Gå til innhold

Noen som har fjernet arr etter kviser (ordentlige arr)?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva hjalp? Og hva hjalp ikke av det du har prøvd?

 

Snakker her om ordentlige arr, ikke sånne røde merker

Anonymkode: 117f1...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om noen som fikk hele ansiktet behandlet med laser. Da snakker vi dype kvisearr i spesielt kinn og hake. Huden ble ikke plettfri, men mye bedre.

Anonymkode: e627d...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så glad for hvert eneste kvisearr jeg har.  Som ung var jeg en hengslete kvisete tulling som var absolutt sistevalget for jentene. 

I dag ..... snudd helt om.  Det hjelper å se badboy ut, selv om man ikke er det.  Merkelig fenomen, men sånn er det faktisk.

Anonymkode: 0efcd...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde mye arr på kinnene, og hadde en nese som lignet Rudolf. Brukte en heftig sum på CO2laser (tror det heter det), samt en laser som bleker røde områder. 

Huden min ble så mye bedre! Man ser det hvis man studerer huden min nøye, med men sminke er den blitt nesten god som ny.  Det var rådyrt, men anbefales hvis man sliter med speilbildet pga arrene.

Anonymkode: b1001...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2019 den 1.04, AnonymBruker skrev:

Hadde mye arr på kinnene, og hadde en nese som lignet Rudolf. Brukte en heftig sum på CO2laser (tror det heter det), samt en laser som bleker røde områder. 

Huden min ble så mye bedre! Man ser det hvis man studerer huden min nøye, med men sminke er den blitt nesten god som ny.  Det var rådyrt, men anbefales hvis man sliter med speilbildet pga arrene.

Anonymkode: b1001...6d6

Hvor mange ganger måtte du ta før du ble fornøyd? Og hvor stor forbedring ble det?

Anonymkode: 117f1...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...