Gå til innhold

Å stifte familie - Førstegangsprøvere 💞


Godis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

40 minutter siden, Amatariel skrev:

Gøy at vi har samme IKM-dato 😄

Ja 😄 Spørs bare om jeg må endre til senere etterhvert som el-testen blir negativ. Har hatt lutealfase på 12 dager, så jeg tror nok ikke ikm blir før 20-21. november 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir testen bare sterkere og sterkere, så jeg får belage meg på negativ test tidligst i morgen. Har ganske sterke smerter også nå, hadde jeg ikke hatt el-testene ville jeg trodd mensen var på vei 😐

Screenshot_20201108_151106.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiin test! Så sterk får aldri jeg. Ganske sykt hvor lik følelsen på EL, mensen og graviditet er ja! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Godis skrev:

Her blir testen bare sterkere og sterkere, så jeg får belage meg på negativ test tidligst i morgen. Har ganske sterke smerter også nå, hadde jeg ikke hatt el-testene ville jeg trodd mensen var på vei 😐

Screenshot_20201108_151106.jpg

Så spennende å følge testingen din! Håper den blir negativ raskt igjen, slik at du offisielt kan kjenne på dpo-land 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Amatariel skrev:

Fiin test! Så sterk får aldri jeg. Ganske sykt hvor lik følelsen på EL, mensen og graviditet er ja! 

Setter pris på at det ikke er noe tvil om den er positiv 😅 Ja, jeg måtte virkelig gå på do for å sjekke at det ikke kom blod, men der var bare en del el-slim 👌

2 timer siden, Noldi skrev:

Herremin! Se den sterke testen da😍 der er det ingen tvil nei!

Virkelig ingen tvil 😍

1 time siden, Sai skrev:

Så spennende å følge testingen din! Håper den blir negativ raskt igjen, slik at du offisielt kan kjenne på dpo-land 🥰

Så hyggelig at du følger med! Vi ligger ganske likt i løypa, så kanskje vi går inn i dpo-land med ikke så alt for mange dager mellomrom 🤞🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest hele tråden nå❣️ Veldig gøy å følge utviklingen din! Jeg må fortsatt belage meg på å vente minst 2,5 år før jeg begynner å prøve på grunn av avstandsforhold i en periode nå. Men veldigveldig koselig å følge med på andre❤️ Og bare drømme til det blir meg en gang! Gleder meg til å starte egen prøvedagbok når den tid kommer🌸 er forresten 23 nå, så er jo enda ung!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Godis skrev:

Setter pris på at det ikke er noe tvil om den er positiv 😅 Ja, jeg måtte virkelig gå på do for å sjekke at det ikke kom blod, men der var bare en del el-slim 👌

Virkelig ingen tvil 😍

Så hyggelig at du følger med! Vi ligger ganske likt i løypa, så kanskje vi går inn i dpo-land med ikke så alt for mange dager mellomrom 🤞🤩

Krysser fingrene for det også 🤞🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi for noen sterke streker du har fått!! 😄

Håper at du får en negativ EL test nå slik at du endelig kan komme til dpo land! ❤️ Gleder meg veldig til å se forhåpentligvis en positiv test om 1-2 uker! har virkelig trua! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Kosepose skrev:

Har lest hele tråden nå❣️ Veldig gøy å følge utviklingen din! Jeg må fortsatt belage meg på å vente minst 2,5 år før jeg begynner å prøve på grunn av avstandsforhold i en periode nå. Men veldigveldig koselig å følge med på andre❤️ Og bare drømme til det blir meg en gang! Gleder meg til å starte egen prøvedagbok når den tid kommer🌸 er forresten 23 nå, så er jo enda ung!

Så hyggelig at du vil følge med 🥰 Du må virkelig smøre deg med tålmodighet da, men som du sier er du jo ung ja. Håper dere skal oppleve at det klaffer raskt da 🌷

14 timer siden, Sai skrev:

Krysser fingrene for det også 🤞🌟

Takk🥰

2 timer siden, Lillra skrev:

Oi for noen sterke streker du har fått!! 😄

Håper at du får en negativ EL test nå slik at du endelig kan komme til dpo land! ❤️ Gleder meg veldig til å se forhåpentligvis en positiv test om 1-2 uker! har virkelig trua! 

Ja, virkelig sterke tester 😄 Da jeg testet i morges var den negativ igjen, hurra 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, endelig er dpo-land innen rekkevidde 🤩 Vi hadde sex i går, lurer på om vi skal ha det i dag eller i morgen også. Tror nok ikke det blir både i dag og i morgen. Lurer litt på hva som vil gi størst sjanser 🤔 Det er kanskje best med en runde i dag, ettersom eggløsning sannsynligvis skjer omtrent nå 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Godis skrev:

Lurer litt på hva som vil gi størst sjanser 🤔

Hvis du må velge tror jeg det er best med runden i dag 👍 Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Amatariel skrev:

Hvis du må velge tror jeg det er best med runden i dag 👍 Kos dere!

Ja, vi er ikke så alt for gode på tre på rad, da merkes det på stemninga 😅 Takk 👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Godis skrev:

Ja, vi er ikke så alt for gode på tre på rad, da merkes det på stemninga 😅 Takk 👌

Kjenner på det vi også! Pleier å prøve så mye som vi kan. Noen ganger blir det dager på rad, andre bare går det ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Lillra skrev:

Hvordan går det?? ❤️ Må jo være så deilig å bare kunne slappe av og nyte dpo tiden!! 

Takk for at du spør ❤️ Det går faktisk veldig godt her, jeg tenker knapt på antall dpo (er forøvrig 3 dpo), selv om det vil endre seg tidsnok 😅 Har satt testtid til neste fredag eller lørdag. Så nå bare koser jeg meg skikkelig med ingenting 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...