Gå til innhold

Mann, "evig" singel, får noia av tanken på å ikke skulle få barn..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du stiller nok langt baki køen når du har dårlig økonomi, ikke eier egen bolig og har psykiske problemer. 

Mener ikke å såre men det er dessverre sannheten.

Anonymkode: 6104b...c54

Du mener jo absolutt å såre. Hva var vitsen med at du i det hele tatt skrev?

Du kan være så kynisk du bare vil, mannen stiller kanskje lengre bak mange dersom alle kvinner var en type kvinne. 
Som du kanskje har lest på innleggene før ditt eget så ser du hvor mange kvinner som roser denne mannen for hans fremstilling av seg selv, selv om den fremstillingen inneholdt ordene arbeidsløs, angst og dårlig økonomi. 

TS- Bare se på svarene du får, ta det til deg. Du må jobbe med selvfølelsen din. Vi er ikke kjedelige! (Det gjelder meg og 🙊)

Singel, barnløs og rett over 30!

Endret av Yuumi
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du høres ut som en flott fyr. Det jeg leser av teksten din er en fyr som har et stort hjerte for barn, du er familiekjær, muligens litt sjenert da du ikke har så stort nettverk, men du bryr seg mye om dine nære. 

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, da jeg også er i starten av 30 årene og jeg frykter at jeg ikke skal møte den rette og kunne skape en familie sammen. Jeg har også et stort ønske om barn. 

Fins du på noen datingside? Jeg er nemlig på sukker og leter etter mange av dine kvaliteter, men jeg finner ikke de mennene 😛

Der er alle så super utadvendte og driver med alle slags aktiviteter og hobby så man blir sliten før man har lest ferdig teksten dere. 

 

Hadde en mann som deg kontaktet meg hadde jeg blitt glad :) 

Anonymkode: e5047...101

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg deg på tinder. Skriv at du er familiekjær og ønsker deg barn og er seriøs. Kvinner kommer til å kaste seg over deg. Mange damer som ikke finner en å få barn med som er familiekjær. Det er så mange menn som elsker å sexe rundt og bare kose seg uten forpliktelser. 

Anonymkode: ea971...3b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ligg deg på tinder. Skriv at du er familiekjær og ønsker deg barn og er seriøs. Kvinner kommer til å kaste seg over deg. Mange damer som ikke finner en å få barn med som er familiekjær. Det er så mange menn som elsker å sexe rundt og bare kose seg uten forpliktelser. 

Anonymkode: ea971...3b5

Jeg har da vært på tinder, skrevet at jeg er seriøs og har et fremtidig barneønske. Så godt som ingen respons. Om kvinner er så mye mer seriøse der enn menn, er jeg usikker på.

Eventuelt er det at jeg ikke strekker til, da.

Anonymkode: 0fe34...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg har da vært på tinder, skrevet at jeg er seriøs og har et fremtidig barneønske. Så godt som ingen respons. Om kvinner er så mye mer seriøse der enn menn, er jeg usikker på.

Eventuelt er det at jeg ikke strekker til, da.

Anonymkode: 0fe34...785

Tinder fungerer ikke for en gjennomsnittlig mann. Med mindre du er kjekk er du nødt til å finne andre måter å treffe damer.

Hvis du vil ha dame så fokuserer på utseendet. Trening, klær, hår. Men dette vet du vek innerst inne, du tiltrekker deg ingen ved å være snill

Anonymkode: 62317...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du jobber med barn, jobber du vel i kvinnedominerte miljø? Bli venn med dem, om enn overfladisk (ikke spør om dater, bli venn med de opptatte også). Da blir du tryggere rundt damer, de har venninner, kjærester og nettverk, du får et nettverk. Bli med på quiz, trening og slikt.

Finn en fritidsaktivitet utenom jobb/familie som er sosial. Kor, trening, noe friluftsliv, quiz, et kurs.

Selv om du kanskje ikke finner kvinnen i ditt liv der, så blir du mer attraktiv for henne hvis hun fins på jobb eller tinder.
Du må finne en kjæreste du ønsker å være sammen med uten barn også, man begynner jo ikke med graviditet (som regel).

 

Anonymkode: 54cad...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg møtte mannen min da han var 33, blakk  og hadde vært singel i flere år. Nå er han 44 og vi har 3 barn sammen. Ikke gi opp enda! Få deg hobbyer der du kan møte damer, hold deg i form, og bygg deg opp økonomisk. Skaff gjerne et kjæledyr, de fleste damer synes det er et positivt trekk.

Anonymkode: 20726...99b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lagt vekk den aldersbegrensningen din. Ja, det er kjipt om du dør når du er 50, men du kan dø når du er 40 også. Det er en litt kunstig begrensning du har satt deg der. 

Mannen min var 36 da vi møttes. Han var overbevist om at han aldri kom til å få familie. Da han var 44 fikk vi vårt første barn, 47 med andre. Klart det hadde vært mer ideelt om han var yngre, men da hadde jo livet vært helt annerledes (andre barn...). Han er en fantastisk far og alderen er av liten betydning. Joda, han blir en "gammel far", men han er likevel en fantastisk far som skaper supre minner med barna, som er deres store trygghet, og det er jo det som er viktig, er det ikke? 

Skal du lykkes med online dating må du som mann være veldig "på". Du trenger ikke være utadvendt som person, men du MÅ ta kontakt med kvinner du finner interessante. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en mannlig versjon av meg. Utenom at jeg eier egen leilighet. Er 31 år og føler at den biologiske klokken tikker fort. Håper på at jeg treffer den rette snart, men hvis ikke er planen å dra til Danmark om 2-3 år.
Du er en type mann jeg kunne tenkt meg.

 

Anonymkode: 08706...825

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.9.2019 den 19.47, Albbas skrev:

Jeg ville lagt vekk den aldersbegrensningen din. Ja, det er kjipt om du dør når du er 50, men du kan dø når du er 40 også. Det er en litt kunstig begrensning du har satt deg der. 

Mannen min var 36 da vi møttes. Han var overbevist om at han aldri kom til å få familie. Da han var 44 fikk vi vårt første barn, 47 med andre. Klart det hadde vært mer ideelt om han var yngre, men da hadde jo livet vært helt annerledes (andre barn...). Han er en fantastisk far og alderen er av liten betydning. Joda, han blir en "gammel far", men han er likevel en fantastisk far som skaper supre minner med barna, som er deres store trygghet, og det er jo det som er viktig, er det ikke? 

Skal du lykkes med online dating må du som mann være veldig "på". Du trenger ikke være utadvendt som person, men du MÅ ta kontakt med kvinner du finner interessante. 

Ja, jeg ser den med aldersbegrensingen. Føler bare jeg ikke vil bli en gammel pappa.

Nei, uff. Føler bare jeg ikke har det som skal til.

Anonymkode: 0fe34...785

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg ser den med aldersbegrensingen. Føler bare jeg ikke vil bli en gammel pappa.

Nei, uff. Føler bare jeg ikke har det som skal til.

Anonymkode: 0fe34...785

Nå må du ta til deg rådene du har fått her. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som hindrer deg i å gå til terapi for de psykiske problemene og ta litt utdanning sånn at du øker sjansen for fast jobb? Akkurat nå er du din egen verste fiende og du kan ikke forvente endring uten at du gjør noe nytt.

Anonymkode: 8b42b...088

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt lyst på barn lenge. Jeg startet for noen år tilbake en prosess i USA for å få barn ved hjelp av surrogatmor. Det ble tre mislykkede forsøk. Veldig kostbart! Og jeg ga opp surrogatiprosessen. Men jeg har fortsatt ikke gitt opp håpet om få egne barn. Jeg har nå startet en blogg som heter https://miniblogg.no/onskepappa. Der kan du kanskje finne litt inspirasjon og lese om hvordan en surrogatiprosess fungerer, både på godt og vondt! Ønsker deg lykke til! 😀

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...