Gå til innhold

Hva er det verste du har gjort, pga kjærlighetssorg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meg selv, som ble forlatt for 3 år siden:

Hacket meg inn på Facebook siden hans. Ble rasende da jeg så han hadde hatt en dialog med ei i bygda, over tid. Hun har et rykte på seg for å ligge rundt, så jeg husker jeg sa til han at han fortjener kjønnssykdommer🆘 Fant ut at han hadde prøvd å ha sex med en kollega på julebord, før han gjorde det slutt også. Dvs han hadde sendt henne mld om at han nå gikk hjem... 

-Var så lei meg at jeg mange ganger vurderte kjøre utfor veien med hans bil. 

- Drakk alkohol. Gikk mye ned i vekt, dro på byen med venninner ved hver anledning. Sendte dristige bilder til kjekke menn. 

-Møtte en fyr på tinder 3 mnd etter brudd, hadde heftig sex med han i min og exens gjesteseng (vi delte på å bo hjemme på den tiden) Det føltes litt ulovlig og bra ut😅

 

Anonymkode: bb917...ee8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verst mot meg selv: Gikk ut i skogen uten mat og ekstra klær og gikk i én retning til jeg var så sulten og kald at jeg fryktet for livet. Hjemturen tok hele natta og var en stor påkjenning for kroppen, lå rett ut i dagevis etterpå.

Verst mot den jeg sørget over: Sex med søskenet til vedkommende inkludert én gang i barndomshjemmet deres. Sendte også en tekstmelding om hvor mye bedre søskenet var.

I grunn deilig både for meg og omgivelsene at jeg har kommet meg forbi den mest hormonelle fasen..

Anonymkode: 99f39...c09

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste kjærlighetssorg var da min forrige eksen min slo opp. Kan ikke skylde på at jeg var ung og hormonell heller, var nesten 30... Han slo opp med meg fordi han ikke hadde de riktige følelsene, og begynte å date en ny ganske kjapt. Jeg drakk meg full og ringte på døra hjemme hos han, mens den nye dama var på besøk. Hylte og grein utafor døra, så han kom ut på trappa og måtte roe meg ned. Han ringte til slutt en taxi og fikk sendt meg hjem.

I tillegg lå jeg med en barndomskompis av ham, og informerte ham om det. Trodde han skulle bli skikkelig sjalu og lei seg. Men i stedet var han bare sånn "Jaja :vetikke:", helt likegyldig. Det var det verste, den forståelsen om at jeg ikke engang hadde muligheten til å såre ham, fordi han rett og slett ikke brydde seg nok til å bli såret. Han syntes mest synd på meg, som var så desperat. Var vel cirka da jeg skjønte at det var best å ta seg sammen og gå videre.  

Dette er 3 år siden nå, og er fortsatt utrolig pinlig å tenke på...

Anonymkode: ecc43...785

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da eksem hoppet tilbake annenhver månde ble det vanskelig å komme seg videre. Ble derfor tilslutt så ustabil at jeg rotet meg borti menn som ikke var noe bra for meg, og gikk blindt inn i et forhold med en som OVERHODE ikke passet meg. Dette sa magefølelsen i fra om med en gang, men siden jeg var så ute å kjøre klarte jeg ikke å plassere tanker og følelser riktig, og forsto det ikke selv. Endte med to overgrep og traumer den dag idag, samt mye skam fra den perioden hvor hodet var helt under vann.

Anonymkode: ccf71...d1e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min verste kjærlighetssorg var da min forrige eksen min slo opp. Kan ikke skylde på at jeg var ung og hormonell heller, var nesten 30... Han slo opp med meg fordi han ikke hadde de riktige følelsene, og begynte å date en ny ganske kjapt. Jeg drakk meg full og ringte på døra hjemme hos han, mens den nye dama var på besøk. Hylte og grein utafor døra, så han kom ut på trappa og måtte roe meg ned. Han ringte til slutt en taxi og fikk sendt meg hjem.

I tillegg lå jeg med en barndomskompis av ham, og informerte ham om det. Trodde han skulle bli skikkelig sjalu og lei seg. Men i stedet var han bare sånn "Jaja :vetikke:", helt likegyldig. Det var det verste, den forståelsen om at jeg ikke engang hadde muligheten til å såre ham, fordi han rett og slett ikke brydde seg nok til å bli såret. Han syntes mest synd på meg, som var så desperat. Var vel cirka da jeg skjønte at det var best å ta seg sammen og gå videre.  

Dette er 3 år siden nå, og er fortsatt utrolig pinlig å tenke på...

Anonymkode: ecc43...785

Kjenner meg igjen og det er så usigelig tomt når man innser det! Min eks ble ikke sur på meg, men den personen jeg lå med - da jeg forstod at hen genuint ikke var såret av det JEG gjorde falt livet sammen..

Anonymkode: 99f39...c09

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk mye alkohol hele tiden og pulte rundt. Hadde kjærlighetssorg veldig lenge, det gikk utover jobben og holdt på å ta knekken på meg. 

Anonymkode: 411f0...6f2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da det ble slutt med min første kjæreste viste jeg nesten ikke hvem jeg var. Jeg ble ganske fort ulykkelig forelsket i en annen, som ikke følte det samme for meg og da ble det nesten enda værre.
Da endte jeg opp med å innlede et slags "forhold" med en komplett idiot. Jeg skammer meg når jeg tenker tilbake på det. Jeg hadde sex med han selv om jeg syntes han var motbydelig. Han hadde en hudsykdom og hadde arr/sår over hele kroppen. Leiligheta hans var type "hoarder" med rot og støv og gris over alt. Det luktet ille og han var ille. Han var rett og slett ekkel. Jeg har slitt med selvskading og dette tror jeg var en slags form for mental selvskading.
Egentlig er jeg en pen jente med god moral og høy standard på hva slags mennesker jeg omgir meg med. Jeg har aldri fortalt noen om denne mannen og jeg tror ikke noen ville ha trodd på meg om jeg fortalte det... 😕

Anonymkode: 01369...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dumpet han fordi  vi hadde en lang samtale der det kom frem at han ikke hadde tenkt å slå seg ned med meg (hans første kjæreste og tok jomfrudommen hans), og at han måtte slå seg løs mens han var i 20årene. Aller helst ville jeg holde på han, men lot han gå så han fikk leve livet.

Var lost, gikk ned mange kilo, "wow så stram magen din har blitt, du ser kjempeflott ut", sa folk. Var så hyper og desperat at jeg registrerte meg på en sugardaddy-side og så på britiske menn runke mot at jeg fikk penger. Innledet raskt et forhold til en som var noen år yngre enn meg med et ubevisst mål om å bruke han for sex, han var stormforelsket i meg. Jeg endte det etter 4 mnd.

Kjærlighetssorgen var over etter 4 år. 

Anonymkode: cd21e...fdb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg selv, som ble forlatt for 3 år siden:

Hacket meg inn på Facebook siden hans. Ble rasende da jeg så han hadde hatt en dialog med ei i bygda, over tid. Hun har et rykte på seg for å ligge rundt, så jeg husker jeg sa til han at han fortjener kjønnssykdommer🆘 Fant ut at han hadde prøvd å ha sex med en kollega på julebord, før han gjorde det slutt også. Dvs han hadde sendt henne mld om at han nå gikk hjem... 

-Var så lei meg at jeg mange ganger vurderte kjøre utfor veien med hans bil. 

- Drakk alkohol. Gikk mye ned i vekt, dro på byen med venninner ved hver anledning. Sendte dristige bilder til kjekke menn. 

-Møtte en fyr på tinder 3 mnd etter brudd, hadde heftig sex med han i min og exens gjesteseng (vi delte på å bo hjemme på den tiden) Det føltes litt ulovlig og bra ut😅

 

Anonymkode: bb917...ee8

Giftet meg med en som trøst.. er 20 år siden nå da. D hjalp ikke noe særlig. Anbefales ikke😂

Anonymkode: 017c9...f7b

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsøkte han på skolen der han gikk og foran alle vennene hans tuppa jeg han rett i leggen. Det fortjente han.

Anonymkode: 85e81...07b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget i buskene utenfor huset hans og spionert mange kvelder. En kveld jeg var full og bitter ute på byen, kom jeg i Snakk med to kriminelle fyrer. Jeg tipset om huset til eksen min og sa han hadde en verdifull platesamling, og hvordan de kunne bryte seg inn på lettest måte. En god stund etterpå hørte jeg tilfeldigvis at han hadde hatt innbrudd.... 

Anonymkode: 7d23c...223

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banket på døra til bestekameraten hans klokka 02 om natta  DRITINGS og spurte gråtende hvorfor eksen ikke ville ha meg. Jeg hadde visst grått skikkelig ugly, snørra utover meg selv, sofaen, og bestekameraten og dama. Hun hadde visst tatt godt vare på meg og holdt meg i hånda til jeg sovnet. Jeg våknet,  og fikk med en gang massiv fylleangst og jeg husket IKKE hva som hadde skjedd..! De kom ganske fort og ga meg kaffe, lånte meg noen klær og kjørte meg hjem, fine folk som ikke bare pælma meg i en taxi og sendte meg hjem.

Anonymkode: 1ee73...189

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Banket på døra til bestekameraten hans klokka 02 om natta  DRITINGS og spurte gråtende hvorfor eksen ikke ville ha meg. Jeg hadde visst grått skikkelig ugly, snørra utover meg selv, sofaen, og bestekameraten og dama. Hun hadde visst tatt godt vare på meg og holdt meg i hånda til jeg sovnet. Jeg våknet,  og fikk med en gang massiv fylleangst og jeg husket IKKE hva som hadde skjedd..! De kom ganske fort og ga meg kaffe, lånte meg noen klær og kjørte meg hjem, fine folk som ikke bare pælma meg i en taxi og sendte meg hjem.

Anonymkode: 1ee73...189

Haha, huff😬

Anonymkode: bb917...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så ille da, men jeg er fortsatt flau over 15 år senere. Jeg ble dumpet av kjæresten, via tekstmelding som jeg leste i friminuttet på VGS. Brøt helt sammen og gråt så mye at pappa måtte komme og hente meg på skolen. 

Da jeg skulle sette meg i bilen klarte jeg å smelle igjen bildøra over fingrene, så to negler falt av og hånda hovnet opp til dobbel størrelse. Vi dro rett på legevakta, og jeg hulkegrein hele timen mens vi ventet. 

Da vi kom inn til legen ble han sannsynligvis litt satt ut av min voldsomme følelsesreaksjon, så han spurte: "Hvordan kjennes hånda nå, er den veldig vond?" 

Hvorpå jeg kommer med et sånn urbrøl og hulker frem: "Ja, men ikke så vondt som HULLET I HJERTET MITT!!!! 😭😭😭

 

Haha, stakkars legen.. 😅😅😅

Anonymkode: 8bb4e...24c

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ligget i buskene utenfor huset hans og spionert mange kvelder. En kveld jeg var full og bitter ute på byen, kom jeg i Snakk med to kriminelle fyrer. Jeg tipset om huset til eksen min og sa han hadde en verdifull platesamling, og hvordan de kunne bryte seg inn på lettest måte. En god stund etterpå hørte jeg tilfeldigvis at han hadde hatt innbrudd.... 

Anonymkode: 7d23c...223

Man er jo litt crazy når man spionerer på folk😂 that crazy kind of love... 

Anonymkode: bb917...ee8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke så ille da, men jeg er fortsatt flau over 15 år senere. Jeg ble dumpet av kjæresten, via tekstmelding som jeg leste i friminuttet på VGS. Brøt helt sammen og gråt så mye at pappa måtte komme og hente meg på skolen. 

Da jeg skulle sette meg i bilen klarte jeg å smelle igjen bildøra over fingrene, så to negler falt av og hånda hovnet opp til dobbel størrelse. Vi dro rett på legevakta, og jeg hulkegrein hele timen mens vi ventet. 

Da vi kom inn til legen ble han sannsynligvis litt satt ut av min voldsomme følelsesreaksjon, så han spurte: "Hvordan kjennes hånda nå, er den veldig vond?" 

Hvorpå jeg kommer med et sånn urbrøl og hulker frem: "Ja, men ikke så vondt som HULLET I HJERTET MITT!!!! 😭😭😭

 

Haha, stakkars legen.. 😅😅😅

Anonymkode: 8bb4e...24c

💔💔😂 

Anonymkode: bb917...ee8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så ille da, men jeg er fortsatt flau over 15 år senere. Jeg ble dumpet av kjæresten, via tekstmelding som jeg leste i friminuttet på VGS. Brøt helt sammen og gråt så mye at pappa måtte komme og hente meg på skolen. 

Da jeg skulle sette meg i bilen klarte jeg å smelle igjen bildøra over fingrene, så to negler falt av og hånda hovnet opp til dobbel størrelse. Vi dro rett på legevakta, og jeg hulkegrein hele timen mens vi ventet. 

Da vi kom inn til legen ble han sannsynligvis litt satt ut av min voldsomme følelsesreaksjon, så han spurte: "Hvordan kjennes hånda nå, er den veldig vond?" 

Hvorpå jeg kommer med et sånn urbrøl og hulker frem: "Ja, men ikke så vondt som HULLET I HJERTET MITT!!!! 😭😭😭

 

Haha, stakkars legen.. 😅😅😅

Anonymkode: 8bb4e...24c

Haha å gud, stakkars deg!! Noe lignende skjedde faktisk meg og, du minte meg på det, for 20 år siden ble jeg dumpa av kjæresten min i 8 kl, klarte å gå skikkelig på tryne i steintrappa (bare første trinn på vei opp) og slo meg blå på armen, HYLGREIN, læreren spurte om det gjorde vondt og jeg sa noe som deg "ikke så vondt som mitt knekte hjerte!" Ååh haha

Anonymkode: 1ee73...189

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ligget i buskene utenfor huset hans og spionert mange kvelder. En kveld jeg var full og bitter ute på byen, kom jeg i Snakk med to kriminelle fyrer. Jeg tipset om huset til eksen min og sa han hadde en verdifull platesamling, og hvordan de kunne bryte seg inn på lettest måte. En god stund etterpå hørte jeg tilfeldigvis at han hadde hatt innbrudd.... 

Anonymkode: 7d23c...223

Denne var faktisk syk. 

Vondt å bli dumpet og sånn, man gjør og sier mye rart, men enkelte ting kan jo gå riktig galt. 

Verste jeg har gjort er å sende han klisjé lange meldinger om oss. Overdose - hadde det fælt fra før av, bruddet var bare toppen av begeret. Og lå med kompisen min som eksen hatet mest. 

Den dag i dag er jeg ufattelig glad det er over. Han var en fæl person. Fytti. Ba meg ta livet mitt for ingen egentlig brydde seg. Jeg hater han ennå. Han er ennå ikke over meg. Så jeg vant, faktisk. Har det mye bedre. 

Anonymkode: 1ca2b...632

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en kjæreste, trodde jeg. Jeg var kjempeforelsket. Det var han også. Så kom det fram at han var gift og hadde barn. Kona begynte å reagere på hans merkelige oppførsel (han var jo mye borte), men han blånektet visst og dumpa meg. Jeg ble helt sinnssvakt rasende. Han var trist og sa han elsket meg, men hadde vært med henne i femten år, det var barna og blablabla. 

Jeg stalker kona på Facebook og fant ut at hun hadde to grisekjekke brødre, og at denne «kjæresten» min nærmest så på dem som sine brødre også. Jeg stalket brødrene og fant ut hvor de pleide å henge. Planla å sjekke opp en av dem og sende bilde av oss til drittfyren. 

Etter mye om og men fikk jeg det til med en av dem. Sendte selfie av oss til fyren med tekst ALA «digg svoger du har» . Han ble helt knust. 

Jeg skammer meg. 

 

Anonymkode: bcf7a...c2c

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...