Gå til innhold

Hvilke plagg eller sko skal du kjøpe i høst?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Umulig å tipse uten å vite kjønn, alder, stil ect. 

Anonymkode: 4c4f1...0a2

Det er sant😋Er ei dame på snart 50...hilsen ts

Anonymkode: 7cbe0...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant😋Er ei dame på snart 50...hilsen ts

Anonymkode: 7cbe0...18b

Tips: kjøp det du trenger og bruk resten av pengene på å gjøre noe hyggelig. 

Anonymkode: 9b4ff...944

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2019 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Kjøpte en lang "bobleparkas". Orker ikke å være kald i år, haha! 

https://www.asos.com/stradivarius/stradivarius-hooded-maxi-puffer-coat-in-green/prd/11025717?clr=green&colourWayId=16292165&SearchQuery=&cid=2641

Så, tenker denne holder meg varm, selv om den ikke er så fin. Har andre "fine" jakker.

Anonymkode: 0d463...580

Ikke for å skuffe deg, men den er ikke varm. Den er av polyester, ikke dun eller varmt materiale. Du ser den er ganske tynn til boblejakke å være også.

Anonymkode: 17673...89e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skal kjøpe meg en dunkåpe. Må bare se om jeg finner en jeg liker. Så vil jeg ha noen gode bomulls kjoler. 

Anonymkode: 681aa...6a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker meg nye topper, men er kresen. Enten så er det jeg finner for kjedelig eller så har det mønster jeg ikke liker eller rar passform.

Trenger også nye sko som jeg kan gå litt i, men jeg vil ikke ha noen som ser for sporty ut. Jeg er generelt kresen når det gjelder klær og sko så ender ofte opp med at jeg ikke kjøper ting eller kjøper noe som ligner på alt det andre jeg har.

Jeg skulle også ha hatt en ny vinterjakke snart.

Endret av Elaine Marley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å skuffe deg, men den er ikke varm. Den er av polyester, ikke dun eller varmt materiale. Du ser den er ganske tynn til boblejakke å være også.

Anonymkode: 17673...89e

Jeg bruker ikke dun, så unngår det uansett. Syns den var fin, og har mange andre jakker jeg kan bruke om det trengs!

Anonymkode: 0d463...580

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lagt min elsk på disse buksene😍 Så disse skal bli mine i høst

LTD Creations Dark Distressed Claire Jeans Bleached as Worn by Fantasia

https://fashionbombdailyshop.com/products/remix-ltd-creations-distressed-claire-jeans-bleached-as-worn-by-trina?_pos=5&_sid=05d1a7032&_ss=r

Anonymkode: 7b888...dca

Godt vi har ulik smak, jeg hadde aldri betalt 1500 kr for de fillene der😉 Kaldt blir det også😁

Anonymkode: 17673...89e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.9.2019 den 10.35, AnonymBruker skrev:

Har så lyst på noe nytt...har dere noen tips å dele?

Anonymkode: 7cbe0...18b

I år har jeg følgende på listen:

-en ordentlig varm lue, helst i den pene oker-fargen som er så poppis.

-lave sko i samme farge til å bruke inne på jobb (kan jo ikke gå i vinterstøvler i 8 timer..)

-høyhalset genser i grått eller burgunder

-genser i oker (jeg liker mørke, klare farger i klær, og har nok blått, burgunder og grønt)

-cordbukse i grått eller burgunder eller brunt - endelig en retro-mote jeg faktisk saver. :ler: 

Så langt har jeg funnet skoene. 😁 Skal på Fretex senere i dag så får vi se om jeg finner resten. Det er en stadig jakt, det der. :vetikke: Jeg kjøper intet nytt før moteindustrien får bukt med sin massive bruk av slavearbeid, så jeg regner med at det blir bruktklær i flere tiår fremover. 

Anonymkode: ea2aa...2fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har redusert klesinnkjøpene mine formidabelt, selv om jeg ikke har klart full shoppestopp. Men har et par skoletter fra ecco som jeg elsker i brunt skinn. Har lyst på dem i sort også. ☺️ Ellers har jeg kjøpt en fake skinnbukse. 

Anonymkode: b00ea...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett meg ut noen plagg hos Zara: En kåpe, gensere, bukser og kanskje en kjole. Fikk barn for noen mnd siden, men sliter med å gå ned gravidkiloene så jeg passer ingen av mine normale plagg. Går fremdeles i noen av gravidklærne og vil helst slutte med det 🤣 

Anonymkode: 6ebd2...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle hatt bukser som ikke er jeans, vintersko til hverdags uten hel, en jakke/kåpe til hverdags/litt penere bruk, samt noen gensere/cardicans. Og BH'er. Som er helt umulig å finne, tror jeg har alienpupper eller no...

Anonymkode: 3a070...0f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har redusert klesinnkjøpene mine formidabelt, selv om jeg ikke har klart full shoppestopp. Men har et par skoletter fra ecco som jeg elsker i brunt skinn. Har lyst på dem i sort også. ☺️ Ellers har jeg kjøpt en fake skinnbukse. 

Anonymkode: b00ea...2fb

Hvilke skoletter er det? Liker godt Ecco😀

Anonymkode: 7cbe0...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenke meg et cordskjørt jeg har sett,men det er over kneet...blir det for kort til meg på snart 50?tenker ha tykk strømpebukse til.

Anonymkode: 7cbe0...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Undertøy, en bukse med vide ben, ett par topper. Løpesko og svarte, smale boots. Ellers ingenting. 

Anonymkode: bbc7e...8f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer nytt «chill» sett, alle mine er utslitte og fæle. 

Leter etter et par pene sorte ankelstøvletter til hverdags, men finner aldri noen fine 

Men på toppen av lista står nok nye BH-er, kjipt nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Fine strikkegensere, har sett meg ut i alle fall én fra Donna i en rust-rosa farge
  • Høstboots, gjerne brune chelseaboots
  • Sorte jeans
  • Ny bh(/er)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg selv:

Ett par gode sko å gå på tur i (det var hull i de gamle), ellers ikke noe.

Men, vil du høre hva barna har fått? Det er dit pengene går 🙈

Anonymkode: 691da...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...