Gå til innhold

Dazed's grublerier og zånn!1


Gjest Dazed

Anbefalte innlegg

Gjest Dazed

Tja.. Får vel prøve ut dette selv da. Kanskje jeg får noen respons også :tunge1:

Jeg har planer om å begynne å vaske... snart..

.. snart..

Er bare litt treg til å komme i gang..

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vaske hvada? Deg selv? Hus? Bil? Båt? Vegger? tak? Gulv? Eller noe annet?

Velkommen forresten, og gratulerer :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed
Vaske hvada? Deg selv? Hus? Bil? Båt? Vegger? tak? Gulv? Eller noe annet?

Velkommen forresten, og gratulerer :)

:vinke:

takk! :)

lovte å vaske et par rom til 17. mai. Sånn at det blir rent og pent.

Jeg sier som jeg sa i går, overigår og dagen før der igjen; jeg tar det i morgen! :>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed

Jauda.. Ble ikke noe i dag heller. Hehe, overraskende nok. Sov altfor lenge i dag..

Nærmer seg sommern og at jeg må levere tilbake noen ting til eksen min. Akkurat som om jeg har lyst til å møte han, haha. Har jo vært slutt i over ett år nå. Så er på tide å levere til noen ps2 spill.. Har drøya det ganske så lenge nå gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed

Følte jeg måte skrive det her og.. Skjedde noe sykt i går kveld..

Begynte med at jeg og venninna mi, Mia, skulle ut og "trene", dvs gå en tur. Vi har en fast runde vi bruker å gå. Ganske så trivelig. Skravla går i ett sett, kan man si. Vi stoppet foran den lokale butikken, siden vegen våres skilles der. Men vi bestemte at jeg skulle være med til henne.

Etter å ha gått innover mot huset hennes så kom vi til huset til en gammel mann, et blått hus. Mannen, som heter Harald, er ganske så trivelig. Han er til og med så gammel at han satt i en konsentrasjonsleir under andre verdens krig, men ja. Var ikke det historien er om..

Anyways.. Jeg spurte venninnen min "Harald, ja bor han her ennå? eller lever han?" - Jada, svarer hun.. Og ifra vegen titter vi begge inn i det mørke vinduet hans.. Til en.. veldig stor forskrekkelse.. Så står det noen der. Eller.. "står", vet ikke hva jeg skal tro..

Men likevel... vi går fort videre.. Da hun sier "ja.. det så ut som han hang, ikke sto" Haha, jeg må jammen si meg enig. Vi begynte å gå fortere og fortere, helt til vi var hjemme hos henne.

Senere.. Etter at jeg har vært der en liten stund. Spist potetmos og alt det der. Så må jeg gå hjem igjen. Klokka er vel halv 11, og det er enda mørkere ute..

Og jeg måtte selvsagt gå samme veg tilbake.. Hadde planlagt at jeg ikke skulle titte på huset hans. Men akk, det gjorde jeg. Og herregud som jeg fikk hjertet i halsen.. Mulig at han sto der ennå? akkurat samme posisjon og stilling som for 1 1/2 time siden ?!

Herregud, jeg løp fort!!!

Ja.. og forresten.. Etter jeg løp ned til hovedvegen, så kjørte det en likbil forbi meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dazed

Atter en dag. 17. mai var helt ok :) La meg ganske så tidlig. Var slitsomt å stå opp i dag, men kom meg opp. Har 2 prøver på skolen denne uka, så må lese som pokker i dag og i morra.

Nå driver jeg å skriver CV til en jobb jeg har veldig lyst på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed
Når regner du med å få svar på jobbsøknaden?

Ønsker deg en god helg.

Ja, skulle få svar i løpet av neste uke.

God helg til deg også Bettie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

heisann! trodde jeg hadde fått lagt inn en hilsen før, men tydeligvis kom den ikk med :-x

Men prøver igjen jeg:D

Ble skikkelig :hår: av den mannen i vinduet episoden du hadde!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed
heisann! trodde jeg hadde fått lagt inn en hilsen før, men tydeligvis kom den ikk med :-x

Men prøver igjen jeg:D

Ble skikkelig :hår: av den mannen i vinduet episoden du hadde!!!

Ja, ble skikkelig skremt selv, men siden dette var natt til 17.mai, så hadde han heldigvis bare hengt dressen sin litt høyt. Var ikke noe skummelt i det hele tatt, selv om det så slik ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det var en så grei forklaring på historien. Skummelt var det sikkert uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

oisann! huff, var jo godt det var en logisk forklaring iallefall! men himmel, hadde blitt skikkelig skremt selv jeg!! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed

Jepp. en av få ganger jeg har vært virkelig redd.

--

Er sliten om dagen. Orker nesten ingenting. Er utslitt etter skoledagen og ligger for det meste på sofaen og ser på the office, som er ganske så morsomt egentlig. Tror jeg har utviklet kronisk hodepine? Om det går an. Jeg tar jo smertestillende hver dag. Kan heller ikke være helt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du har mye vondt i hodet burde du få sjekket hva det kommer av. Det kan jo "bare" være spennningshodepinge. Men å ha vondt i hodet er slitsomt. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed
Hvis du har mye vondt i hodet burde du få sjekket hva det kommer av. Det kan jo "bare" være spennningshodepinge. Men å ha vondt i hodet er slitsomt. God bedring.

Har fått veldig stivnakke etter mye pc-bruk. Kan hende det kommer av det. Men er smertefri nå. Skal ta en tur til legen når det dukker opp igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dazed

hipp hurra, maskinen min har tatt kvelden.. så har lite med tilgang til nett om dagen..

sånn ellers er det masse eksamen. hadde matte i dag, pjuuk.. tror det gikk ok..

gleder meg til sommerferie snart.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...