AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #1 Skrevet 10. september 2019 Jeg ble innkalt til møte på kontoret til sjefen i dag. Jeg håpet jeg skulle få sparken. Det fikk jeg ikke. Hadde derimot en samtale om trivsel på jobb og arbeidsholdninger. Jeg kan ikke si opp, for da får jeg 3 mnd karantene på dagpenger. Søker jobber hele tiden, så håper jeg får napp snart Anonymkode: ff5f0...704 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #2 Skrevet 10. september 2019 Det var trist, bedre lykke neste gang Anonymkode: 15d4d...33d
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #3 Skrevet 10. september 2019 Avskjed (uansett fargen på papiret), eller oppsigelse pga. forhold du selv har skyld i straffes med 12 ukers ventetid før dagpenger innvilges. Anonymkode: 855ae...f4b 3
Amantheia Skrevet 10. september 2019 #4 Skrevet 10. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Avskjed (uansett fargen på papiret), eller oppsigelse pga. forhold du selv har skyld i straffes med 12 ukers ventetid før dagpenger innvilges. Anonymkode: 855ae...f4b For ikkje å snakke om at det kan bli vanskelegare å få ny jobb om du faktisk har fått sparken... 3
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #5 Skrevet 10. september 2019 Du får like lang karantene ved å få sparken, så lenge du har skyld i det selv, hvilket du jo har i dette tilfellet! Bare si opp jobben og skaff deg en annen, både for din egen skyld og kollegenes! Anonymkode: 46372...c6f
Gjest Forumhei Skrevet 10. september 2019 #6 Skrevet 10. september 2019 Tenk på deg selv👍 Der gjør vi andre i arbeidslivet også.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #7 Skrevet 10. september 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får like lang karantene ved å få sparken, så lenge du har skyld i det selv, hvilket du jo har i dette tilfellet! Bare si opp jobben og skaff deg en annen, både for din egen skyld og kollegenes! Anonymkode: 46372...c6f I praksis kan man komme til enighet at man "sparkes" grunnet nedbemanning e.l. Da slipper man 12 ukers karantene. Anonymkode: 3b018...0bd
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #8 Skrevet 10. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: I praksis kan man komme til enighet at man "sparkes" grunnet nedbemanning e.l. Da slipper man 12 ukers karantene. Anonymkode: 3b018...0bd Høres sannsynlig ut med en ansatt som oppfører seg på en måte som gjør at h*n forventer å få sparken ja. Er nok mange sjefer som føler for å hjelpe noen som oppfører seg sånn. Anonymkode: 46372...c6f 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2019 #9 Skrevet 10. september 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres sannsynlig ut med en ansatt som oppfører seg på en måte som gjør at h*n forventer å få sparken ja. Er nok mange sjefer som føler for å hjelpe noen som oppfører seg sånn. Anonymkode: 46372...c6f Jeg oppfører meg på ingen måte. Jeg gjør jobben min og jeg stiller opp. Jeg sier sjelden nei til verken overtid eller ekstra arbeidsoppgaver. Jeg bare hater jobben min, og er utrolig lei. Så hadde håpet at dagens samtale skulle resultere i sparken. Er jo selvfølgelig bra at jeg ikke mistet inntekten min. Men håper virkelig jeg får ny jobb snart Anonymkode: ff5f0...704
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå