Gå til innhold

Å stifte familie - Førstegangsprøvere 💞


Godis

Anbefalte innlegg

9 dpo

Jeg tenkte å vente til 11-12 dpo før testing. Likevel begynte jeg i går å tenke at det ble tirsdagtest likevel. Heldigvis glemte jeg det av på morgenurinen i dag, så da får jeg i alle fall ventet til 10 dpo 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk @Sovia, @Neutral90, @Amatarielog @Atticmess🤩 Jeg håper veldig, jeg også! Det hadde vært utrolig etterlengtet. Tenk at jeg ikke én eneste gang etter de svake, positive testene i nov/des 2018 har fått en svak forvirrende skyggestrek engang. Det skal godt gjøres føler jeg, ettersom jeg antakelig har tatt over 100 tester siden da. Greit å slippe håpet om det som ikke blir, men nå er jeg veldig klar for strek. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo

Ingen strek nummer to i dag. Litt kjipt, men samtidig forventet. Jeg testede ikke med tidligtest, og jeg var oppe for tre timer siden i natt og både tisset og drakk. Så ikke så konsentrert urin som ønskelig. Håper det går bedre i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du ikke tok tidlig test og du har drukket og tisset så skal det vel ekstremt mye til for å se en strek til 😊 satser på en strek til i morgen 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lily92 skrev (3 minutter siden):

Siden du ikke tok tidlig test og du har drukket og tisset så skal det vel ekstremt mye til for å se en strek til 😊 satser på en strek til i morgen 😀

Ja, sjansene var ikke spesielt høye med disse forutsetningene 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja heldigvis masse håp! Hadde egentlig vært rart om du så to streker så tidlig som 10 dpo på utvannet urin. Lykke til videre :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk @Amatariel! Er det fysisk mulig å kjenne symptomer allerede nå? Har vært noe annerledes i hele dag. Mye varmer enn vanlig, og kvalm stort sett hele dagen utenom like etter måltider. Kan selvfølgelig være en naturlig ubalanse, men jeg pleier ikke føle meg slik ellers 🤞😄 

Ser forresten ingenting til kvisene jeg pleier å få noen dager før mens. I tillegg pleier jeg å være ganske tørr der nede nå, men de siste dagene er det absolutt ikke tørt 😂

Endret av Godis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godis skrev (3 timer siden):

Er det fysisk mulig å kjenne symptomer allerede nå?

Jeg mener nei, for det skal en god del hcg til for at man faktisk kjenner graviditetssymptomer. Jeg har ikke kjent noe de gangene jeg har blitt gravid før uke 6. Men at kroppen gjør mye rart og man som prøver tolker hver minste ting, det er i alle fall sant! Og det er jo dem som har uttalt at de bare "har visst det", og så vært gravid. Så blir spennende å se nå på deg! 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (Akkurat nå):

Jeg mener nei, for det skal en god del hcg til for at man faktisk kjenner graviditetssymptomer. Jeg har ikke kjent noe de gangene jeg har blitt gravid før uke 6. Men at kroppen gjør mye rart og man som prøver tolker hver minste ting, det er i alle fall sant! Og det er jo dem som har uttalt at de bare "har visst det", og så vært gravid. Så blir spennende å se nå på deg! 🤞

Var det jeg var redd for ja. Kanskje jeg bare ikke har vært helt i form 😂 Jeg fortsetter absolutt å håpe uansett 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 dpo

Negativ i dag også, denne gang på konsentrert urin. Håpet mitt roer seg betydelig ned, og jeg får starte å forberede meg på at mensen dukker opp snart. Kjedelig 😐 Skal selvfølgelig teste daglig frem til mensen kommer, som sannsynligvis er på lørdag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å lese, Godis :( God klem fra meg. For å prøve å være positiv så er jeg glad du fikk en kort syklus, håper kroppen stabiliserer seg på dette slik at du får flere prøveperioder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal absolutt prøve å fokusere på gleden over kort syklus den dagen mensen kommer @Neutral90😊 Det gir oss mange flere prøveperioder på kortere tid enn tidligere. Nå har vi tross alt bare fått 11 sjanser på nesten 2,5 år, så dersom syklusen holder seg på denne lengden øker sjansen for at det ikke tar alt for lang tid.

Jeg kjenner litt skuffelse allerede nå for at det ikke gikk denne gangen. Jeg hadde virkelig troa. Men mensen har ikke kommet enda, så muligheten er egentlig ikke ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...