Jump to content
AnonymBruker

Jakten på kjærligheten 2019

Recommended Posts

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke bare kose seg og nyte livet da? MÅ man oppdage byen? Det er jo for å bli kjent man er der, ikke for å bli kjent i byen og gå på sightseeing. 

Anonymkode: 71823...50a

Enig. Jeg hadde nok gjort det samme selv hvis jeg var på tur med ny kjæreste og var stormforelsket. Da har man jo bare øyne for hverandre 😍

Anonymkode: 73dc0...d6f

Fortsetter under...

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke. Har hørt litt diverse, men det blir spekulasjoner. Blir spennende å se i hvert fall 😊

Anonymkode: 49db4...cf4

Ååå, si hva du har hørt!

Anonymkode: 73dc0...d6f

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man ikke bare kose seg og nyte livet da? MÅ man oppdage byen? Det er jo for å bli kjent man er der, ikke for å bli kjent i byen og gå på sightseeing. 

Anonymkode: 71823...50a

Må jo ikke, men merkelig å uttrykke så tydelig at man ikke er kulturell og ikke har noen interesse av slike greier. Skjønner ikke poenget med å reise på tur da.

Anonymkode: 22452...23f

AquaDerma
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må jo ikke, men merkelig å uttrykke så tydelig at man ikke er kulturell og ikke har noen interesse av slike greier. Skjønner ikke poenget med å reise på tur da.

Man kan vel gjøre andre ting en kulturelle greier?!

AnonymBruker

Jeg tipper at Andre har tatt kontakt med Miriam etter at hun dro. Vet ikke om det er lov. I hvert fall ikke så hyggelig mot de andre som var igjen. 

Anonymkode: 76fcc...47f

AnonymBruker
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig? Godta at folk er forskjellige og ikke liker det du liker å gjøre på ferie.

Anonymkode: 84382...1f6

Annonse

lalaB
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper at Andre har tatt kontakt med Miriam etter at hun dro. Vet ikke om det er lov. I hvert fall ikke så hyggelig mot de andre som var igjen. 

Miriam har jo blitt sammen med ene frieren til Inger.. De bor i samme området i Oslo, og møtte hverandre like etter gårdsuka..

AnonymBruker

Noen som vet hvorfor programlederen dro hjem til Andre for å ta en alvorsprat med han sånn halvveis i programmet? Hun sa bare ''skjerpings''. Følte ikke det kom frem at jentene var misfornøyde med noe?

Anonymkode: 9e236...959

AnonymBruker
2 timer siden, lalaB skrev:

Miriam har jo blitt sammen med ene frieren til Inger.. De bor i samme området i Oslo, og møtte hverandre like etter gårdsuka..

Okei, kanskje ikke det da 🤔

AnonymBruker
21 hours ago, AnonymBruker said:

Det tipper jeg også. 

Anonymkode: f379d...64c

AnonymBruker

Jeg klarer ikke helt å lande en konklusjon når det gjelder Gjermund og Inger- burde hun ikke heller valgt Simen...? For litt mer intellektuell motstand og bedre kommunikasjon rundt følelser, om ikke annet. Selv om de ser jo veldig forelsket og søte ut sammen, så er jeg litt spent på langtidsperspektivet når den første forelskelsen har lagt seg..

Anonymkode: 0606d...c52

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke helt å lande en konklusjon når det gjelder Gjermund og Inger- burde hun ikke heller valgt Simen...? For litt mer intellektuell motstand og bedre kommunikasjon rundt følelser, om ikke annet. Selv om de ser jo veldig forelsket og søte ut sammen, så er jeg litt spent på langtidsperspektivet når den første forelskelsen har lagt seg..

Anonymkode: 0606d...c52

Enig med deg! Jeg er redd for at Gjermund er mer forelsket enn det hun er. Hun er betatt kanskje, men tror det ikke blir forhold av det. 

AnonymBruker

Er såå spent på hvorfor Andre får kjeft av programlederen! Har en følelse av at det involverer Miriam, mtp det slektningen skrev i kommentarfeltet, 

Merkelig at Elisabeth avsluttet det nå. Forklaringen hennes var tidenes mest tåkete svar. "Like interesser, men bruker de på forskjellig måte". Øh, ok? Må man gjøre de identisk samme tingene som kjærester? Jeg skulle likt å vite litt med om det var virkelig store ting, som f.eks ønske om barn, eller bagateller som at han liker seg på fjellet og hun i skogen.

Og hos HO ENERGISKE Hanna oppstod det ikke følelser, nei. Bombe! Tror hun kun har følelser for tid på tv-skjermen, jeg. 

Cathrine og Andreas er så herlig kleine. Han virker så uerfaren og oppslukt. Skjønt, men også pinlig å se på. Heier på dem!

Anonymkode: d6dcc...db0

Annonse

AnonymBruker
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at Elisabeth avsluttet det nå. Forklaringen hennes var tidenes mest tåkete svar. "Like interesser, men bruker de på forskjellig måte". Øh, ok? Må man gjøre de identisk samme tingene som kjærester? Jeg skulle likt å vite litt med om det var virkelig store ting, som f.eks ønske om barn, eller bagateller som at han liker seg på fjellet og hun i skogen.

Samme her! Hun slår meg ikke som typen som har hast med å få barn. Atle derimot er vel mer klar.