Gå til innhold

Klarer ikke slutte å gråte. Alt gjør vondt... (Uventet dødsfall)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg har i dag fått en tung beskjed. Har opplevd dødsfall før, men ikke som dette. Det var brått og uventet. 

Har aldri følt meg så trist. Og det gjør vondt, også fysisk. Kroppen verker, hodet dundrer, det gjør vondt å gråte og øynene er så hoven som jeg aldri har sett de før, sliter med å holde de åpen. Men jeg stopper ikke å gråte. 

Sovnet litt, og våknet med å føle meg tung og nummen. Og nå når jeg gråter føles det enda verre. Det er som om halsen lukker seg. Det er tortur...

Jeg vil bare ha en pause fra de vonde følelsene, men jeg vet jeg må igjennom de! :) Har dere noen råd? Hvordan kan jeg få ut frustrasjon og sinne på en god måte? Jeg har snakket med mamma og samboer. Skal fortsette med det. 

Anonymkode: ad39d...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klem til deg❤ 

Mistet et familiemedlem i en større ulykke på lørdag og det er ufattelig. Dagene går i en døs og alt er bare tomt. Har heldigvis mange rundt meg og vi har hverandre❤

Anonymkode: 2267c...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg 🥰 da jeg mistet min bestevenn var jeg så langt nede at jeg skjønte ikke poenget med livet lenger 😞 jeg kjøpte meg dagbok, skrev ned alle mine tanker, jeg var SÅ sint på alt og alle. Den boka hjalp meg virkelig! Skrev og brev til bestevennen min som var død. Gikk også til et medium, var så desperat etter svar. Og når hun nevnte at jeg skrev dagbok, ja da viste jeg at bestevennen min er med meg 🥰 

 

Anonymkode: e52e5...ae1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Familytree

Skriv hva du virkelig føler på et papirark. Lett, så ser du at du har tatt litt av den sinne og frustrasjon inni deg. Smertene ligger i ditt sinn og hjerte, jeg ønsker deg det beste i dette vanskelige øyeblikket, og jeg sender deg mine oppriktige kondolanser❤ Klem venn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!❤️

Skal prøve å skrive det ned på ark og få ut så mye jeg kan. 

Går bare rundt med en klump i halsen og magen nå, så gruer meg til jobb. Øynene er enda hoven og lilla, hehe...

Jeg vet denne verste delen går over, men i øyeblikket er det jo så tungt. Føles ut som man ikke kommer seg ut av bobla. 

Det hjelper heller ikke på at samboer har tatt avstand idag, da han sikkert ikke forstår i det hele tatt. Det er greit å være alene litt, men ikke når det føles ut som han ikke bryr seg så mye. Skjønner at det er vanskelig for han å sette seg inn i noe han ikke har opplevd da. Og det er jo ikke gøy å være med noen som er trist.

Får snakke mer med mamma, siden hun går gjennom det samme. Og finne fram papir og penn. :) 

Ts

Anonymkode: ad39d...eb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hjelper heller ikke på at samboer har tatt avstand idag, da han sikkert ikke forstår i det hele tatt. Det er greit å være alene litt, men ikke når det føles ut som han ikke bryr seg så mye. Skjønner at det er vanskelig for han å sette seg inn i noe han ikke har opplevd da. Og det er jo ikke gøy å være med noen som er trist.

 

Sorg er veldig vondt og internt.  Det er som å lide og ha et åpent sår som er i hjertet. Det er bare tid som kan hjelpe. Og man er veldig sterk om man greier å stå ved noen som sørger selv om de sitter der å hulker ut smerten. 

Kansje du kan ringe noen? en god tante eller søster eller noen nære som vil støtte deg. 

Anonymkode: 07e0d...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ta tiden til hjelp ❤️

Godta følelsene dine, og ta deg en pause fra jobb hvis formen ikke er god nok til å jobbe. Dette kan du forklare for legen din.

du hjelper ingen ved å pushe deg til noe du ikke har overskudd til. Det er lov å gråte, og også helt normalt at man føler seg helt utrøstelig! Et uventet dødsfall er er sjokk for kropp og sinn. Lykke til.

Anonymkode: 25e66...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjenne etter selv, men ofte kan det gjøre en godt å faktisk dra på jobb. Å kjenne at det er en viss stabilitet i livet forsatt til tross for sjokket og sorgen over at noen har gått bort. Det kan også hjelpe deg og tenke på noe annet, om så bare for et lite øyeblikk.

Anonymkode: c9073...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reaksjonen din kjenner jeg igjen. Det kan være tilfelle at hele kroppen verker. Jeg er så lei meg for at du må gjennom dette. Vær ekstra snill med deg selv fremover. Stor klem. ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...