Gå til innhold

Beste julegaven du har fått eller gitt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som et motstykke til Hva er de dårligste julegavene du (eller noen du kjenner) har fått? :)

En av de beste jeg har gitt, er et hjemmelaget eventyr spill i pek-og-klikk-utførelse, utelukkende basert på intern humor. Gitt til en gamer-venninne. Var så mye arbeid at jeg aldri gjør det igjen :fnise:  Hun er også veldig glad i planter, men de får litt for lite lys der hvor hun bor. Så jeg gav henne et mini-drivhus som så ut som en gammeldags lykt som kunne både henge og stå. Kjempesuksess:)

Beste jeg har fått var en kurv med reiseeffekter; sammenleggbar tannbørste, reisestørrelse på tannkrem og tørrshampo, sett med 100ml flakser og små bokser for å ta med shampo, kremer osv. i håndbagasjen, hengelås til koffert, assorterte gnagsårplaster( :fnise: ), vakumeringsposer, vanntett pose for pass, mobil osv., et superabsorberende reisehåndkle, oppblåsbar nakkepute, osv. :) Jeg er glad i å reise om det var noen tvil:D

Anonymkode: 6afaf...a41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kuleste gaven jeg kan huske å ha fått var det første Sims spillet, for ei som var veldig glad i dukkehus var dette som en våt drøm, og jeg var helt i hundre. Var ikke lett å vente til dagen etter med å fyre det opp. :fnise: 

Når det gjelder å gi gaver er jeg ganske fantasiløs, her går det i gavekort og konfektesker, kjøpte en Makka Pakka figur til sønnen min i fjor, må være det da. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste gaven jeg har fått må være en kurv full av god mat, snop og vin 😀 det er iallfall det første jeg kommer på når jeg tenker etter. 

Anonymkode: da311...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste gaven jeg noengang har fått(jeg kan enda kjenne det rushet og den store lykkerusen jeg fikk da jeg åpnet papiret) var en knallrosa sakkosekk sent på 80 tallet. Jeg hadde ønsket meg den i all evighet, og har faktisk ikke kjent en sånn lykke over å få en ting,verken før eller senere. Tror mange barn i dag går glipp av den følelsen, da vi har «alt».

Anonymkode: 5e51c...ba8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått to gaver som liten som jeg husker betydde vanvittig mye for meg. Det ene var fra min bestemor, hun hadde strikket sikkert 50 plagg til dukken min! Alt var strikket av henne, i riktig størrelse da hun hadde tatt mål av dukken :) 

Den andre er et glinsende, lilla swingskjørt min oldemor sydde til meg. Jeg ønsket meg så fælt det, og ble så glad da jeg fikk det. 

Som ungdom husker jeg veldig godt "hybelboksene" jeg fikk til jul, hvor det var alt fra kjøkkenredskap, shampo, vaffelrøre, stearinslys, makaronipakke osv. :) 

Som voksen har jeg blitt spesielt glad for verktøy, og det ønsker jeg meg enda. Den første drillen jeg fikk var jeg feks. overlykkelig for! 

 

De beste jeg har gitt vet jeg faktisk ikke. 

Anonymkode: c4f20...476

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste julegaven jeg har fått må være playstation 3 😁

Anonymkode: 8186c...8e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste jeg har fått må være penger. Beste jeg har gitt vet jeg ikke. 

Anonymkode: 7cac3...34d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått veldig mange både bra og dyre julegaver. Kan ikke si at noen av dem har tatt pusten av meg på den måten at jeg kan betegne dem som "den beste" eller bedre sammenlignet med andre. Men husker spesielt når jeg fikk en veldig dyr kaffemaskin fra mine foreldre. Den beste? Nja mulig det. Iallefall den mest overraskende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et motiv jeg gjerne ville tatovere, i en liten tatovering. Men fant ut at jeg ikke ønsket tatoveringer. Julen to år etter at jeg hadde slått fra meg ideen fikk jeg et gullanheng, spesiallaget med motivet jeg hadde designet. Mannen min hadde planlagt det godt og jeg ble så overasket og glad. 

Anonymkode: d8f8f...09d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk et stort saueskinn av spælsau som kombinert innflyttnings- og julegave fra en venninne som driver gård. Fikk et annet år hjemmelaget likør og et stort glass med ingredienser og oppskrift på noen kjempegode kjeks fra samme venninne. Elsker slike gaver hvor giveren virkelig legger noe i gaven, og hjemmelaget er alltid koselig.

Beste gaven jeg har gitt må være et innrammet bilde jeg tok av en hund som døde noen år før. Jeg er fotograf og mottakeren hadde ikke noen gode bilder av hunden sin, som h*n enda sørget over. Mottakerens reaksjon er et eksempel på hvorfor jeg elsker jul og giverglede. Ofte er det de mindre gavene som gleder mest; de gavene som giveren har lagt ekstra mye tanke og kjærlighet bak :hjerte: 

Anonymkode: 53a5a...bb0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...