Gå til innhold

Hvilke plagg eller sko skal du kjøpe i høst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ny skinnjakke så er yttertøys garderoben på plass. 
Vinterskoletter
Et par BH´er siden alle jeg har nå må vaskes etter 1 gangs bruk:( Tabben ved å kjøpe 4-5 om gangen. 
Skibukse

Anonymkode: 19c3f...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 4.9.2019 den 16.54, Mhmjadda skrev:

Si ifra hvis du finner en fin da! Har lett etter en i flere år... 

Grønn ullkåpe, en fõret regnparkas (type Swims eller Uber), turjoggesko/sko. 

Jeg har også lett etter den perfekte grønnfargen i årevis. Ønsker en som er smaragd grønn. Endte opp med en beige fra Mango 😅

Anonymkode: d2a01...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fin genser jeg har lyst på, men jeg vet ikke helt om jeg bør kjøpe den. Går i uniform på jobb så da blir den bare brukt til/fra jobb :ler: 

Anonymkode: 86a98...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en fin genser jeg har lyst på, men jeg vet ikke helt om jeg bør kjøpe den. Går i uniform på jobb så da blir den bare brukt til/fra jobb :ler: 

Anonymkode: 86a98...c36

Men, du fortjener den! :fnise:
 

Anonymkode: 19c3f...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ny skinnjakke så er yttertøys garderoben på plass. 
Vinterskoletter
Et par BH´er siden alle jeg har nå må vaskes etter 1 gangs bruk:( Tabben ved å kjøpe 4-5 om gangen. 
Skibukse

Anonymkode: 19c3f...ca7

Hva mener du med dette?

 

Håper å finne meg:

- vinterparkas   - vinterboots  - tynn dunjakke          - høstkjole type zara og strikket kjole og skjørt, og strømpebukse    - kamelfarget kåpe med knytebånd -      teddyforet cordjakke  - løse dressbukser

Anonymkode: 068ac...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke bruke så mye penger på klær en stund framover nå. Men håper å kunne kjøpe meg etpar dongeribukser og ei svart finbukse i en størrelse mindre snart!! 

Så må jeg ha meg noen nye sko som er gode å gå i, samtidig som de funker til å ha på jobb. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.9.2019 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Kjøpte akkurat noen nye gensere, både noen tynne og tykke i litt freshe farger, en ny sort jeans (de blir jo utvasket i fargen etter et års tid), ny pastellrosa tykk kåpe i teddyfleece og noe annet småtteri jeg har ønsket meg siden i våres. Fikk melding om at det har blitt sendt i posten nå, jippi

Anonymkode: 0fe5d...953

På Fargeriket kan du kjøpe sort tekstilfarge og farge de opp igjen. Blir veldig fint😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men, du fortjener den! :fnise:
 

Anonymkode: 19c3f...ca7

Kanskje :hoho:

Synes den er fin :blush:

5aea1f5cbdabcf2cba60885846a80cf1?maxheight=960&quality=100

Anonymkode: 86a98...c36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ny skinnjakke så er yttertøys garderoben på plass. 
Vinterskoletter
Et par BH´er siden alle jeg har nå må vaskes etter 1 gangs bruk:( Tabben ved å kjøpe 4-5 om gangen. 
Skibukse

Anonymkode: 19c3f...ca7

Hva mener du med dette?

Jeg har pleid å kjøpe 4-5 BH´er om gangen som jeg bruker om hverandre. Nå har alle begynt å lukte svette etter bare noen timers bruk og jeg må bytte ut alle:( 

Anonymkode: 19c3f...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TA111A1FH-Q11@10.jpg?imwidth=765Jeg trenger et par nye sko samt et par støvletter. Etter en del om og men, ble det et par pumps fra Gabor og et par støvletter fra Tamaris.GA111B0O6-Q11@7.jpg?imwidth=765GA111B0O6-Q11@3.jpg?imwidth=765TA111A1FH-Q11@7.jpg?imwidth=765

Endret av Høyeheler
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gravid med termin etter nyttår, så må vel kjøpe noe varmt som passer. Men syns det er så surt å bruke penger på klær som bare blir brukt noen måneder. Stygge er de ofte også, de gravidklærne. Blir vel en god strikkejakke, i allefall, den kan brukes senere. Og så må jeg ha en varm jakke. Mine holder allerede på å bli små. Høst/vintersko skulle jeg også hatt, men sist forandret føttene seg under graviditeten, så dumt dersom de blir vonde senere. 

Anonymkode: 42960...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2019 den 9.06, AnonymBruker skrev:

I år har jeg følgende på listen:

-en ordentlig varm lue, helst i den pene oker-fargen som er så poppis.

-lave sko i samme farge til å bruke inne på jobb (kan jo ikke gå i vinterstøvler i 8 timer..)

-høyhalset genser i grått eller burgunder

-genser i oker (jeg liker mørke, klare farger i klær, og har nok blått, burgunder og grønt)

-cordbukse i grått eller burgunder eller brunt - endelig en retro-mote jeg faktisk saver. :ler: 

Så langt har jeg funnet skoene. 😁 Skal på Fretex senere i dag så får vi se om jeg finner resten. Det er en stadig jakt, det der. :vetikke: Jeg kjøper intet nytt før moteindustrien får bukt med sin massive bruk av slavearbeid, så jeg regner med at det blir bruktklær i flere tiår fremover. 

Anonymkode: ea2aa...2fe

Sjekk ut bruktmarked-appen Tise, jeg har nesten utelukkende handlet klær der siste året. 

Har forsåvidt også solgt klær jeg ikke bruker lengre eller som er for store på Tise. 

Veldig bra app med god søkefunksjon der du kan søke etter bestemt merker, eller du kan f.eks plotte inn dame-kjole-medium, så får du opp alle damekjoler i str M. Du kan også lage ønskeliste over plagg du liker på brukeren din, da kommer det opp varsel hvis noen av de plaggene du har trykket hjerte på blir satt ned i pris. Tise har også eget betalingssystem som er trygt å bruke. I tillegg samler du poeng når du selger noe på Tise, poeng som du kan bruke på diverse tilbud via appen. Tise er gratis å laste ned

(får ikke noe for å reklamere for appen asså, jeg liker den bare så godt) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.9.2019 den 19.56, AnonymBruker skrev:

Kunne tenke meg et cordskjørt jeg har sett,men det er over kneet...blir det for kort til meg på snart 50?tenker ha tykk strømpebukse til.

Anonymkode: 7cbe0...18b

Kan helt fint bruke skjørt som går rett over knærne når du er snart 50, alder har jo ingen betydning :) 

Hadde kanskje vært noe annet hadde skjørtet vært så kort at det knapt dekket rumpa. 

Cord er nydelig, har planer om å kjøpe et skjørt i cord selv. Hvor fant du det du har sett deg ut? 

(Jeg bruker å se etter på Tise om jeg finner et bestemt plagg jeg har sett i butikk eller på nett der, prøver å være bevisst på å kjøpe brukt)

På denne tiden av året så bruker jeg tykke strømpebukser til skjørt, og da gjør det ikke noe om skjørtet er litt kort 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...