Gå til innhold

Libero bleier med bæsjemotiv. Hvorfor?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Motiv på bleier har ikke vært noe jeg har brydd meg så mye om.

Men disse bleiene fra Libero med bæsjemotiv, wtf! Og man kan samle poeng til et bæsj-kostyme også?

Altså...

Trynet på reklamebabyen sier sitt

15681440608664347701029089970252.jpg

Anonymkode: d6499...a3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns de er morsomme. Barn rundt to årsalder elsker jo alt som har med bæsj å gjøre! Mitt bleie barn er bare ett år, peker på motivet på bleia og sier «æs». Da har vi en «samtale» om at ja, det er jo fordi man bæsjer i bleia. Sånn er barn tenker jeg, hehe!

Anonymkode: 94839...720

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datteren min på 1,5 år er veldig opptatt av å sjekke om det er bæsj eller robot på forsiden på bleien hun skal ha på, så det slår an hos henne i hvert fall 😄

Jeg har derimot litt problemer. Jeg er gravid, veldig kvalm og spyr mye, og teit nok syns jeg de bæsjefigurene er litt ekle. Jeg må ta meg sammen og konsentrere meg skikkelig når jeg skal skifte bæsjebleier, og så er det ikke nok med at det er bæsj inni bleia, den er utenpå også. Jeg prøver å plukke ut bleiene med robot som hovedfigur og spare dem med bæsj til mannen skal skifte bleie...

Anonymkode: 5d3fa...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg tenker litt sånn hvorfor bruker de tid,ressurser og ikke minst en haug med penger på motiv på engangsbleier,  bleiene kan jo ikke sees under klærene, d eneste dette resulterer i er at vi som kunder må betale mer for bleiene..  så blir eg så barnslig at da unngår eg  faktisk å  kjøpe disse bleiene 🤣 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel barn som har vært med på å bestemme hva som skal være avbildet på disse bleiene. Mener jeg så det på en reklame.

Anonymkode: d56a0...904

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjekostymet var utsolgt :3 (sist eg skjekka).

Og det er bare litt humor. Ser ikkje vitsen, men tja litt søtt. Alle sånne motiv skal likevel i bleiebøtta, så det har ikkje så mykje å sei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet? Her synes småen det er kjempegøy.. 

Her har guttungen vært opptatt av bleier fra han hadde kontroll på hendene sine, omtrent. Han skal ta ut av pakken, og holde og leke med den mens jeg kler av og vasker. Og han synes det er kjempestas med de ulike motivene.. 

Kjempekjedelig med bleier uten motiv. Her snakker vi om bæsjen, om sommerfuglene, blåklokkene, marihønene, otrene, endene, og whatnot som er avbildet på bleien. 

Hjelpes så fisefin man er om man ikke tåler at det er bilde av en bæsj på bleien! Om man ikke tåler å se tegning av en bæsj, hvordan takler man da den faktiske bæsjen som er inni, lurer jeg da på.. 

Anonymkode: 1c07e...e13

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastbleier er ekkelt. 

Barn over 1,5 år som bæsjer i bleie er ekkelt. 

Ingen type motiv på ekle plastbleier gjør dem mindre ekle.

🤢🤢🤮

Anonymkode: 0224e...322

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsj må snakkes mer om i hverdagen. HI er et godt eksempel på hvorfor.

Anonymkode: f28f0...591

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Plastbleier er ekkelt. 

Barn over 1,5 år som bæsjer i bleie er ekkelt. 

Ingen type motiv på ekle plastbleier gjør dem mindre ekle.

🤢🤢🤮

Anonymkode: 0224e...322

😂

Anonymkode: ba9d8...59f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂

Anonymkode: ba9d8...59f

Dette er da fakta? Jeg har fire barn, ingen av dem har bæsjet i bleia mer enn en håndfull ganger etter de passerte et år. 

Samfunnet er jo helt sykt som lærer opp barna til å bæsje på seg selv. Og så klager folk når ungen er 3 og har doskrekk. 👌

Vi brukte kun tøybleier, eller bruker, minste er 19 mnd og holder på å slutte helt nå. 

Anonymkode: 0224e...322

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er da fakta? Jeg har fire barn, ingen av dem har bæsjet i bleia mer enn en håndfull ganger etter de passerte et år. 

Samfunnet er jo helt sykt som lærer opp barna til å bæsje på seg selv. Og så klager folk når ungen er 3 og har doskrekk. 👌

Vi brukte kun tøybleier, eller bruker, minste er 19 mnd og holder på å slutte helt nå. 

Anonymkode: 0224e...322

Fint at det er sånn hos dere da :) 

 

slutter aldri å måpe over mennesker som er så bastante å må tråkke på andre fordi deres barn/liv er så perfekte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Datteren min på 1,5 år er veldig opptatt av å sjekke om det er bæsj eller robot på forsiden på bleien hun skal ha på, så det slår an hos henne i hvert fall 😄

Jeg har derimot litt problemer. Jeg er gravid, veldig kvalm og spyr mye, og teit nok syns jeg de bæsjefigurene er litt ekle. Jeg må ta meg sammen og konsentrere meg skikkelig når jeg skal skifte bæsjebleier, og så er det ikke nok med at det er bæsj inni bleia, den er utenpå også. Jeg prøver å plukke ut bleiene med robot som hovedfigur og spare dem med bæsj til mannen skal skifte bleie...

Anonymkode: 5d3fa...14c

Ok....Da er man jææævelig skjør om man må spy av den lille uskyldige tegneserie bæsjen på pakka til libero!!

Anonymkode: 64245...de3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...