Gå til innhold

Alle kvinner på min alder og yngre tror de er bedre enn meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er utrolig lei av at alle kvinner tror de er bedre enn meg. Jeg er smart, har mastergrad og hele pakka. Iqen min er høyere enn gjennomsnittet og jeg er et godt menneske moralsk.

Likevel tror alle kvinner de er bedre enn meg. Særlig de på min alder og litt yngre. Hvorfor er de slik?

Anonymkode: 856d6...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi du også mest sannsynlig ble oppfattet slik da du var yngre

Fordi unge folk har trua på seg selv uten særlig erfaring enda

Fordi mest sannsynlig hadde blitt oppfattet sånn du og av en som er ti-tjue år eldre enn deg med mye lengre fartstid i praksis enn du som kommer nyutdannet og tror akkurat som de yngre enn deg igjen, at du vet best. 

Evig rundgang det der

Anonymkode: 45574...646

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbe litt med selvbildet ditt ser det ut som. Du kan nok få hjelp om du går rundt og tror dette. Så blir det nok bedre. 

Anonymkode: d7bc2...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du er ganske full av deg selv, dersom du i ramme alvor tror at folk går og tenker på deg og vurderer deg...

De fleste (som deg) ville blitt ganske skuffet over å finne ut at andre egentlig er svært lite interessert i å snakke om dem/deg.

Andres verden surrer oftest rundt dem selv, ikke rundt andre og ikke rundt deg...

Anonymkode: 069ee...3c5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er utrolig lei av at alle kvinner tror de er bedre enn meg. Jeg er smart, har mastergrad og hele pakka. Iqen min er høyere enn gjennomsnittet og jeg er et godt menneske moralsk.

Likevel tror alle kvinner de er bedre enn meg. Særlig de på min alder og litt yngre. Hvorfor er de slik?

Anonymkode: 856d6...b67

Det handler vel om hvordan du framstår sosialt, og hvordan du er som person.

Anonymkode: bfb24...e4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Likevel tror alle kvinner de er bedre enn meg. Særlig de på min alder og litt yngre. Hvorfor er de slik?

 

Hva er det som gjør at du føler det slik? Du skriver bare hva du føler/tror, men ikke noen spesifikke hendelser. 

Er nok bare noe du tror selv dessverre. 

 

Endret av abc123detvardet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok ganske ung. Husk at unge damer drukner i tilbud, det gjør ikke du. Bare vent noen år til du blir eldre så har du sjans du og 🙂

Anonymkode: e1be6...272

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er utrolig lei av at alle kvinner tror de er bedre enn meg. Jeg er smart, har mastergrad og hele pakka. Iqen min er høyere enn gjennomsnittet og jeg er et godt menneske moralsk.

Likevel tror alle kvinner de er bedre enn meg. Særlig de på min alder og litt yngre. Hvorfor er de slik?

Anonymkode: 856d6...b67

Siden du er smart, har mastergrad og hele pakka, og iq høyere enn gjennomsnittet, og du er et godt menneske moralsk, hvorfor  irriterer du deg over hva andre mennesker tror?

Jeg tenker at smarte mennesker er oppegående npk til å ikke la seg irritere over andre. Og i hvert fall ikke av at andre tror de er bedre. Smarte mennesker har overskudd til å la andre mennesker få tro de er bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, exictence skrev:

Siden du er smart, har mastergrad og hele pakka, og iq høyere enn gjennomsnittet, og du er et godt menneske moralsk, hvorfor  irriterer du deg over hva andre mennesker tror?

Jeg tenker at smarte mennesker er oppegående npk til å ikke la seg irritere over andre. Og i hvert fall ikke av at andre tror de er bedre. Smarte mennesker har overskudd til å la andre mennesker få tro de er bedre.

Helt til du møter den personen som utnytter at du gjør deg selv jævla dum. Som skal ‘hjelpe’ deg fordi du gjør deg dum ... som ikke skjønner at man gjør seg dum fordi man ikke har lyst til å snakke med dem, så tar de opp ‘kampen’... så klart. Det føles komplett meningsløst. Først kan man introdusere seg selv med funksjonen sin eller noe. 

Etter de har hjulpet må jeg rydde opp i veldig mye. Mentalt sett. Fjerne drittet. Det er slemt. Kunne like gjerne dratt hjem til dem, rotet, og gitt det til dem i presang. Mens jeg smiiiiler. 

Anonymkode: dd163...0b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt til du møter den personen som utnytter at du gjør deg selv jævla dum.

Du skal da ikke gjøre deg jævla dum. Da er det vel ikke så rart du ikke møter varme igjen?

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Som skal ‘hjelpe’ deg fordi du gjør deg dum ... som ikke skjønner at man gjør seg dum fordi man ikke har lyst til å snakke med dem, så tar de opp ‘kampen’... så klart.

??? Gjøre seg dum fordi du ikke har lyst til å snakke med dem ? Hadde ikke jeg brukt energi på å tenke, i hvert fall. Da hadde jeg bare gått. Men du opplever at noen vil hjelpe....ta opp kampen   ? Tror ikke så mange tenker i de baner som du trykker her.

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter de har hjulpet må jeg rydde opp i veldig mye. Mentalt sett. Fjerne drittet. Det er slemt. Kunne like gjerne dratt hjem til dem, rotet, og gitt det til dem i presang. Mens jeg smiiiiler. 

Anonymkode: dd163...0b6

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...