Gå til innhold

Å stifte familie - Førstegangsprøvere 💞


Godis

Anbefalte innlegg

Znowie skrev (10 minutter siden):

Åh, så artig at dere alle skal teste til helgen 😅🤗🎉 ikke sjalu i hele tatt, hihi😆💛

Krysser alt jeg har 🤞

Haha 😄 Hvor er du i syklus? Tusen takk 🤞🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godis skrev (2 minutter siden):

Haha 😄 Hvor er du i syklus? Tusen takk 🤞🤞

4 dpo, så ikke sååå langt unna! 😁 

Håper på å myse frem to streker på lille julaften 😄😇🤞❄️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Znowie skrev (9 minutter siden):

4 dpo, så ikke sååå langt unna! 😁 

Håper på å myse frem to streker på lille julaften 😄😇🤞❄️

Da er du virkelig ikke langt unna nei 🤩 For alt jeg vet har jeg ikke engang hatt eggløsning😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

babycodex skrev (På 18.12.2020 den 23.50):

Lykke til med testingen ❤️

Så hyggelig å høre fra deg! Takk ❤️ Hvordan har du det? 😊

CD28 

Jeg holder meg til planen om å teste i morgen, men innså nettopp at det også kan bety at jeg bør være forberedt på at mensen også er i anmarsj. Så langt har jeg ikke tenkt 😂 Skulle mensen komme nå, eller jeg får positiv test snart vil det være den desidert korteste syklusen siden jeg sluttet på p-piller. Hadde vært greit om syklusen ikke ender på 39 dager som sist syklus.

Endret av Godis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godis skrev (6 minutter siden):

Så hyggelig å høre fra deg! Takk ❤️ Hvordan har du det? 😊

CD28 

Jeg holder meg til planen om å teste i morgen, men innså nettopp at det også kan bety at jeg bør være forberedt på at mensen også er i anmarsj. Så langt har jeg ikke tenkt 😂 Skulle mensen komme nå, eller jeg får positiv test snart vil det være den desidert korteste syklusen siden jeg sluttet på p-piller. Hadde vært greit om syklusen ikke ender på 39 dager som sist syklus. Jeg tror riktignok at sykluskrøllet forrige syklus skyldtes stoffskifte, og nå tror jeg at stoffskiftet er under kontroll igjen, så da er det jo håp for kortere syklus 😍

Det går ganske dårlig og derfor har jeg vært ganske lite innom. Er sengeliggende med kvalme og oppkast ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

babycodex skrev (10 minutter siden):

Det går ganske dårlig og derfor har jeg vært ganske lite innom. Er sengeliggende med kvalme og oppkast ❤️

Nei så trasig 😞 Håper det letter godt veldig snart 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til med testingen! Slenger meg på håpet om kortere syklus. Krysser fingrene for at du får positiv test, og at tanta dropper besøket på en god del mnder 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kryssede fingre og lykkeønskninger 🤩

CD29 

Dagens test ble negativ. Jeg ble litt skuffet, men mister absolutt ikke håpet enda! Ettersom jeg ikke har el-testet vet jeg ikke hvor i syklusen jeg er, sannsynligvis er det et sted mellom 6 dpo og 13 dpo. Så alt kan fremdeles skje 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja når du ikke vet dpo så er det ikke over før mensen er der! Så jeg skal krysse fingrene for deg!! 🤞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 30 

Enda en dag med negativ test, kjente ikke på skuffelsen i dag som i går. Tester med babyplan test-staver da det er de jeg har flest av. Blir nok å test hver morgen fremover, etterhvert blir det andre merker også. Så enten får jeg positiv test eller mensen 😄 Reagerer litt på at jeg ikke har hatt eggløsningsmerter, men legger ikke så mye i det da jeg ikke alltid får det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kan vel være at du bare er 7dpo siden du ikke vet når EL var, så det er fortsatt massevis av håp 💖 kanskje du får en kjempefin overraskelse på julaften 😍 jeg krysser iallefall alt jeg har 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CD32

Negativ test for fjerde dag på rad, i dag ble det en strimmeltest fra Normal. Har ingen tidligtester av noe merke liggende, så jeg får ha i bakhodet at dette er vanlige tester i tilfelle jeg bare er 9 dpo. Underveis i syklus var jeg ekstremt fornøyd med å droppe el-testing, det letter virkelig på prøvepresset, men nå som jeg ikke engang vet om eggløsning har vært går det veldig mange g-tester som kanskje er helt unødvendige. Jaja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det kunne lettet litt på surret i tankene med å ikke teste hver dag? Kanskje annenhver eller tredjehver dag siden du ikke helt vet hvor du er i syklus? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niny skrev (3 timer siden):

Kanskje det kunne lettet litt på surret i tankene med å ikke teste hver dag? Kanskje annenhver eller tredjehver dag siden du ikke helt vet hvor du er i syklus? 🤔

Du har nok helt rett i det 😅 Hadde det vært vanlig arbeidsuke og jeg hadde det travelt om morgenen ville det vært mye lettere å teste sjeldnere, men nå som jeg har ferie har jeg eeeenda mindre viljestyke enn ellers 😂 Tar det ikke spesielt tungt nå med negative tester, så den største ulempen med den hyppige testingen nå er at det går mange tester. Men så er jeg samtidig så lettlurt at ettersom jeg allerede hadde testene liggende føles det ikke like kostbart. Kjenner jeg meg selv rett blir det nok daglige tester fremover også.. 😊 Når jeg får negativ test forberedes jeg gradvis på mensen, så det kommer godt med uansett 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...