Gå til innhold

Mattilfamilien på Snapchat


Gjest Petra35

Anbefalte innlegg

Gjest TyrkiskPepper
33 minutter siden, Betty Brus skrev:

Pleier som regel å se på uten lyd 🙈 

Da er vi to. Jeg følger henne ikke fast men, kommer ofte opp som forslag på historie og jeg må skru ned hvergang🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.10.2019 den 17.18, Betty Brus skrev:

Pleier som regel å se på uten lyd 🙈 

Skulle akkurat til å skrive det; ønsker man ikke å høre på henne, kan man slå av lyden.    Hun er jo flink på å tekste det hun sier uansett.

Jeg liker henne, hun lager mange enkle og greie oppskrifter i tillegg til mange gode tips.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Honey Dew skrev:

Så 5 minutter. Orket ikke mer.

Hun legger det meste ut på bloggen, så da får man med seg oppskriftene uten alt "attåt". Blir litt mye noen ganger. Legger vel også ut på instagram tror jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At dere får til å snakke nedsettende om vedkommende bak Mattilfamilien også nå 🤦🏼‍♀️ Jaja ingen slipper vel unna. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Calm skrev:

At dere får til å snakke nedsettende om vedkommende bak Mattilfamilien også nå 🤦🏼‍♀️ Jaja ingen slipper vel unna. 

Det ville jeg ikke drømt om. Jeg syns hun er kjempeflink.  Husk å ikke skjære alle over en kam. 😉

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske hun lagde sunnere mat. Blir veldig mye sukker, bacon, kaker og boller. Sjelden jeg finner en oppskrift jeg er interessert i å lage til familien min.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Petra35
På 3.11.2019 den 18.24, Rucula skrev:

Skulle ønske hun lagde sunnere mat. Blir veldig mye sukker, bacon, kaker og boller. Sjelden jeg finner en oppskrift jeg er interessert i å lage til familien min.

Enig. Jeg fatter ikke hvordan den dama holder seg slank! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger henne på snap og nå dukket det opp forslag om å følge henne på IG. Jeg ser at hun har et innlegg nå på IG hvor det er sponsa Le Creuset kjele, og hun skriver at hun brukt den noen ganger til å lage middag i. Jeg kan ikke huske å ha sett at det har vært merka som spons på snap tidligere. Burde det ikke vært det når det i ettertid blir laget et sponseinnlegg på IG? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Blubird skrev:

Jeg følger henne på snap og nå dukket det opp forslag om å følge henne på IG. Jeg ser at hun har et innlegg nå på IG hvor det er sponsa Le Creuset kjele, og hun skriver at hun brukt den noen ganger til å lage middag i. Jeg kan ikke huske å ha sett at det har vært merka som spons på snap tidligere. Burde det ikke vært det når det i ettertid blir laget et sponseinnlegg på IG? 

Alt vises ikke på Snapchat/ Instagram må du vite! Hun lager ikke middag på skjernen hver dag. Enkelte dager baker hun for eksempel. Hver enkelt middag blir ikke dokumentert. Mye rart å henge seg opp i😨

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker et annet merke til vanlig, kan ikke huske å ha sett alt hun har brukt den uten å merke nei.. Den hvite hun bruker er ikke samme merke hvertfall :) Synes ikke det er så komplisert. I helgene blir det repriser. Tar en del tid å planlegge, ordne og sånt. Skjønner henne godt as. Og veldig lite sponsa ting ift andre!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tidlig satt jeg i stallen og passet på en syk hest og brukte tiden til å se på Idas fristelser (sendt på tv i 6-tiden i dag). Hun lagde et pestobød/flette som jeg syns så veldig god ut. Senere i dag, på snappen til Mattilfamilien så lager Siw nøyaktig samme pestobrødet 🤔. Da ble jeg både skuffet og irritert. En ting er at hun hermer helt hemningsløst, men hun burde ihvertfall kreditere Ida Gran Janssen for å bruke oppskriften hennes. Det er andre ting hun har laget tidligere også, som jeg syns jeg har sett før, så det er sikkert ikke første gangen det skjer. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Veslefrikk skrev:

I dag tidlig satt jeg i stallen og passet på en syk hest og brukte tiden til å se på Idas fristelser (sendt på tv i 6-tiden i dag). Hun lagde et pestobød/flette som jeg syns så veldig god ut. Senere i dag, på snappen til Mattilfamilien så lager Siw nøyaktig samme pestobrødet 🤔. Da ble jeg både skuffet og irritert. En ting er at hun hermer helt hemningsløst, men hun burde ihvertfall kreditere Ida Gran Janssen for å bruke oppskriften hennes. Det er andre ting hun har laget tidligere også, som jeg syns jeg har sett før, så det er sikkert ikke første gangen det skjer. 

Samme oppskriften? Vel hun burde vel sagt hun ble så inspirert, så hun brukte (personen sin oppskrift) og resultatet ble så vellykket så hun deler denne oppskiften med hennes følgere. Synd det er sånn at vi ikke kan hylle og skryte av andre, men ta i bruk oppskriftene og det er "deres oppskrift". Nå klarer jeg ikke å følge med denne damen, men om det er tilfelle så er jo dette veldig trist å lese.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Veslefrikk skrev:

I dag tidlig satt jeg i stallen og passet på en syk hest og brukte tiden til å se på Idas fristelser (sendt på tv i 6-tiden i dag). Hun lagde et pestobød/flette som jeg syns så veldig god ut. Senere i dag, på snappen til Mattilfamilien så lager Siw nøyaktig samme pestobrødet 🤔. Da ble jeg både skuffet og irritert. En ting er at hun hermer helt hemningsløst, men hun burde ihvertfall kreditere Ida Gran Janssen for å bruke oppskriften hennes. Det er andre ting hun har laget tidligere også, som jeg syns jeg har sett før, så det er sikkert ikke første gangen det skjer. 

Det er jo ikke sikkert det er verken Idas eller MattilFamiliens oppskrift, og man vet jo faktisk ikke om hun ble inspirert av Ida eller ikke. Det er jo sånn med oppskrifter at man ofte finner den et sted, eller blir inspirert og lager sin egen vri, og når man har laget det noen ganger blir den liksom til «min oppskrift». Det er jo ingen som eier oppskrifter, så jeg blir ikke skuffet over sånne ting. 😉 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg titter innom henne av og til på snap. Hun er veldig flink med mat, men det blir litt mye.. Jeg får litt grøsninger av å se folk spise... og av alle slengkyssene og «natti natti»  😉 så det hopper jeg glatt over. Men ellers virker hun veldig skjønn og flink 👏🏻😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor denne dama for kritikk her inne. Mye av det som skrives her går direkte på person. 

Syns at hun gjør en flott figur på kanalen sin, gjør det interessant å se på og lager utrolig mye deilig mat. At hun blir for «høylytt» osv er unødvendig å skrive. Det er ingen som slipper unna. Det er latterliggjøring av dama. Det er frivillig å følge. Mattilfamilien eksponerer verken barn eller andre private ting.. Hun lager mat! Og det er galt for noen og. Jeg blir matt!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...