Gå til innhold

Hvordan finne oversikt over andre blogger enn de på blogg.no?


Cessa74

Anbefalte innlegg

jeg savner så himla den blogglisten som eksisterte før. Da fikk man så god oversikt over de 100 mest leste bloggene generelt. For mange blogger jo på egen plattform eller hos andre bloggplattformer enn blogg.no.

Men nå er det jo kun blogg.no sine blogger i den oversikten -og ærlig talt -der er det mye ekstremt dårlige og amatørmessige blogger.. Jeg var en ganske aktiv bloggleser før, og VET det finnes mange gode blogger her i Norge. Men hvordan finne tilbake til de? Mener også at jeg for noen år tilbake fulgte endel blogger via bloglove eller noe lignende, men finner ikke den heller. 

Så vil gjerne ha litt innspill her -hvordan finne blogger som IKKE er på blogg.no? Tips taes imot! (Og da tenker jeg ikke spesielt på å få tips om en spesifikk blogg, men hvordan finne blogger sånn generelt sett!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bloglovin.com finnes fortsatt :) ellers kan du jo sjekke ut de forskjellige Facebook-gruppene som "Blogg Norge", "Del din blogg" osv...eller søke på Google. Man får som regel opp ganske mange både små og større blogger når man søker på interessefeltet sitt/bloggsjanger/nisje + blogg/blogger/norske bloggere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...