Gå til innhold

Kjøper mannen din klærne sine selv?


Zienna

Anbefalte innlegg

Har heldigvis en mann som kan kle seg, trenger aldri bekymre meg for at han skal dukke opp i noe helt hinsides eller upassende. Innimellom shopper vi sammen, det er koselig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moren min er rundt den alderen og kjøper også klær til pappa, har alltid syntes det var merkelig, mest fordi hun ser på det som en selvsagt ting å gjøre, men jeg "får se til å kjøpe mine klær på egen hånd!" 😂

Anonymkode: 2df7a...005

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Moren min er rundt den alderen og kjøper også klær til pappa, har alltid syntes det var merkelig, mest fordi hun ser på det som en selvsagt ting å gjøre, men jeg "får se til å kjøpe mine klær på egen hånd!" 😂

Anonymkode: 2df7a...005

Din far var/er vel av en generasjon som trenger hjelp med slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kjøper sine egne klær, jeg vet knapt hvilken størrelse han bruker.
Tror aldri jeg har kjøpt et eneste plagg til ham, kanskje med unntak av en og annen spesifikk "kjøp noen boksere i den og den størrelsen til meg når du først er ute og handler".
Pakking tar han seg også av selv, men vi er begge mest komfortable med at jeg har kontroll på pass og reisedokumenter osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannen til en venn av meg var alvorlig syk så kjøpte hun klær for han, han hadde sagt hva han skulle ha på forhånd. Kan jo være hyggelig å kjøpe klær til hverandre men da skal man vite at det er noe vedkommende vil ha

Anonymkode: 2d2fb...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Zienna skrev:

Bra å høre at verden går framover!  Jeg skal fortelle mine venninner at de for lengst er avleggs mellom ørene! :)

Gjør det, og informer oss om hvordan de tok det :lur:

Anonymkode: c5c85...f50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Angelheart2 skrev:

Akkurat slik har vi det også! Han er kjempeflink når det gjelder klær, mens jeg hater å shoppe. God deal!

Så kjekt å høre at det ikke bare er vi som har det slik. :)

Min er også utrolig flink. Såpass at jeg aldri lenger gir uttrykk for skepsis når han kommer med noe, men bare tar det på i forventning om at selv om jeg hadde gått rett forbi dette plagget selv, så vil det passe midt i blinken.

På 17 år har han bommet med to topper. Ene likte jeg overhodet ikke, og andre var for liten. Ellers er det tydelig at han har full kontroll på hva som sitter pent og som jeg vil like, når jeg bare får det på meg. 

Jeg kjøper bh'er selv, av og til klassiske bukser (bør helst prøves før kjøp), ellers står han for alt. 

Han kan gjerne bruke timer (dager om nødvendig) på å lete etter den rette kjolen. Jeg er lei etter 20 minutter.

God deal ja! Forstår godt at mange menn som egentlig er i god stand til kjøpe klær selv gledelig overlater det til kona. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min kjøper boxere til mannen min! 😄 han får boxere i alle julegaver og bursdagsgaver! Men ellers shopper han klær selv! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Antoinette skrev:

Din far var/er vel av en generasjon som trenger hjelp med slikt. 

Foreldrene mine er pensjonister begge to. Faren min handler (selvsagt) klærne sine selv. Jeg nekter å tro at dette er vanlig, selv hos denne generasjonen.

Anonymkode: 94bf0...6a2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30, har ikke handlet for noen av mine kjærester, ei heller han jeg er med nå. De har spurt meg om hva jeg synes og sånt men de hadde alle helt vanlig klesstil. Hadde dog en kompis da jeg var 18, han var 19, og vi var på vei til å ha noe på gang, men så fant jeg ut at han måtte ha hjelp av mamma eller søster for å kjøpe klær, og det var turnoff ass... Ble ikke noe mer for å si det sånn. Tenker at menn som ikke kan eller vil gjøre slikt selv ikke ønsker seg kjæreste/samboer/kone, de ønsker seg en mamma og er vant til at mamma gjør alt sånt for dem. Jeg vil ha en partner, ikke et forvokst barn...
 

Anonymkode: 338c0...78e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren min er 32 og kjøper selvfølgelig sine egne klær. Eksen min ville ha vært 55 år nå, men han kjøpte selvfølgelig også alltid sine egne klær.  

Endret av asterix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Han hater å handle klær, og jeg vet jo godt hva han liker, så det hender ofte jeg handler til ham, men han gjør det også selv. Jeg er flinkere til å finne bukser til han enn han er selv (har han sagt selv). Det har nok mest med at jeg vet hvor jeg skal handle, han kunne ikke brydd seg mindre og synes derfor det er vanskelig når han først skal handle. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 10.9.2019 den 23.00, Trolltunge skrev:

Vi er i 40 årene. Ikke bare kjøper mannen min klærne sine selv, det er også han som stort sett kjøper klær til meg og barna. Han er flinkere enn meg til dette. Har større interesse for mote og stil. 

Dette er imidlertid ganske uvanlig har jeg forstått. :)

Da er vi flere :)  Så da er vi i alle fall to om det samme :) 

Anonymkode: 12f3e...0aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.9.2019 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Foreldrene mine er pensjonister begge to. Faren min handler (selvsagt) klærne sine selv. Jeg nekter å tro at dette er vanlig, selv hos denne generasjonen.

Anonymkode: 94bf0...6a2

Faren min er 80 og har alltid handlet klær selv. Begge kjøper iblant klær som gaver til hverandre om de ser noe på salg. 

Anonymkode: 1c763...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjøper dem selv. Jeg er 38, han er 45. Han er litt snobbete når det kommer til klær, og veldig nøye på hva han går med (mer enn meg). Han har en ordentlig jobb hvor han går mye i dress. Hvis jeg hadde kjøpt noe mer enn t-skjorter og sokker (som han blir glad for) hadde det nok ført til latter. Jeg har ikke peiling på mannemote.

Anonymkode: 60f69...bf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann kjøper sine egne klær og kler seg selv. Pakker kofferten sin selv. Han spør ofte om min mening, men han har en veldig flott stil så det er sjeldent jeg ikke liker det han har på seg. Jeg spør også han om hans mening :) 

Anonymkode: 5e32b...d62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...