Jump to content
Godis

Prøving, kanskje uten eggløsning?

Recommended Posts

Godis
3 timer siden, Neutral90 skrev:

For en kjip beskjed å få 😢 men, håper at selv om prøvingen er utsatt så er det å rette opp i dette som gjør at du kan bli gravid 🤞 

Ja, det kan jo godt hende at jeg ikke kan bli gravid uten å få behandling for stoffskiftet først, men jeg rakk akkurat å få håp om å kunne bli gravid selv hvis denne menstruasjonen kunne være starten på en ordentlig syklus 🙄 Sannsynligvis har jeg fått sykdommen for ca et halvt år siden, kanskje litt tidligere, men det var vist ingen tydelig årsak. Skulle sånn ønske at jeg slapp, men nå må jeg bare innstille meg på baby tidligst februar 2021. Blir ikke så ung mor som jeg hadde håpet 💚

Fortsetter under...

Patriotpaula

Åh, så kjedelig med en sånn beskjed 😣😪 Jeg hadde begynt å hylgrine og forbannet verden hvis jeg hadde vært i dine sko... Å måtte begynne på prevensjon i prøveland er no-no 🥺😖

Håper det blir en lykkelig slutt etter hvert ❤️

Godis
På 1.12.2019 den 15.15, Patriotpaula skrev:

Åh, så kjedelig med en sånn beskjed 😣😪 Jeg hadde begynt å hylgrine og forbannet verden hvis jeg hadde vært i dine sko... Å måtte begynne på prevensjon i prøveland er no-no 🥺😖

Håper det blir en lykkelig slutt etter hvert ❤️

Takk for et forståelsesfult svar fra deg ❤ Ble en liten dam med tårer ja.. På vei hjem fra sykehuset måtte jeg kjøre til siden for jeg var så lei meg, gråt masse før jeg kunne kjøre videre... Jeg er i gang med behandling og p-piller, lurer på om noen av medisinene har sterke følelser som symptom, for jeg har vært veldig lett-påvirkelig denne uka 😂 Uff, det skal ikke alltid være lett 💔

lumos_nox

Åh, for en utrolig kjip beskjed å få @Godis! :( Håper det går veien for dere etterhvert! ❤️

Godis
På 5.12.2019 den 12.34, lumos_nox skrev:

Åh, for en utrolig kjip beskjed å få @Godis! :( Håper det går veien for dere etterhvert! ❤️

Takk Lumos_nox ❤

Dovendyr1

Åh, måtte du begynne på p-piller igjen! :( Det er jo selvfølgelig veldig bra du har fått en diagnose, og kanskje spiren sitter med engang når du har fått stabilisert sykdommen og sluttet med pi-pilla igjen :) 

Annonse