Gå til innhold

Interiør og standard hjemme, er det viktig å ha det nyeste innenfor den skandinaviske stilen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Who cares? 

Selv liker jeg ikke å ha folk på besøk en gang, så hva noen må mene om «stilen min» hjemme kunne jeg ikke ha brydd meg mindre om. Ingen er invitert 😂

Og det verste jeg vet når jeg er på besøk hos andre er når det ser ut som en interiørkatalog, som om ingen bor der 🥶

Barna får selvfølgelig ha så mange de vil på besøk og hva de andre barna synes om «stilen min» driter jeg enda mer i! 😃

Hvis du skal bruke penger på å lage det fint hjemme hos deg selv håper jeg du gjør det for at du og familien skal trives.

 

Anonymkode: fc040...c29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barn har null innsikt i hva som er dyrt og billig. Barn liker som regel ikke «skandinavisk minimalisme», de liker spillkonsoller, klatreveggen, innendørs turnringer og utendørs trampoliner. Vil du imponere barn og innbille dem du er rik, ha kjøleskapet fylt av brus og is til fri servering. 

Skandinavisk minimalisme er ikke den dyreste interiørstilen. 

Og dømmer du andre som rike eller fattige utdrag møbler og stil? Gjør barna dine? 

Anonymkode: d40c6...0bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/2/2019 at 5:23 PM, AnonymBruker said:

Blir man sett rart på om man ikke prioriterer interiør/ ikke har hatt mulighet til å skape seg et moderne og tidsriktig hjem? Siktet til foreldre til barn spesielt i skolealder. Barna begynner jo fort å sammenligne hjemmene sine og legger nok merke til hvem som har god råd og ikke etterhvert. Dere som ikke har de største husene og det mest moteriktige hjemmet, føler dere at dere blir «uglesett» av andre foreldre/ barn? 

Anonymkode: 2c420...94e

Jeg ser ned på mennesker som bestreber å leve slik at de lærer ungene sine at bruk og kast er helt greit. Jeg har regler for hva som kan kjøpes nytt, og hva vi kjøper brukt. jeg står for mine holdninger og vil forsøke å lære ungene hvorfor vi ikke springer ned illums bolighus for å konkurrere med min søsters overdådige hjem....

og fint hus betyr ofte god stemming når det er snakk om unger. Bare så det er sagt 😅

Anonymkode: 9220b...fa9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...