Gå til innhold

Hvis man ønsker mildne det som gjør at man ser sliten og eldre ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hørt om The Ordinary så jeg ble paff da jeg så at det var så billig.Da tenker jeg at ikke funker?Eller?

Anonymkode: e0de7...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.9.2019 den 21.20, AnonymBruker skrev:

Jeg tok botox i går. Synes det sååå verdt det. Tar 2 områder, sinnarynken, og panna. Koster 2300 kr og det er 8 mnd siden sist. 

Anonymkode: 02284...e45

Bor du i Oslo? I såfall- hvor?🤓

Anonymkode: aa186...406

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk produktene til Linda Johansen!! De er fantastiske! Jeg føler meg så mye bedre etter jeg begynte.

 

hilsen 41 år

Anonymkode: b692e...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra, hater oljerens men bra det har fått ett alternativ da. Venter spent på om de kommer med en kremrens. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.10.2019 den 2.36, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hørt om The Ordinary så jeg ble paff da jeg så at det var så billig.Da tenker jeg at ikke funker?Eller?

Anonymkode: e0de7...028

Produktene funker de, er svært potente. Jeg måtte slutte med dem, fikk masse kviser av niactilen og ble rød og hovnet opp rundt øynene når jeg brukte retinol en. (brukte den ikke rundt øynene men allikevel 😒). Har aldri opplevd noe før eller siden. Nå bruker jeg elixir og er fornøyd med det. Men hvis man tåler the ordinary så kjør på. The buffet er kjempe bra👍

Anonymkode: 0bc80...d81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Produktene funker de, er svært potente. Jeg måtte slutte med dem, fikk masse kviser av niactilen og ble rød og hovnet opp rundt øynene når jeg brukte retinol en. (brukte den ikke rundt øynene men allikevel 😒). Har aldri opplevd noe før eller siden. Nå bruker jeg elixir og er fornøyd med det. Men hvis man tåler the ordinary så kjør på. The buffet er kjempe bra👍

Anonymkode: 0bc80...d81

Du kan være allergisk mot niacidamid. Det er jeg, og fikk massevis av store hovne byller i ansiktet som så ut som kviser, men var en kraftig allergisk reaksjon. Dette var ikke The ordinary, men et annet merke. Etter det har jeg hørt om mange som reagerer likt.

Anonymkode: 2cb2b...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...