Gå til innhold

sosialdemokratena inviterer alle partier til konferanse om "Våldet ska stoppas" unntatt SD.


ElinX0Xpoliti

Anbefalte innlegg

Kilde: https://www.socialdemokraterna.se/aktuellt/2019/valdet-ska-stoppas/

Utdrag: Det har gått några dygn sedan den brutala skjutningen i Malmö. Vi vet i nuläget inte vad motivet var, och egentligen spelar det ingen roll. För en mamma sköts till döds på öppen gata när hon var ute med sitt lilla barn. Så hänsynslöst, så meningslöst, så rått att det är bortom alla gränser.

(For moderator dette ligger offentlig side og ment for felles informasjon, kilde er linken og ligger også i egen brosjyre og PDF)

 

SD er ikke invertert selvfølgelig, og ser heller ikke at de kommer til diskutere faktiske årsaker til volden og voldtektene. Ser ut at de har tenkt til å diskutere høyre ekstreme og Nazier som er ikke eksisterende i Malmø.

Slik som jeg ser det sosialistene og andre partier importere denne kulturen(e) inn til sverge og det gikk ikke så bra, nå må de gi skylden på noen forhåpentligvis SD. Problemet er så gigantisk at det kan ikke ignoreres lengre og må kanskje erklæres unntak tilstand for det nyopprettede militæret å komme inn å "løse" problemet.

sitatet "och egentligen spelar det ingen roll." er det mest sjokkerende. Betyr ikke hvorfor motivet noe for en Mor ble drept.  

Jeg anser at disse personene kommer ikke til å komme i nærheten til det faktiske problemet, om så blir det rundt grøten.

Det sagt så ønsker jeg Svenske personer god lykke for det fortjener de etter marerittet som Sosialistene har satt igang.          

 

Endret av ElinX0Xpoliti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kan i grunnen det svenske folket takke seg selv, da de har hatt god tid ved de siste 2 foregående valgene til å gjøre endringer på dette.

Man ser ikke at Medelsvensson har noe stort ønske om dette. Det kommer nok, men da er det for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk! Endelig en tråd hvor man kan få klagd på innvandring, Sverige og sosialister! Dette har jeg venta lenge på altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er SD ikke invitert. De vil ikke ha folk som sier ''We told you so'' og ''Vi hadde rett fra starten'' å ødelegge møtet. SD er jo de enste med troverdighet i Sverige å snakke om vold, forårsaket av immigranter og deres etterkommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Nicathv said:

Fantastisk! Endelig en tråd hvor man kan få klagd på innvandring, Sverige og sosialister! Dette har jeg venta lenge på altså.

Hvor blir det diskutert eller laget om artikler ellers? NRK, dagbladet og VG rører det ikke med ild-tang. Ny media snakker om sånne ting men blir kastet møkk ifra gammel media. Sosialister drepte rundt 80-120 millioner folk det siste århundre så snakke mindre pent om dem er greit for meg, dog ønsker ikke at de skal miste fri tale.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...