Jump to content
Zienna

Kjøper mannen din klærne sine selv?

Recommended Posts

bandit

Den dagen damen min må handle klærne mine håper jeg virkelig ikke kommer. Det bør en hver person over 13 år kunne klar fint selv. Men det er selvsagt kjekt om hun er med, det er bare hyggelig og det går begge veier selvsagt.

Fortsetter under...

-jk-
På 10.9.2019 den 23.00, Trolltunge skrev:

Vi er i 40 årene. Ikke bare kjøper mannen min klærne sine selv, det er også han som stort sett kjøper klær til meg og barna. Han er flinkere enn meg til dette. Har større interesse for mote og stil. 

Dette er imidlertid ganske uvanlig har jeg forstått. :)

Nja, ikke så veldig kanskje? Vi har det sånn her også, jeg finner rimelig mye klær til kona når vi er ute og shopper sammen. Kjøper dog kun ting til henne når hun er med og kan prøve det ;) Så strikker hun til oss begge ;)

Vi handler ikke mye i Norge da, tar som regel en tur til Berlin eller London i året og da blir mesteparten av de nye klærne kjøpt inn der. Unntatt sports- og turklær, der er utvalget nesten best i Norge. Når vi først er på tur kan det fort bli 4-5 dager på rad med hard shopping ;)

Vi pakker begge våre egne kofferter men spør hverandre mhp. ønsker om hva den andre skal ta med. 

Edited by -jk-

Skogkløver

Hvis mannen hadde stått for alt innkjøp selv hadde han gått i hullete joggebukser døgnet rundt. Forutenom til fest. 

Han handler selv "penklær", mens jeg pleier å fylle på med t-skjorter og nye joggebukser 😅 

Jeg pakker også kofferten hans, men ber han se over om han er fornøyd 🙊 det handler mest om at jeg jobber skift og kan gjøre slike ting på dagtid mens han er på jobb.

AnonymBruker

Min handler alt selv. Og er flink. Jeg har ikke noe å utsette på hans smak i noen ting fra hettegensere til dresser. 

Anonymkode: 35fb2...cdc

AnonymBruker

Min kjære handler klær selv, han har i grunn bedre stilsans enn meg. Vi er midt i 20-årene. Ser min søster kjøper en del klær til sin mann, men han handler også selv. Min mor er ofte med når min far handler.

Anonymkode: 1cdfe...e5a