Gå til innhold

Krav hos Statens innkrevingssentral, noen som vet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg logget inn på siden min i dag og så det som står på bildet. Ja, lånet hos lånekassen gikk for langt. Men er på vei til å ordne opp i det nå. Så trenger ikke påpekning om det 😊 Uansett, noen som kan forklare meg hva som menes med det som står på bildet? 

 

Screenshot_20190911_002319.jpg

Anonymkode: 320a8...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser jo ut som kreditor har skrevet av deler av gjelden din? Vet ikke altså, men det ser jo sånn ut.. 

Anonymkode: 6d8b5...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg forstår er dette oversikten din hos SI og hvis du er i ferd med å rydde opp så er vel gjelden din tilbakeført til lånekassen og derfor avskrevet hos SI. Du kan jo logge inn hos lånekassen og se hva det står der. Hvis gjelden din nå er tilbakeført så er det altså lånekassen du skal forholde deg til fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mitt studielån gikk til statens innkrevningssentral. men etter å ha betalt avdrag i 1 år så valgte de å føre tilbake gjelden til lånekassen. kanskje det er det som er skjedd

Anonymkode: 75f79...216

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å ringe de i dag, men fikk ikke snakket med noen. Når jeg logger inn på lånekassen nå så står det ikke lenger at det er overført til sismo. Så det er vel det som har skjedd nå da 😊 

Takk for svar 😊😊

Anonymkode: 320a8...2ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...