Gå til innhold

Kan jeg fly med god samvittighet 8-10 ganger i året hvis jeg kjøper klimakvoter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg fly med god samvittighet 8-10 ganger i året hvis jeg kjøper klimakvoter?

Anonymkode: 75154...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg voldtok kona. Etterpå slang jeg en 1000-lapp på senga og nå har jeg god samvittighet.

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Kan jeg fly med god samvittighet 8-10 ganger i året hvis jeg kjøper klimakvoter?

Anonymkode: 75154...ebc

Ja det kan du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er klimakvote? 😳 

du kan la være mye annet. Jeg må fly pga jobb. Bruker bare kollektivtrafikk ellers. Ikke kjøpe ny pose på butikken. F.eks

Anonymkode: d59aa...f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, forrurensningen er akkurat den samme uansett hvor mye du betaler

Anonymkode: 63309...1d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg fly med god samvittighet 8-10 ganger i året hvis jeg kjøper klimakvoter?

Anonymkode: 75154...ebc

Nøyaktig hvordan mener du at å betale en korrupt regjering for å ikke starte opp et forurensende tiltak de uansett aldri hadde planlagt å starte opp (for så å bruke «klimapengene» til å starte opp noe tilsvarende i nabofylket) skal hjelpe på noe som helst..?

Vi har lenge visast at «klimakvoter» er som romernes sirkus til folket - et tiltak for å hindre at folk krever ekte tiltak. Det funker. Mest fordi folk ikke faktisk gidder å ofre egen livskvalitet når de heller kan ofte livskvaliteten til et par hundre barn fra fattige land.

Så fly du, Ts. Eller la være. Å fly 8-10 ganger er uansett ikke (pun intended) verdens undergang (det kan som vi vet lede til menneskehetens undergang, men det blir en helt annen historie). Uansett går trolig verden til helsike om noen generasjoner, og heldigvis for oss mennesker gir vi like mye blanke i egne oldebarn som i barn som drukner i middelhavet. 

Anonymkode: 70e4e...bd6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om dette?

 

Anonymkode: 75154...ebc

Tull og tøys! Kun en gimmick! 

Anonymkode: 63309...1d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyr aldri. Så bare tenk at annenhver gang du flyr så bruker du av kvoten min som jeg garantert hadde benyttet meg av selv hvis jeg ikke hadde hatet å fly. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klimakvoter er bare mer penger i statskassa, og miljøpolitikken et spill for galleriet. Drit i miljøet, og fly med god samvittighet. Det hadde jeg gjort.

Vil anbefale alle å fly, kjøre, og spise så mye kjøtt de vil, og blande søpla når de hiver så ofte de kan. Dette klima hysteriet er ikke noe annet enn en unnskyldning til å øke avgiftene for folk flest ytterligere, og berike seg selv. Politikerne driter i miljøet, og tenker først og fremst på seg selv, og kanskje sine egne. Den vanlige mannen i gata årelates stadig mer, for at det skal komme mer i statskassa, men vi får ingen oversikt over hvor pengene faktisk går.

Anonymkode: 45fa4...bd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Klimakvoter er bare mer penger i statskassa, og miljøpolitikken et spill for galleriet. Drit i miljøet, og fly med god samvittighet. Det hadde jeg gjort.

Vil anbefale alle å fly, kjøre, og spise så mye kjøtt de vil, og blande søpla når de hiver så ofte de kan. Dette klima hysteriet er ikke noe annet enn en unnskyldning til å øke avgiftene for folk flest ytterligere, og berike seg selv. Politikerne driter i miljøet, og tenker først og fremst på seg selv, og kanskje sine egne. Den vanlige mannen i gata årelates stadig mer, for at det skal komme mer i statskassa, men vi får ingen oversikt over hvor pengene faktisk går.

Hvor mener du pengene går da?

Anonymkode: 75154...ebc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan du fly så mye du vil, sålenge du betaler for klimakvotene! 

Jeg har forresten noen kvoter til overs. Disse kan du få kjøpt for halv pris, da jeg ikke reiser så mye med fly lenger. Det er jo dumt at de bare blir liggende i skuffen, liksom.. 

Bare send meg en pm, så får du kontonummeret mitt. 👍😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...