Gå til innhold

Kjøpe klær merket Camilla Pihl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde du støttet den "bedriften"? Er ikke hun litt den CBE-typen som driver med løgn og fanterier?

Anonymkode: e876c...1a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

53 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde du støttet den "bedriften"? Er ikke hun litt den CBE-typen som driver med løgn og fanterier?

Anonymkode: e876c...1a5

Hva slags løgn og fanteri sikter du til her? (Både fra CBE og Pihl - jeg har ikke hørt noen slike rykter)

Anonymkode: 34cdc...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags løgn og fanteri sikter du til her? (Både fra CBE og Pihl - jeg har ikke hørt noen slike rykter)

Anonymkode: 34cdc...ad6

CP fikk i hvert fall masse kritikk for en ansiktsmaske som liksom skulle inneholde gull, men det kan godt hende hun er en redelig person ellers. At venninnen hennes CBE har en lang historie med løgn og juks er ingen hemmelighet akkurat. Men CP har lansert en del fine klær, derfor jeg lurte. 

Anonymkode: e876c...1a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker vanligvis ikke å kjøpe noe som bloggere har satt navnet sitt på, men har faktisk kjøpt garn og oppskrift til å strikke en genser som liksom skal være hennes design (skriver liksom pga jeg er usikker på hvor involvert hun er i prosessen med å utvikle mønster og finne riktig garntype) 

Men likte denne genseren godt :)

https://www.idestova.no/produkt/mer-strikkepakker/camilla-pihl-4/cp-49-iris-camilla-pihl

 

 

Endret av skruf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CP fikk i hvert fall masse kritikk for en ansiktsmaske som liksom skulle inneholde gull, men det kan godt hende hun er en redelig person ellers. At venninnen hennes CBE har en lang historie med løgn og juks er ingen hemmelighet akkurat. Men CP har lansert en del fine klær, derfor jeg lurte. 

Anonymkode: e876c...1a5

hvor finner jeg denne kritikken? google feilet meg 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg kommer aldri til å kjøpe noe som er merket med Camilla Pihl, eller med andre "bloggere/influenseres" navn.

Er så dritt lei av alt rælet. Dårlige bøker, overprisede klær, strikkekolleksjon, hud/sol/hår/kosmetikk, sanger, tilbehør i plast, "egendesignet" kleskolleksjon.... 😴

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

CP fikk i hvert fall masse kritikk for en ansiktsmaske som liksom skulle inneholde gull, men det kan godt hende hun er en redelig person ellers. At venninnen hennes CBE har en lang historie med løgn og juks er ingen hemmelighet akkurat. Men CP har lansert en del fine klær, derfor jeg lurte. 

Anonymkode: e876c...1a5

Hva slags løgn og juks er CBE kjent for?

Anonymkode: 34cdc...ad6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags løgn og juks er CBE kjent for?

Anonymkode: 34cdc...ad6

Blir for omfattende å skrive om CBE her, du kan lese i tråden om bedriften CBE under rampelys. Masse dokumentasjon via linker ligger ute 

Anonymkode: a7720...379

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

begge viser jo at a) det VAR gull i maskene selv om innholdet var lite og b)mikroplast er et hett tema i alle former, også på klær. Det betyr ikke at CP sine produkter er dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt klærne til CP og kan si noe om kvalitet? Er redd det er overpriset ræl, selv om designet er fint, så jeg har ikke kjøpt noe. 

Anonymkode: 7af0b...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Carrot skrev:

begge viser jo at a) det VAR gull i maskene selv om innholdet var lite og b)mikroplast er et hett tema i alle former, også på klær. Det betyr ikke at CP sine produkter er dårlige.

Ingen har sagt at produktene er dårlige. Men det er utvilsomt villedende markedsføring, skjønner godt kritikken.

Anonymkode: 26b22...727

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har sagt at produktene er dårlige. Men det er utvilsomt villedende markedsføring, skjønner godt kritikken.

Anonymkode: 26b22...727

Det er jeg enig i men det var ikke det TS kom med i utgangspunktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=157478613 Nettets sleipeste og mest kyniske «venninne» har lagt ut en koselig video hvor hun inviterer leserne med hjem - angivelig fordi det er så mange som spør. Hun eeeeelsker selvsagt alt ved leiligheten sin - det er så koooschelig som bare det. Men hun unnlater selvsagt å nevne at leiligheten er til salgs for skarve 17 000 000. Hun er virkelig en versting når det gjelder snikreklame. 

Anonymkode: 5fa2e...d6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...