Gå til innhold

Kjøper mannen din klærne sine selv?


Zienna

Anbefalte innlegg

Den dagen damen min må handle klærne mine håper jeg virkelig ikke kommer. Det bør en hver person over 13 år kunne klar fint selv. Men det er selvsagt kjekt om hun er med, det er bare hyggelig og det går begge veier selvsagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.9.2019 den 23.00, Trolltunge skrev:

Vi er i 40 årene. Ikke bare kjøper mannen min klærne sine selv, det er også han som stort sett kjøper klær til meg og barna. Han er flinkere enn meg til dette. Har større interesse for mote og stil. 

Dette er imidlertid ganske uvanlig har jeg forstått. :)

Nja, ikke så veldig kanskje? Vi har det sånn her også, jeg finner rimelig mye klær til kona når vi er ute og shopper sammen. Kjøper dog kun ting til henne når hun er med og kan prøve det ;) Så strikker hun til oss begge ;)

Vi handler ikke mye i Norge da, tar som regel en tur til Berlin eller London i året og da blir mesteparten av de nye klærne kjøpt inn der. Unntatt sports- og turklær, der er utvalget nesten best i Norge. Når vi først er på tur kan det fort bli 4-5 dager på rad med hard shopping ;)

Vi pakker begge våre egne kofferter men spør hverandre mhp. ønsker om hva den andre skal ta med. 

Endret av -jk-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis mannen hadde stått for alt innkjøp selv hadde han gått i hullete joggebukser døgnet rundt. Forutenom til fest. 

Han handler selv "penklær", mens jeg pleier å fylle på med t-skjorter og nye joggebukser 😅 

Jeg pakker også kofferten hans, men ber han se over om han er fornøyd 🙊 det handler mest om at jeg jobber skift og kan gjøre slike ting på dagtid mens han er på jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min handler alt selv. Og er flink. Jeg har ikke noe å utsette på hans smak i noen ting fra hettegensere til dresser. 

Anonymkode: 35fb2...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære handler klær selv, han har i grunn bedre stilsans enn meg. Vi er midt i 20-årene. Ser min søster kjøper en del klær til sin mann, men han handler også selv. Min mor er ofte med når min far handler.

Anonymkode: 1cdfe...e5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...