AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 Noen som har tatt dette og fått jobb i skole uten master? Får man tittel spes.ped, eller er man assistent.. Snuser på dette studiet. Er voksen, og avhengig av relevant jobb etter endt studie. Anonymkode: 8421c...026
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #2 Skrevet 4. september 2019 Jeg kjenner noen som jobber i barnehage med bachelor i spedped om det hjelper? Anonymkode: e0e7a...f5f
AnonymBruker Skrevet 4. september 2019 #3 Skrevet 4. september 2019 Spesialpedagogikk er ikke en beskyttet tittel. Om du får jobb i skolen kommer nok an på hvor du bor. Anonymkode: f1720...d08
AnonymBruker Skrevet 5. september 2019 #4 Skrevet 5. september 2019 Sannsynligheten for at du vil få jobb i skolen med kun bachelor i spesped er liten. Du har ikke godkjent undervisningskompetanse. Men som ab over meg sier, det kommer an på hvor du vil jobbe. Trenger de kompetansen og har få søkere tar de det de får. Men da kan du ikke få fast stilling. Jeg har selv bachelor og master i spesped og jobber i skolen. Får ikke fast jobb der. Så nå har jeg tatt et fag, og er i gang med PPU. Da får jeg fast jobb. Anonymkode: 4d9ab...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå