Gå til innhold

Hva skal jeg forholde meg til? Haster


Tussilussi86

Anbefalte innlegg

Jeg forstår absolutt ingenting! Jeg mistet i juni, så det forsøket vi skal gjennom om få dager har vi bestemt oss for å bruke eggløsningssprøyte for å være mer spot on på eggløsningen. Rett og slett fordi syklusen min har vart lenger enn normalt. Var hos gynekologen i dag og den største folliklen var på 16mm. Stork var fornøyd med resultatet og sa jeg skulle ta ovitrelle i morgen (tirsdag) kl 23:30, og komme inn til inseminasjon torsdag 11:30. Jeg har i helgen brukt clear blue eggløsningstest morgen og kveld fordi jeg  er så redd for å gå glipp av  eggløsningen. Den har vist blinkende smiley hele veien (høy fertilitet, men ikke maks). Men i kveld derimot fikk jeg maksimal fertilitet! Hva skal jeg gjøre? Stole på eggløsningstester min som faktisk har gjort meg gravid 1 av 2 forsøk, eller stole på storken som ber meg vente helt til torsdag? Dette her er så viktig for meg, og jeg vet ikke hvem jeg skal spørre om råd enn dere her inne som kanskje har lignende erfaring eller gode råd. Kan eggløsningstester min vise feil etter en abort eller kan jeg stole på den når den viser maksimal fertilitet?
 
Kan gynekologen ha målt feil, eller kan jeg trygt stole på han? Hadde folliklen vært 1 mm større ville nemlig storken hatt meg inn på onsdag, og det hadde passet med eggløsningstesten jeg tok i dag. 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett eggløsningsspøyten i morgen slik du har fått beskjed om. 

Anonymkode: 325c2...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...