Gå til innhold

Øm ytterst på brystene


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Galla

Hei alle sammen.

Nå har jeg vært øm ytterst på brystene i et par dager. Bare nipple'n, om dere skjønner hva jeg mener. Noen som har erfaring med dette???

Må bare si at jeg aldri har noen typiske menssmerter, får bare litt vondt i ryggen en gang i blant.

hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som regel pleier ikke graviditetstegn som ømme bryster komme før etter noen uker, men man vet jo aldri. Ta en test og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Galla

Takk :wink:

Det er jo et par uker siden jeg hadde EL. Tror IKM er på tir-ons neste uke. Tok test i hår (RFSU) og den var negativ.

Det skal nok litt til for at det skal klaffe ved PP1 etter p-pille-knasking i over fem år... Likevel er det litt rart at brystvortene er ømme når de ALDRI er det ellers. Det er bare tuppen. I tillegg er de ganske utstående :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk  :wink:  

Det er jo et par uker siden jeg hadde EL.  Tror IKM er på tir-ons neste uke.  Tok test i hår (RFSU) og den var negativ.

Det skal nok litt til for at det skal klaffe ved PP1 etter p-pille-knasking i over fem år...  Likevel er det litt rart at brystvortene er ømme når de ALDRI er det ellers.  Det er bare tuppen.  I tillegg er de ganske utstående  :-?

Ikke for å ta fra deg motet, men det at brystene dine er ømme kan også komme at nettopp det at du har sluttet på pillen. Selv ble jeg ekstra sensitiv og mer øm etter at jeg sluttet på pillen, enda jeg heller ikke hadde slike "plager" før jeg begynte med pillen!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...