AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #1 Skrevet 3. september 2019 I går strøk jeg på oppkjøring, noe som var skikkelig surt. I følge kjøreskolen var jeg klar, men strøk grunnet noe så kjipt som manglende evne til å beherske bilen. Sensor mente jeg ikke hadde god nok rattbruk og for dårlig flyt mellom gass og brems. Dette er jo ting jeg burde ha behersket på trinn 2! Akkurat nå er jeg skuffet over at kjøreskolen godkjente meg på trinn 2 når det åpenbart er noe jeg ikke mestrer ennå. Samtidig skylder jeg ikke på andre enn meg selv. Fikk time til neste oppkjøring om 7 uker, men kjenner at jeg egentlig aldri har lyst til å sette meg inn i en bil igjen. Leker også med tanken på å bytte kjøreskole bare for å få en second opinion på kjøringen min. Til dere som fikk stryk på første oppkjøring, hva gjorde dere for å bestå neste gang? hilsen skuffet Anonymkode: 42c4b...426
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #2 Skrevet 3. september 2019 Trur nok du bare var for nervøs Anonymkode: f42f7...fba 1
ajarRun Skrevet 3. september 2019 #3 Skrevet 3. september 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: I går strøk jeg på oppkjøring, noe som var skikkelig surt. I følge kjøreskolen var jeg klar, men strøk grunnet noe så kjipt som manglende evne til å beherske bilen. Sensor mente jeg ikke hadde god nok rattbruk og for dårlig flyt mellom gass og brems. Dette er jo ting jeg burde ha behersket på trinn 2! Akkurat nå er jeg skuffet over at kjøreskolen godkjente meg på trinn 2 når det åpenbart er noe jeg ikke mestrer ennå. Samtidig skylder jeg ikke på andre enn meg selv. Fikk time til neste oppkjøring om 7 uker, men kjenner at jeg egentlig aldri har lyst til å sette meg inn i en bil igjen. Leker også med tanken på å bytte kjøreskole bare for å få en second opinion på kjøringen min. Til dere som fikk stryk på første oppkjøring, hva gjorde dere for å bestå neste gang? hilsen skuffet Anonymkode: 42c4b...426 Ville byttet skole. Manglende teknisk kompetanse er kjennetegnet på elevene til en dårlig lærer. Jeg ville drukket meg god og full, og gitt skolen en dårlig review på facebook og funnet en annen.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #4 Skrevet 3. september 2019 Jeg har strøket 3 ganger, klarte det på 4. Forsøk😂 Men jeg var bare for nervøs. Syntes du skal passe på å få øvelseskjører masse i mellomtiden, kanskje ta en ekstra kjøretime eller to i mens du venter på ny oppkjøring. Du klarer det til slutt, kanskje du får ei rute du er mer kjent på neste gang😊 Anonymkode: 53b3e...730 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #5 Skrevet 3. september 2019 Jeg fikk også tilbakemelding på oppkjøring der jeg strøk om at jeg ikke hadde god nok teknisk behandling av bilen. Byttet kjøreskole som hadde en mye mer behagelig bil å kjøre. Da forsvant det med en gang, hørte ikke et knyst verken av kjørelærer eller sensor ved neste oppkjøring om at jeg ikke hadde god nok teknisk behandling av bilen. Så finn en kjøreskole som har en behagelig bil å kjøre, det kan være alfa og omega. Så tenker at det er litt tullete å stryke folk pga det. Og det med nervøsitet kan ødelegge mye. Generelt liker jeg ikke opplegget rundt oppkjøringen og den måten å vurdere på, blir i mange tilfeller bare for dumt. Anonymkode: 257ac...caa
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #6 Skrevet 3. september 2019 Strøyk første gang. Tok flere kjøretimer ved samme kjøreskole og besto neste oppkjøring. Jeg var sinnsykt nervøs første gang og kjørte som en tufs. Kun meg selv å skylde på. Neste gang beholdt jeg roen, hadde kjørt mer og gått gjennom alle feilene med kjørelærer, og følte meg mer sikker. Lykke til neste gang😊 Anonymkode: 03297...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå