Gå til innhold

Hva gjør mannen din for å levere prøven?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært igjennom 5 runder med IVF nå. Og kan ikke fatte at noen kan si det er stressende for mannen ? Er det noe dette er stressende for så er det vell oss jenter ? Tenkt på alt vi gjør, og alt mannen skal gjøre er å komme i en kopp 😂 syns de det er stressende så tåler de ikke mye.

Anonymkode: 82efe...2c2

Enig 🙊 De på klinikken sa til meg under mitt første forsøk at de hadde hørt fra en MANN tidligere, at han satt sånn pris på at de gikk i gjennom en slik prosess for da fikk han lære så mye om kroppen han normalt ikke ville lært hvis babyen hadde blitt unnfanget normalt 🤪🤦‍♀️ Måtte være en mann som kan finne på å si noe sånt... 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Patriotpaula skrev:

Enig 🙊 De på klinikken sa til meg under mitt første forsøk at de hadde hørt fra en MANN tidligere, at han satt sånn pris på at de gikk i gjennom en slik prosess for da fikk han lære så mye om kroppen han normalt ikke ville lært hvis babyen hadde blitt unnfanget normalt 🤪🤦‍♀️ Måtte være en mann som kan finne på å si noe sånt... 🤷‍♀️

OMG 😂 

Anonymkode: 82efe...2c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Patriotpaula skrev:

Enig 🙊 De på klinikken sa til meg under mitt første forsøk at de hadde hørt fra en MANN tidligere, at han satt sånn pris på at de gikk i gjennom en slik prosess for da fikk han lære så mye om kroppen han normalt ikke ville lært hvis babyen hadde blitt unnfanget normalt 🤪🤦‍♀️ Måtte være en mann som kan finne på å si noe sånt... 🤷‍♀️

Tipper han ikke mente det slik, tror ingen synes det er kjekt med prøverør. Han ville nok bare prøve å finne noe positivt å tenke på- man lærer jo veldig mye om kroppen, og hele prosessen er jo veldig fascinerende. Kunne han og partneren sluppet, hadde de nok uten tvil valgt det begge to :)

Anonymkode: cc125...ba7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært igjennom 5 runder med IVF nå. Og kan ikke fatte at noen kan si det er stressende for mannen ? Er det noe dette er stressende for så er det vell oss jenter ? Tenkt på alt vi gjør, og alt mannen skal gjøre er å komme i en kopp 😂 syns de det er stressende så tåler de ikke mye.

Anonymkode: 82efe...2c2

Hvis jeg skulle levere eggene mine i en kopp og det var den ene sjansen jeg hadde, eksakt på klokkeslettet og ikke søle utenfor. Vel da hadde jeg også blitt stresset 😂

Anonymkode: 52473...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis jeg skulle levere eggene mine i en kopp og det var den ene sjansen jeg hadde, eksakt på klokkeslettet og ikke søle utenfor. Vel da hadde jeg også blitt stresset 😂

Anonymkode: 52473...679

Kan vell ikke være så vanskelig å sprute i en kopp ? 😂 Men men, de klarer jo såvidt å treffe doen når de tisser 😂😂

Anonymkode: 82efe...2c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...