Gå til innhold

Å stifte familie - Førstegangsprøvere 💞


Godis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk @Lillra @Noldi 🧡

6 dpo, CD 33

Jeg synes fremdeles dagene går ganske raskt, og ser ikke mørkt på at det enda er 7 dager til ikm. Jeg tenker litt på det at syklusen nå blir lengre, jeg kjenner jeg blir usikker på om mensen i det hele tatt kommer 22 november (uavhengig av graviditet). Så håpet om positiv test er redusert.

Ellers planlegger jeg testing på fredag, da er jeg allerede 11 dpo, altså to dager før ikm (etter min beregning, Premom forventer mens en dag senere). Stort sett går det greit å droppe testing i ukedager, da ligger stort sett fokuset på å komme seg til jobb. Så får jeg se om det gjelder denne uka også 😅

Endret av Godis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du syns dagene går tålelig raske 😁 Satser på de kommende dagene også gjør det. Lyyykke til 🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende dager fremover her også ser jeg😃 vi ligger jo ganske likt i dpo land 😊

kjenner meg veldig igjen med at dagene går sakte frem mot testingen, men denne syklusen har vært bedre i dpo lang enn de andre. Var liksom en syklus jeg ikke hadde trodd det ble noe prøving i så nå er det liksom litt «jaja, får se hvordan det går» og begynner også å kjenne meg litt igjen på hvordan det ble sist da vi prøvde på nr 1, ble litt demotivert og pessimistisk, og følte bare dritt over hele dpo land, var så skuffet at jeg var sint på hele dpo land greia 😅 kjenner jeg begynner allerede å få den samme holdningen, en slags holdning til kroppen min som ikke klarer dette på en måte 😬 nå har det ikke tatt like lang tid som sist enda, men frykter denne prøveperioden blir lang også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at dere er innom og kommenterer @Amatariel og @Love90! Det varmer 🥰

8 dpo, CD35

Såre bryster som jeg har hatt siden eggløsning har roet seg litt, og det er greit å merke litt mindre til puppene 😅 Nå kjenner jeg at spenningen bygger seg litt opp mot testingen, men på samme tid har jeg flere ganger gått på do for å sjekke om mensen har kommet i henhold til forrige sykluslengde, så særlig overbevist er jeg ikke. 

Jeg fikk plutselig fri i morgen, så da blir det nok testing fra 9 dpo. Jeg forstår at det sannsynligvis er helt unødvendig, men jeg bare klarer ikke la være når jeg uansett har god tid på morgenen. Så, med mindre jeg er mye oppe for å tisse og drikke i natt blir det nok første test i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Godis skrev:

Takk for at dere er innom og kommenterer @Amatariel og @Love90! Det varmer 🥰

8 dpo, CD35

Såre bryster som jeg har hatt siden eggløsning har roet seg litt, og det er greit å merke litt mindre til puppene 😅 Nå kjenner jeg at spenningen bygger seg litt opp mot testingen, men på samme tid har jeg flere ganger gått på do for å sjekke om mensen har kommet i henhold til forrige sykluslengde, så særlig overbevist er jeg ikke. 

Jeg fikk plutselig fri i morgen, så da blir det nok testing fra 9 dpo. Jeg forstår at det sannsynligvis er helt unødvendig, men jeg bare klarer ikke la være når jeg uansett har god tid på morgenen. Så, med mindre jeg er mye oppe for å tisse og drikke i natt blir det nok første test i morgen. 

Pleier du å ha såre bryst eller er det noe nytt?😊 

blir spennende med testing i dagene fremover🤞🏻 Håper det har klaffet for dere nå🥰 er så fortjent! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom og har lest meg litt igjennom dagboken din💖 Alltid like spennende nær det nærmer seg testdag🤩 La oss håpe,håpe,håpe det klaffer 🙏🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi dette blir spennende 🙌 Lurer også på om du pleier å ha ømme bryster. Det eneste som får meg gjennom denne uken før testing er rett og slett spenningen med symptomene hahaha 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk koselig med alle kommentarer 🥰 Jeg er faktisk ikke så godt kjent med mine typiske symptomer, da jeg bare har hatt to "normale" sykluser over disse to årene. Men ved de syklusene har jeg hatt såre bryst fra El til mens, men nå føles de tilnærmet normale 🤞

9 dpo, dc 36

Jeg tok en babyplan tidligtest i dag, men kunne ikke se noen ting på den. Heeelt hvit. Mulig at jeg på dagene som kommer skal ta både tidligtest og vanlig test, ettersom flere har erfaring med at streken vises tidligere på vanlig test 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

10 dpo, cd 37

Nok en (to) negativ(e) test(er). Jeg skulle til å myse på meg en strek, men kjente at det ble feil. Jeg vil heller bli overrasket av en strek i morgen, enn skuffet av at en innbilt strek blir borte. 

Jeg vet fremdeles det er tidlig, men helt ærlig ble jeg litt motløs nå. En følelse av at denne kroppen aldri skal få til noen ting. Håper jeg tar feil 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...