Gå til innhold

Stygg på bilder!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er vel typisk nok det mest negative som stemmer? Speilet er jeg fornøyd, selfie fornøyd, men jeg er både rynkete og skeiv i ansiktet på bilder tatt av andre. Det er vel typisk nok dette som stemmer! 

Anonymkode: d170e...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler meg stygg i bilder. Tar derfor skjeldent bilder

og lar andre skjeldent ta av meg...

men i speilet føler jeg meg veldig pen, men bilder er en annnen sak....

Anonymkode: 83efd...15c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare du som ikke er vant med å sende deg "den andre veien". Andre folk legger ikke merke til det i det hele tatt ❤

Anonymkode: 0626b...498

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av meg selv er helt grusomt. Ser alle feilene i bilder. I speilet er det en helt annen ting, da ser jeg kanskje litt «okei» ut. 

Anonymkode: 44a19...777

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er penere i speil enn virkeligheten. Det er trist, men sant.

Anonymkode: 589f7...ba3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er penere i speil enn virkeligheten. Det er trist, men sant.

Anonymkode: 589f7...ba3

Det gjelder da alle.

Anonymkode: 44a19...777

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder kan faktisk lyve. Husker de la ut eksempler på kjendiser en gang om hvordan de så seg selv i speilet kontra hvordan omverden så dem, jeg så dem slik de så seg selv i speilet. Tror ikke det er noe fasit heller. Husk at mange er negative og ønsker at andre skal føle seg dårlig og derfor sier du tror du er penere. Noen er penere på bilder enn IRL, mens andre er penere IRL. Det vet jo alle!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er penere i speil enn virkeligheten. Det er trist, men sant.

Anonymkode: 589f7...ba3

Ja det er det jeg sier, HELE TIDEN, stemmer det kjedelige. Aldri har jeg hørt noen si «gøy , men sant»

Anonymkode: d170e...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på at man er penere i speil enn i virkeligheten. Normalt er det bare en selv som ser det som er i speilet. Fakta er i stedet at det man er vant til å se er et speilbilde av virkeligheten. Hvis man ikke hadde vært vant til speilbildet sitt men bare hadde sett seg selv på bilder ville man neppe reagert på samme måte. Årsaken er at ingen er 100% symmetrisk i ansiktet (eller kroppen for den saks skyld) og på bilder ser man derfor på en måte et fremmed ansikt.

Et tips til å finne det ut, ta med mobilen og stå foran et speil, i en vinkel som du synes du ser best ut i. Hold mobilen slik at du tar bildet fra speilet, mens du ser inn i kameraet i speilet. Kan kreve noen forsøk for å få det til men da ser du et bilde av det du er vant til. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som flere har påpekt, du ser deg omvendt i speilet og det kan være nok til at du føler at du ser "rar" ut. Noen er nok rett og slett mer/mindre fotogene, jeg f.eks ser ikke ut på bilder; på mitt forrige pass så jeg ut som en østeuropeisk mafiamama som selger barn og kvinner og klipper tær og fingre og det som verre er av alle som sier meg i mot.. jeg er ganske sikker på at jeg er ikke helt så ille i virkeligheten! Ha også i bakhodet at hvor attraktiv man er, handler om mer enn bare utseendet, det er også personligheten og utstrålingen man har og det synes ikke alltid på bilder :) 

Anonymkode: 07d87...d39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste ab som nevner passbilde 😊 På mitt forrige pass såg jeg ut som ett lik, altså en dau person. I mitt nyeste pass er jeg "pen" 😍

Anonymkode: 0626b...498

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.9.2019 den 11.28, AnonymBruker skrev:

Det er vel typisk nok det mest negative som stemmer? Speilet er jeg fornøyd, selfie fornøyd, men jeg er både rynkete og skeiv i ansiktet på bilder tatt av andre. Det er vel typisk nok dette som stemmer! 

Anonymkode: d170e...1ad

Kanskje du bruker mye filter når du tar selfies? Eller kun tar selfies de gangene du er fullsminket?

Anonymkode: 1dd17...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...