Gå til innhold

Å stifte familie - Førstegangsprøvere 💞

Godis

Anbefalte innlegg

Godis
55 minutter siden, Lillra skrev:

Så lenge mensen ikke har kommet har jeg fortsatt et lite håp❤️ Håper virkelig det er din tur snart ❤️❤️

Takk, jeg skal prøve å kjenne litt på det lille håpet 🥰 

48 minutter siden, Noldi skrev:

Hvis dere har lagt inn aksjer hver tredje dag så er det vel fortsatt en god del håp igjen😍 men veldig kjedelig at kroppen ikke oppfører seg som man ønsker.. Satser på at den ikke går helt mot det vanlige, og at det enten dukker opp en positiv test eller mensen snart så man slipper å lure på hva som skjer.

46 minutter siden, Neutral90 skrev:

Enig med Noldi 👌😁

Ja, det er noe med det. Når kroppen bare tuller hadde det vært greit med en avklaring enten den ene veien eller den andre. Er ikke mensen her innen morgendagens slutt blir jeg forvirret 😅

40 minutter siden, babycodex skrev:

Jeg har ikke erfart selv å ha de utfordringene med syklusen, men jeg kan se for meg hvor frustrerende det må være, så sender deg en god klem ❤️ Dere har for øvrig stått på med samleie må jeg si! Krysser alt jeg har.

Tusen takk, det varmer 🥰 Hver tredje dag er sikkert egentlig greit, men det føles likevel sjelden. Godt å vite at det kan være en liten sjans likevel! 

Endret av Godis
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Amatariel

Åh føler med deg. Er så kjedelig med negative tester, at syklusen blir lenger enn man vil osv. :( Håper virkelig du får en avklaring nå straks! Er man ikke gravid så vil man jo videre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Godis
13 minutter siden, Amatariel skrev:

Åh føler med deg. Er så kjedelig med negative tester, at syklusen blir lenger enn man vil osv. :( Håper virkelig du får en avklaring nå straks! Er man ikke gravid så vil man jo videre...

Ja, det er akkurat det, jeg vil enten være gravid, eller videre til en ny sjanse 🤞 Det kommer ingenting godt ut av lengre syklus 😅

Lenke til innlegg
Del på andre sider
sommerfugl154

Så kjedelig Godis! Håper du får se to streker veldig snart, eller at syklusen ender raskt så du kan se fremover<3

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Godis

Nå har jeg desverre fått svaret mitt, dessverre negativt. Det har startet nå med litt blod, så da hadde lutealfasen samme varighet som de to forrige syklusene. 

Det er aldri noe tvil når mensen starter her. Fem eller minutter før blødningen starter får jeg vondt i magen, skarpe smerterer, så må jeg skikkelig på do, og når jeg da går på do kommer det første blodet 😅 Tydelig start i det minste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

sommerfugl154
13 minutter siden, Godis said:

Nå har jeg desverre fått svaret mitt, dessverre negativt. Det har startet nå med litt blod, så da hadde lutealfasen samme varighet som de to forrige syklusene. 

Det er aldri noe tvil når mensen starter her. Fem eller minutter før blødningen starter får jeg vondt i magen, skarpe smerterer, så må jeg skikkelig på do, og når jeg da går på do kommer det første blodet 😅 Tydelig start i det minste.

☹ Oh no. Da var vi brått i samme bås gitt! Lurer på om vi blir like synkroniserte neste syklus også!

Krysser fingrene for tidlig og tydelig EL på oss begge 🎄🎁 

Stor cyberklem 💛

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Lily92

Det var trist å lese☹️ Men satser på du får en kjempe fin julegave med positiv test nå neste gang 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Amatariel

Stor klem til deg Godis :klem: Dette er skikkelig dritt dritt dritt :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Noldi

Ånei...☹️ Det positive er jo at kroppen din virker ganske stabil nå, så det et jo noe å være glad for😅 men uansett kjedelig! Vi vil jo at mensen skal utebli de neste ni månedene!

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Godis
sommerfugl154 skrev (21 timer siden):

☹ Oh no. Da var vi brått i samme bås gitt! Lurer på om vi blir like synkroniserte neste syklus også!

Krysser fingrene for tidlig og tydelig EL på oss begge 🎄🎁 

Stor cyberklem 💛

Tusen takk 💜 Hadde vært artig om vi fortsetter å være like synkronisert, men denne gangen går vi inn for tidlig eggløsning og kortere syklus 🤩

Takk for omtanke @Sovia, @Lily92, @babycodex, @Amatariel og @Noldi. Det er virkelig godt med all støtte og forståelse her inne 🌷

Noldi skrev (6 timer siden):

Det positive er jo at kroppen din virker ganske stabil nå, så det et jo noe å være glad for😅

Nja, lutealfasen er tydelig stabil, og det er jo godt, men syklusen i sin helhet ble 8 dager lengre denne gangen, uten tydelig forklaring. Det skyldes sannsynligvis ikke stoffskiftet, sier legen på sykehuset. Håper den går tilbake til 32 dager (eller kortere) i denne syklusen 😊

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Noldi
Godis skrev (1 time siden):

Nja, lutealfasen er tydelig stabil, og det er jo godt, men syklusen i sin helhet ble 8 dager lengre denne gangen, uten tydelig forklaring. Det skyldes sannsynligvis ikke stoffskiftet, sier legen på sykehuset. Håper den går tilbake til 32 dager (eller kortere) i denne syklusen 😊

Ikkesant, her kom den distré delen av meg fram😅😇 Da holder jeg med deg, og håper den holder seg til normalen denne gangen😁

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Godis
Noldi skrev (På 23.11.2020 den 17.37):

Ikkesant, her kom den distré delen av meg fram😅😇 Da holder jeg med deg, og håper den holder seg til normalen denne gangen😁

Ekstremt lett å gå i surr 😅 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...