Gå til innhold

Til menn, er det viktigst at dama synes hun er fin, eller at du synes det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Visste Ikke helt hvor dette passer inn, men kan prøve her for det har jo med seksuell tiltrekning å gjøre. 

Ok, jeg veier ca 7 kg mer enn det jeg gjorde på mitt tynneste (har veid litt mindre, men det var pga ferie i utlandet). Jeg var så fornøyd med meg selv. 

Nå er beina på kroppen dekket med fett, og mannen min synes jeg er så deilig. Jeg synes ikke det, og jeg synes jeg er feit. Har nå gått inn for å gå ned 10 kg for å føle meg finere igjen. 

Så spm til dere menn, hva er viktigst for dere, at dama føler seg fin eller at du synes hun er fin? 

Anonymkode: 7253c...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg synes det, selvsagt.

 

En vakker kvinne som ikke selv synes hun er vakker er jo jackpot! Da har man sjangs på henne.

Anonymkode: ff3bc...26c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste Ikke helt hvor dette passer inn, men kan prøve her for det har jo med seksuell tiltrekning å gjøre. 

Ok, jeg veier ca 7 kg mer enn det jeg gjorde på mitt tynneste (har veid litt mindre, men det var pga ferie i utlandet). Jeg var så fornøyd med meg selv. 

Nå er beina på kroppen dekket med fett, og mannen min synes jeg er så deilig. Jeg synes ikke det, og jeg synes jeg er feit. Har nå gått inn for å gå ned 10 kg for å føle meg finere igjen. 

Så spm til dere menn, hva er viktigst for dere, at dama føler seg fin eller at du synes hun er fin? 

Anonymkode: 7253c...90e

Jeg ønsker primært at partneren min skal ha det godt med seg selv. Av en eller annen grunn så får jeg en følelse av at det ikke nødvendigvis er noe gale med utseende ditt eller vekten. Hvor mye veier du og hvor høy er du? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Jeg ønsker primært at partneren min skal ha det godt med seg selv. Av en eller annen grunn så får jeg en følelse av at det ikke nødvendigvis er noe gale med utseende ditt eller vekten. Hvor mye veier du og hvor høy er du? 

Jeg er 157 høy og veier nå 48 kg, så jeg er helt normal, men jeg synes jeg var finere før. Skal begynne å trene nå faktisk, for ihvertfall stramme opp litt.. 

Anonymkode: 7253c...90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 157 høy og veier nå 48 kg, så jeg er helt normal, men jeg synes jeg var finere før. Skal begynne å trene nå faktisk, for ihvertfall stramme opp litt.. 

Anonymkode: 7253c...90e

Trening  er en god ide, men du bør ikke gå ned i vekt og tenke på det. Prøv å ta kontroll på på å ha den vekten du har. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 157 høy og veier nå 48 kg, så jeg er helt normal, men jeg synes jeg var finere før. Skal begynne å trene nå faktisk, for ihvertfall stramme opp litt.. 

Anonymkode: 7253c...90e

De færreste menn ville nok ønske at dama hadde en BMI på 15,7. Dette er resultatet om du går ned 10 kilo. 

Du kan faktisk gå opp ti kilo og fortsatt være normalvektig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff ja, blir nok ikke særlig sunt å gå ned 10 kg når jeg tenker på det. Trening blir nok det beste her.. :)

Anonymkode: 7253c...90e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 159 høy og var nede i 40 kg. Nå veier jeg 50 kg, og har aldri fått mer oppmerksomhet enn nå. De fleste menn liker at dama er frisk😊 du bør ikke slanke deg, da du allerede har en helt normal vekt. Du bør heller bruke tiden på å prøve å akseptere kroppen din, akkurat slik den er! 

Anonymkode: a9963...6b0

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2019 den 1.38, AnonymBruker skrev:

At jeg synes det, selvsagt.

 

En vakker kvinne som ikke selv synes hun er vakker er jo jackpot! Da har man sjangs på henne.

Anonymkode: ff3bc...26c

😂😂

Anonymkode: bfc21...6e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2019 den 12.43, AnonymBruker skrev:

Jeg er 157 høy og veier nå 48 kg, så jeg er helt normal, men jeg synes jeg var finere før. Skal begynne å trene nå faktisk, for ihvertfall stramme opp litt.. 

Anonymkode: 7253c...90e

Er du gal? Du veier ikke mye. 

Trening er absolutt en must og alle må tenke på det. Tren for å holde deg frisk og sprek men du trenger ikke det for å gå ned i vekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil veie 38 kg? Kan informere om at det regnes som normal vekt for en 10-11-åring. Tror du har større problemer enn vekta di...

Anonymkode: 75646...ea1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fitteslikker

Selv er jeg blitt alt for gammel for å tenke på slikt. 
Allikevel når jeg tenker tilbake på mine yngre ungdomsår, foretrakk jeg at jenta syntes hun var fin. Generelt hadde disse bedre selvtillit. Det selvsagt også når det kom til sengekosen. De hadde et mere avslappet forhold til ting. Var mer åpne – turte  å eksperimentere mere. Prøve ut nye ting osv. Gikk det litt galt av og til, sa de «blås det er ikke så farlig. Neste gang går det helt sikker bedre». Sannheten var at nettopp fordi de tok det så pent, gjorde nettopp det : bedre. Derfor foretak jeg stort sett, damer som trodde på seg selv.                   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.9.2019 den 1.38, AnonymBruker skrev:

At jeg synes det, selvsagt.

 

En vakker kvinne som ikke selv synes hun er vakker er jo jackpot! Da har man sjangs på henne.

Anonymkode: ff3bc...26c

Ja ikke sant....Lettere å trykke ned🙄

Menn ass...Hvorfor finnes det så få gode og snille menn som vil dama si vel?

Anonymkode: dba37...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tynne jenter er turn-off! Og det syns de aller fleste mannfolk. Dama er 170 og 75 og superdeilig. Kunne gått ned til 70, men ikke mindre.

Anonymkode: 6e48c...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount

Viktigst for meg er at hun synes hun selv er noe å ta vare på, og at hun er fornøyd, ikke at hun synes hun er fin.
Dvs, hun kan godt synes at hun er fin, men da må hun vise det på en trygg og klok måte. Ikke i bikini i en blogg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer som genuint føler seg sexy er så vanvittig deilig å ha sex med. Vet at noen menn har den egenskapen at de lokker frem god selvfølelse i damene de møter, jeg er dessverre ikke der. Skulle gjerne ha vært der for det er noe helt annet når hun tvers gjennom føler seg sexy. Opplevd det med bare én dessverre (og noen andre bare på fylla), men hun var helt rå.

Når det gjelder ditt helt konkrete spørsmål så synes jeg ikke det hører hjemme i seksualitetsforumet. Det er vel ikke bare i senga du vil føle deg fin?

Anonymkode: 7bc0f...bfc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt på meg tre kg for å glede mannen. Er 172 og har gått fra 67 til, 70kg. Tre kg ned ser bedre ut påkledd synes jeg, med flat mage og slankere bein, men nå har jeg mer rumpe og pupper, og ser mye hottere ut naken. ;)

Han fortjener det beste, og når han etter 15 år får stå av å kysse meg, så blir jeg selvsikker av det. ❤️ Alle andre skal uansett ikke ha sex med meg, og jeg er fin either way. 😉 Mannen min er så fantastisk at jeg gladelig hadde lagt på meg ti kg til hvis det gjorde ham lykkelig. (han er dritfornøyd nå da) ❤️

Når det er sagt, så må du virkelig søke hjelp TS. Du er veldig slank nå, og ønsker å gå ned til alvorlig, sykelig undervekt. Ta dette opp med fastlegen din og få hjelp idag! ❤️ 😥

Anonymkode: 7a20f...92c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...