Gå til innhold

Å stifte familie - Førstegangsprøvere 💞


Godis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk dere 🥰

cd19

Morgenens test var negativ, appen ga ratio 0,14. Det laveste hittill i syklusen, men det var også min første morgentest. Forrige syklus hadde jeg også tydelig negativ morgen CD19, og plutselig positiv klokken kvart på fire. Jeg håper så inderlig på positiv test i ettermiddag. Om jeg ikke får det vil det sannsynligvis bety senere eggløsning enn de to tidligere sykluser med testing, med mindre jeg denne gang får positiv i morgen, og negativ etter en dag. Forrige syklus hadde jeg positiv CD19-20. Kjenner jeg tar negativt nytt på forskudd, så der må jeg jobbe med meg selv 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Godis skrev:

Kjenner jeg tar negativt nytt på forskudd, så der må jeg jobbe med meg selv 🤪

Vi er mange som er "gode" til det :klem: Er vel en beskyttelsesmekanisme... Håper du får positiv EL-test hvert øyeblikk nå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe skjer her i alle fall! Jeg skulle egentlig vente til klokken fire med å teste, og skulle ikke drikke, men jeg ble både ekstremt tørst og tissetrengt så jeg testet nå. God økning. Tar ny test i kveld, og selvfølgelig i morgen. Her er dagens tester. 

Screenshot_20201101_144737.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Godis skrev:

Noe skjer her i alle fall! Jeg skulle egentlig vente til klokken fire med å teste, og skulle ikke drikke, men jeg ble både ekstremt tørst og tissetrengt så jeg testet nå. God økning. Tar ny test i kveld, og selvfølgelig i morgen. Her er dagens tester. 

Screenshot_20201101_144737.jpg

Så spennende! Krysser fingrene for positiv test for deg veldig veldig snart 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@babycodex, @Sai, @Lillra og @Lily92, takk for at dere følger med og venter sammen med meg. Det blir bare tull med en til test her i dag, så neste får bli i morgen tidlig. Det må vel holde? Men jeg tar det i alle fall som et godt tegn at testen var blitt sterkere i styrke da jeg tok tidligere i dag 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke så mye fremgang her enda. Her ser dere gårdagens og dagens tester. Jeg skal holde meg unna drikke og tissing frem til klokken seks i kveld, og teste på nytt da. Så kjedelig om det skal vise seg å ikke bli eggløsning nå. Men jeg synes det var merkelig med den lille økningen i går, det har jeg ikke opplevd før. Får prøve å sette til side forsvarsmekanismen som sier allerede at det ikke går denne prøveperioden 😅

Screenshot_20201102_151507.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Godis said:

Ikke så mye fremgang her enda. Her ser dere gårdagens og dagens tester. Jeg skal holde meg unna drikke og tissing frem til klokken seks i kveld, og teste på nytt da. Så kjedelig om det skal vise seg å ikke bli eggløsning nå. Men jeg synes det var merkelig med den lille økningen i går, det har jeg ikke opplevd før. Får prøve å sette til side forsvarsmekanismen som sier allerede at det ikke går denne prøveperioden 😅

Screenshot_20201102_151507.jpg

Har det akkurat likt, her har det svingt akkurat som dette og nå er alle tester svake.... Så enten så har vi gått glipp av LH toppen eller så er eggløsning sein rett og slett 🤷🏼‍♀️ Høyeste jeg har målt er 0,66 så det er jo ikke veldig mye høyere enn 0,55. Kjedelig!! Vi vil jo ha EL nå😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, sommerfugl154 skrev:

Har det akkurat likt, her har det svingt akkurat som dette og nå er alle tester svake.... Så enten så har vi gått glipp av LH toppen eller så er eggløsning sein rett og slett 🤷🏼‍♀️ Høyeste jeg har målt er 0,66 så det er jo ikke veldig mye høyere enn 0,55. Kjedelig!! Vi vil jo ha EL nå😑

Fascinerende likt hos oss da 😅 Tok en ny test nå klokken 18, og den er helt identisk den jeg tok klokken 14. Blææh. 

Jeg har et lite håp om at jeg misset lhtopp i går, ettersom de testene jeg tok var i urin som nok bar preg av for hyppig testing og for mye drikke. Dagens tester derimot har hatt gode forutsetninger for å bli korrekt. Eneste utvikling her er at nå kjenner jeg stikkinger og svake smerter, så det kan jo være et godt tegn. Forrige syklus kom riktignok disse smertene to dager før positiv El-test, så jeg må nesten bare vente å se.. Kjedelig 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte også med smerter to dager før positiv EL test denne gangen, så håper du får positiv test om et par dager 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh spennende EL-testing på deg også! Hadde vært moro om vi kunne fulgt hverandre inn i dpo-land igjen. Det er jo fullt mulig å misse LH-toppen, da noen jo har veldig kort topp. Eller så bare prøver og prøver kroppen iherdig nå... så jeg ville fortsatt med og teste. Når fikk du EL sist syklus? Og kjenner du noen kroppslige tegn nå på EL?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Amatariel skrev:

Åh spennende EL-testing på deg også! Hadde vært moro om vi kunne fulgt hverandre inn i dpo-land igjen. Det er jo fullt mulig å misse LH-toppen, da noen jo har veldig kort topp. Eller så bare prøver og prøver kroppen iherdig nå... så jeg ville fortsatt med og teste. Når fikk du EL sist syklus? Og kjenner du noen kroppslige tegn nå på El? 

Litt for spennende 😅

CD21

Fremdeles ikke positiv test.. 😞 Håper egentlig at jeg bare har gått glipp av LH-toppen, at den kom i sammenheng med testen som viste 0,53. For to sykluser siden hadde jeg kort lh-topp, da fikk jeg bare en positiv test (på cd20). Forrige syklus fikk jeg første positive test CD19, siste positive på kvelden cd20. Jeg fortsetter testingen til det blir tomt for tester, det er ikke så lenge til 👍

Eneste jeg kjenner på kroppen var noe stikkende smerter i livmorområdet i går og på søndag, kanskje av og på i en time hver an dagene. Ellers har utfloden de siste tre dager vært helt blank og glatt, i små mengder. Har hatt sex på cd 16,18 og 20, så det dekker jo greit om det viser seg at El har vært. Legger ved bilde av testene fra CD19 frem til i dag, CD21. Mange tester på få dager 😄

Screenshot_20201103_154508.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo godt mulig du har gått glipp av Positiv EL test hvis du har kort LH topp ja. Men du får teste noen dager til tilfelle den er sen bare😊 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...