Gå til innhold

Hvor mye penger bruker du på lunsj hver dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Kan dere ikke lese?

Anonymkode: 6c38a...019

Beklager skumleser alle innlegg. 

Men svar på spørsmålet!  den tiden jeg pleide å kjøpe så kjøpte jeg lunsj for 20, maks 30!

Så pleide jeg å kjøpe med tilegg en drikke for 20 noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruker mellom 35 og 50. Da får jeg enten en stor salat, varmmat eller spise med egg/brød/salat

Anonymkode: ed81a...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir trukket 150 kr i måneden for mat på jobben, og da har vi tilgang til kantine med brødskiver og pålegg, salatbar, diverse frokostblandinger, varm buffe mm fra åtte til seks. Jeg spiser både frokost, lunsj og middag der.

Anonymkode: 67373...463

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg blir trukket 150 kr i måneden for mat på jobben, og da har vi tilgang til kantine med brødskiver og pålegg, salatbar, diverse frokostblandinger, varm buffe mm fra åtte til seks. Jeg spiser både frokost, lunsj og middag der.

Anonymkode: 67373...463

hva jobber du med? :) høres bra ut å få middag osv på jobben.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir trukket 150 kr i måneden for mat på jobben, og da har vi tilgang til kantine med brødskiver og pålegg, salatbar, diverse frokostblandinger, varm buffe mm fra åtte til seks. Jeg spiser både frokost, lunsj og middag der.

Anonymkode: 67373...463

Oi, det var billig! Jeg spiser lunsj på jobb og spiser hovedsakelig salat som blir veid. Koster mellom 25 og 35 om dagen som blir trukket i lønn. Synes det er billig og godt.

Anonymkode: bd7b0...617

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har subsidiert kantine på jobb så jeg betaler 300 kr i mnd. for et godt utvalg mat med smørbrød, wraps, salatbar, varmmat og kafferep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber ikke lenger (ufør), men da jeg jobbet så pleide jeg å kjøpe de billige rundstykkene (to stk, spiste ett til lunsj og ett før jeg dro fra jobb og opp i stallen) på butikken hver dag. Et par ganger i uka kjøpte jeg ost og skinke, nøkkelost osv. Vi hadde kjøleskap på jobben så lunchen ble billig på denne måten. 

Nå når jeg ikke jobber spiser jeg nesten det samme, men brødskiver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler kun kaffe, lunsj/middag lager vi på arbeidsplassen med sjefen. Og til idag er det gjerne et glass vin om ønskelig.

Har akkurat fått jobben og synes det er kjempekoselig. Plutselig kommer kollegaen med fruktsalat fra kjøkkenet midt i arbeidstiden f. eks. Vi er i hjemmet til sjefen og han betaler alt. Jobben er ok betalt, men vi har kortere arbeidstid enn normalen, så det lir jo mindre i lønn - det å da få spise gode middager hver dag veier fryktelig mye opp for den korte tiden. 

Anonymkode: 5e639...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...