydmyket meg da jeg sa opp jobben i restauranten fordi han behandlet oss ansatte som dritt. Foran alle gjestene lagde han et skikkelig skuespill og fremstilte det som at jeg fikk sparken. (Fyren trodde selv at han var Pavarotti og sang og underholdt gjestene mens bak på kjøkkenet slo han i vegger og kjefta og ingenting var noensinne bra nok) Jeg dro hjem, gråt og sa til kjæresten at jeg håper at han får kreft og dør!  To år senere døde han av nettopp kreft.

Den førstnevnte kjæresten min var utro med bestevenninnen min. Fant de da jeg kom hjem tidligere en dag. Hennes største ønske i livet var å få en datter. Ønsket på henne at uansett hva skulle hun få bare gutter. Hun har i dag tre sønner. 

Kan ramse opp mange flere historier men det er for grovt. Man tuller ikke med meg, da går det galt...

 

Anonymkode: fd60e...51e

Hvordan forbannet du dem?😳

Anonymkode: 81985...935

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Damn, og jeg som trodde jeg var klinkoko gærn de gangene jeg ble dumpet 😳😳

Dette er det jeg kommer på i farta:

-Lå hjemme og grein i over ett år over en fyr, samtidig som jeg jevnlig sendte han trygle-smser. Jeg gråt på studiestedet, på jobb, på fest, på besøk, overalt! Trodde seriøst jeg skulle dø av den jævla kjærlighetssorgen.

-Ringte uttalige spåkoner for å vite om jeg kom til å gjenforenes med en annen kar - skjedde faen meg aldri.

-En annen derigjen gråt jeg foran ut på gata. Vi møttes igjen på fest etter at han dumpa meg og jeg hylgrein mens han så på meg, jeg kunne nemlig ikke leve uten den idioten heller.

Anonymkode: 81985...935

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med at jeg drakk mer enn normalt, festen alt for mye og det førte meg rett inn i rusmidler, gikk såpass langt at jeg nesten mista jobben.. men klarte å komme meg ut av det ved å være sterk psykisk! 

Har akkurat gjennom gått et brudd igjen, og merker at jeg er på vei dit igjen nå

Anonymkode: 4c967...b0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hundedama
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynte med at jeg drakk mer enn normalt, festen alt for mye og det førte meg rett inn i rusmidler, gikk såpass langt at jeg nesten mista jobben.. men klarte å komme meg ut av det ved å være sterk psykisk! 

Har akkurat gjennom gått et brudd igjen, og merker at jeg er på vei dit igjen nå

Anonymkode: 4c967...b0e

Søk hjelp ❤️❤️❤️❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sorg, men ulykkelig forelsket. Var 16 og drita full på en fest. Dette var en som var 10 år eldre og vi rotet bare når begge var fulle. Fikk øye på han, han sto blandt andre. Han var edru for han hadde en annen oppførsel. Jeg kysset han men han mysset ikke tilbake og jeg tok knyttneven og bokset han. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, BiancaWhite skrev:

Ikke sorg, men ulykkelig forelsket. Var 16 og drita full på en fest. Dette var en som var 10 år eldre og vi rotet bare når begge var fulle. Fikk øye på han, han sto blandt andre. Han var edru for han hadde en annen oppførsel. Jeg kysset han men han mysset ikke tilbake og jeg tok knyttneven og bokset han. 

Haha! Klasse ;) Hvordan reagerte han?

Anonymkode: 76eb1...31f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 2.27, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en kjæreste, trodde jeg. Jeg var kjempeforelsket. Det var han også. Så kom det fram at han var gift og hadde barn. Kona begynte å reagere på hans merkelige oppførsel (han var jo mye borte), men han blånektet visst og dumpa meg. Jeg ble helt sinnssvakt rasende. Han var trist og sa han elsket meg, men hadde vært med henne i femten år, det var barna og blablabla. 

Jeg stalker kona på Facebook og fant ut at hun hadde to grisekjekke brødre, og at denne «kjæresten» min nærmest så på dem som sine brødre også. Jeg stalket brødrene og fant ut hvor de pleide å henge. Planla å sjekke opp en av dem og sende bilde av oss til drittfyren. 

Etter mye om og men fikk jeg det til med en av dem. Sendte selfie av oss til fyren med tekst ALA «digg svoger du har» . Han ble helt knust. 

Jeg skammer meg. 

 

Anonymkode: bcf7a...c2c

Skjønner at du skammer deg. Men denne fortjente han litt. 

Anonymkode: bb917...ee8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

En vennine av meg var utro mot mannen sin med bestekameraten hans. Når mannen fant det ut så tok han selvmord :(

Anonymkode: b8a04...b69

Dette var utrolig trist. Samtidig har jeg vanskeligheter med å tro at vedkommende ikke slet noe psykisk i forkant. Jeg synes ikke noen skal ha dårlig samvittighet for å forlate partneren sin, og evt de konsekvensene det medfører. Kjærlighetssorg er tøft, og i tilfeller med utroskap, sikkert et sjokk. 

Mange skjuler sine mørke tanker❤️

Anonymkode: bb917...ee8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Begynte med at jeg drakk mer enn normalt, festen alt for mye og det førte meg rett inn i rusmidler, gikk såpass langt at jeg nesten mista jobben.. men klarte å komme meg ut av det ved å være sterk psykisk! 

Har akkurat gjennom gått et brudd igjen, og merker at jeg er på vei dit igjen nå

Anonymkode: 4c967...b0e

Har du noen du kan betro deg til?❤️ Om du trenger noen å prate med kan jeg skru av anonym knappen. Husk at du er verdifull og kan klare dette nok engang! 

Anonymkode: bb917...ee8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var utrolig trist. Samtidig har jeg vanskeligheter med å tro at vedkommende ikke slet noe psykisk i forkant. Jeg synes ikke noen skal ha dårlig samvittighet for å forlate partneren sin, og evt de konsekvensene det medfører. Kjærlighetssorg er tøft, og i tilfeller med utroskap, sikkert et sjokk. 

Mange skjuler sine mørke tanker❤️

Anonymkode: bb917...ee8

Han du forlatt han uten å være utro med bestekameraten hans så hadde nok aldri dette skjedd..

Anonymkode: b8a04...b69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Klasse ;) Hvordan reagerte han?

Anonymkode: 76eb1...31f

Skjedde ingenting på festen annet enn at jeg slo, men trefte han dagen etter, da venninna minsom overnattet måtte på bensinstasjonen å kjøpe Cola, hun var fyllesyk. Han så bare fortvilet på meg og jeg hilste og hanhilste tilabke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Stalka en person en gang etter å ha blitt avvist. Gikk forbi huset to ganger uten å ha ærend i bydelen. Egentlig ganske uskyldig. Men flaut å tenke på!😔

Da første eksen min forlot meg, innleda jeg et 13 langt forhold med noen andre 😅

Da jeg var sur på en jeg hadde flørta langvarig med fordi han plutselig ignorerte meg, drakk jeg meg dritings, røykte (!) og klinte med kjæresten til en bekjent bak ryggen hennes. Han sa at jeg var mye mer sexy enn kjæresten og at han skjønte da at han måtte slå opp med henne pga han ikke hadde riktige følelser for henne. Hun flytta til utlandet etterpå, så vi har hatt lite kontakt 🤐

Da andre eksen dro, og var slem, var jeg nøye på å være helt avholds fra alkohol de første mnd etter bruddet. Isolerte meg nesten en periode. Jeg satt  bare hjemme og grein og spiste sjokolade. Våkna med panikk de første ukene, så gikk det bedre 🍫🍬🍨🍰

Da det blei slutt med tredje eksen, blei jeg mest forbanna på ham. Fant en fyr på nett og pulte ham som jeg knapt kjente. Var så å si edru. Var til pass for eksen som dumpa meg uten forvarsel og var veldig sjalu. Sa aldri noe til ham. Bare posta bra bilder av meg sjøl på nett! Hadde tenkt å pule meg gjennom sommeren, men fant meg kjæreste. Sa ikke noe om det heller. Vil ikke at han skal vite noe om livet uten ham. Eksen stalker meg på nett. Men der finner han ingen info 😇 

Hørte forresten nylig fra flørten, mange år etterpå. Han tok meg fortsatt for gitt og fikk aldri svar 🙃

Anonymkode: 40c63...da6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 9.02, AnonymBruker skrev:

Sendte en forbannelse på de.

Han ene at han aldri skulle få et forhold igjen og aldri få barn. Den dag i dag, over ti år senere, sitter han alene, aldri hatt et forhold, uten barn, uten noen og med alvorlige nerveproblemer. 

En annen forbannet jeg, at han aldri skulle få et godt sexliv igjen og at han skulle bli dritfeit. Han var både utro i forholdet og gikk fra meg til fordel for henne fordi hun hadde høyere utdanning. Han ble så feit at på bryllupsbildet var han ugjenkjennelig pga alt flesket i ansiktet, og han sendte meldinger etter at de fikk barn og spurte om når det er vanlig å ha sex igjen fordi de sover ikke på samme rom, har aldri sex, hadde knapt sex før de fikk barn, og nettopp sex er veldig viktig for han. Han skrev også om hvor bra vi to hadde det i senga, flere ganger daglig osv, og at han savner det. De holder visstnok sammen pga barna og at det er greit økonomisk. 

En annen hadde jeg meg med bestekompisen hans etter at det ble slutt, vel vitende om at han kom til å fortelle han om det. Han var utro og voldelig i hele forholdet,  og jeg ønsket på han at han aldri skulle få seg noe seriøst igjen. Han er evig singel til tross for at han ønsker seg en stor familie.

En date avviste meg etter å ha fått det han ville. Ønsket på han at han skulle bli uattraktiv og få problemer med å funke i senga. Viste seg senere at han har blitt "gammel" iløpet av to år, blitt feit, grå, og lite spiselig. Han har også fått kraftige ereksjonsproblemer og klarer derfor ikke å hverken gjennomføre et så leie eller å holde på en dame. 

 Hvorfor jeg vet alt dette? Fordi jeg har beholdt en viss kontakt og de betror meg alt mulig, i håp om å finne en løsning. Men det er for sent.

Har også forbannet andre som har vært virkelig fæle mot meg. Deriblant en tidligere sjef som ydmyket meg da jeg sa opp jobben i restauranten fordi han behandlet oss ansatte som dritt. Foran alle gjestene lagde han et skikkelig skuespill og fremstilte det som at jeg fikk sparken. (Fyren trodde selv at han var Pavarotti og sang og underholdt gjestene mens bak på kjøkkenet slo han i vegger og kjefta og ingenting var noensinne bra nok) Jeg dro hjem, gråt og sa til kjæresten at jeg håper at han får kreft og dør!  To år senere døde han av nettopp kreft.

Den førstnevnte kjæresten min var utro med bestevenninnen min. Fant de da jeg kom hjem tidligere en dag. Hennes største ønske i livet var å få en datter. Ønsket på henne at uansett hva skulle hun få bare gutter. Hun har i dag tre sønner. 

Kan ramse opp mange flere historier men det er for grovt. Man tuller ikke med meg, da går det galt...

 

Anonymkode: fd60e...51e

Hvordan forbanner man noen ?  

Anonymkode: 631d6...2d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å vurderer nå å sende melding til kona hans, til tross for at han nå har lovet hun at han har kuttet ut meg, og jeg har bedt han la meg være, noe han tydeligvis har vanskelig for. Så vurderer jeg å sende skjermbilde av meldingen han sendte meg forrige uke, med at han kun er sammen med henne pågrunn av livet han kan ha med henne (hytte, hus) men at han tenker på meg, og at han knuses av å ikke tørre gi slipp på det så han kan være med meg. Pluss en god del andre kjærlighetserklæringer kona garantert ikke hadde satt pris på at han skrev til dama han hadde ett nesten 2 år langt forhold med bak hennes rygg. Ja jeg har kjærlighetssorg, og heldigvis klarer jeg å ta meg sammen å ikke sende det. Men gjett om det frister!

Anonymkode: a2b09...41a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...