Jump to content
AnonymBruker

Jente 28 + dame på 53

Recommended Posts

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart det. Men gidder ikke skrive her for at en creep av en mann skal ha noe å runke til. Sex mellom kvinner er ikke noe som skjer for å underholde deg vøtt. 

Anonymkode: f098a...378

Kvinne.

Anonymkode: 8cb4a...940

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Okei? :) er du den yngre kvinnen, eller den eldre? fortell :) jeg lytter ;)

Anonymkode: b333a...fb1

Yngre, men tror egentlig det hele bare er en illusjon. Har aldri holdt på med en av samme kjønn, og ser på meg selv som hetero. Men hva vet jeg.. Uansett, denne damen det er bare noe ved henne. Jeg påvirkes vanligvis ikke av eldre damer, men hun er veldig ungdommelig av seg på en måte. Er litt frustrende og spennende om hverandre, og hun har mann og er hetero. Så vidt jeg vet. 

Anonymkode: fe59f...6c5

Roci
På 9.9.2019 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Takk :) jeg er helt enig med deg der. Jeg bare vet ikke helt hvor hun står i forhold til det... en ting er å ha lyst å leve ut sine lyster når man drikker, en annen ting er vel om hun vil det når hun er edru :P det er det som er det big Q. 

Anonymkode: b333a...fb1

Det er vel bare èn måte å finne ut av det på - gå på daten og spør henne! Så får du heller leve med en eventuell skuffelse hvis det ikke blir helt slik du ønsker. Lykke til :)

wintergirl
På 9.9.2019 den 10.46, AnonymBruker skrev:

Nå har jeg aldri møtt ei som er skikkelig hot og sexy i den alderen da 😉

Anonymkode: 5167a...c09

Dama har riktignok fikset på seg, men de finnes, men det er sjeldent at kvinner i 50 årene ser slik ut uansett. 

AF5C2EC1-5FF2-422F-A43E-0A5DF70011D6.jpeg

AnonymBruker
2 timer siden, wintergirl skrev:

Dama har riktignok fikset på seg, men de finnes, men det er sjeldent at kvinner i 50 årene ser slik ut uansett. 

AF5C2EC1-5FF2-422F-A43E-0A5DF70011D6.jpeg

Her er både fotoet og damen kraftig fikset på, og da blir det egentlig ikke særlig interessant. Vi vet jo hvordan damer i 50-årene ser ut i virkeligheten (både de som har et realistisk selvbilde og de som innbiller seg at de ser mye yngre ut). Heldigvis er det slik at smak og verdisyn (iallfall hos mentalt sunne mennesker) gradvis endrer seg med alderen. Normale kvinner og menn holder seg derfor stort sett til jevnaldrende:)

Anonymkode: 8ec2c...514

wintergirl
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er både fotoet og damen kraftig fikset på, og da blir det egentlig ikke særlig interessant. Vi vet jo hvordan damer i 50-årene ser ut i virkeligheten (både de som har et realistisk selvbilde og de som innbiller seg at de ser mye yngre ut). Heldigvis er det slik at smak og verdisyn (iallfall hos mentalt sunne mennesker) gradvis endrer seg med alderen. Normale kvinner og menn holder seg derfor stort sett til jevnaldrende:)

Nei, hun ser ganske lik ut live på TV også, så ille kraftig redigert er hun ikke. Sminket en del selvsagt, men ser uansett veldig bra ut. Tar man vare på seg selv og i tillegg fikser litt så kan en på 50 se sånn ut. På andre bilder kan man se at hun ikke er så ung, men ser fremdeles utrolig godt ut.  50 åringer i dag har mange flere muligheter enn de hadde for 15-20 år siden.

Annonse

AnonymBruker

Er det ikke bedre å sitte på gamlehjem å angre på ting du gjorde enn ting du IKKE gjorde? 

Kjør på! Hva har du å tape?

Anonymkode: 80be9...920

AnonymBruker
1 time siden, wintergirl skrev:

Nei, hun ser ganske lik ut live på TV også, så ille kraftig redigert er hun ikke. Sminket en del selvsagt, men ser uansett veldig bra ut. Tar man vare på seg selv og i tillegg fikser litt så kan en på 50 se sånn ut. På andre bilder kan man se at hun ikke er så ung, men ser fremdeles utrolig godt ut.  50 åringer i dag har mange flere muligheter enn de hadde for 15-20 år siden.

Nei, en normal (ikke operert/photoshoppet) person på 50 ser ikke sånn ut, selv om vedkommende tar såkalt «vare på seg selv». Noen tror kanskje at de gjør det, men det er selvbedrag.

wintergirl
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, en normal (ikke operert/photoshoppet) person på 50 ser ikke sånn ut, selv om vedkommende tar såkalt «vare på seg selv». Noen tror kanskje at de gjør det, men det er selvbedrag.

Hun holder seg uansett utrolig godt enten du liker det eller ei.

AnonymBruker
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke bedre å sitte på gamlehjem å angre på ting du gjorde enn ting du IKKE gjorde? 

Kjør på! Hva har du å tape?

Anonymkode: 80be9...920

Jo.

Anonymkode: 8cb4a...940