Gå til innhold

Hva skjer med kvinner dersom de ikke får sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe reinspikka idioti!!!!!!!!!! 

Anonymkode: 56a94...aa4

Nei, genrelt er nok dette rett. Og de aller fleste kvinner klarer seg helt fint med lite eller ingen sex i lange singelperioder. Det de klager over i forhold er sjelden mangel på sex i seg selv, men mangel på oppmerksomhet og nærhet.

Anonymkode: 52f21...292

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir de bitre og sinte? Tar de til våpen pg skyter vilt rundt på et kjøpesenter? Hva skjer egentlig med kvinnekroppen hvis de ikke får sex?

Anonymkode: 03584...d39

man kan få ufrivillig orgasme

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

Mitt inntrykk er imidlertid at sex er viktig for de fleste, både menn og kvinner. Samtidig vet jeg at det er både menn og kvinner som ikke har noe særlig behov, og som lever godt uten. 

Jeg definerer så definitivt ikke normalen. Jeg klikker når jeg ikke får sex. Blir stresset, urolig, desperat nærmest og får ikke sove, og det skjer fort. Gir seg ikke heller. 

Har ikke inntrykk av at så mange andre blir så satt ut av mangel på sex. Single venninner sier de savner det, men de blir ikke så sprø som jeg blir. 

 

 

Anonymkode: 56a94...aa4

Nei, her er det nok mye større individuelle variasjoner enn mange tror - og ikke bare variasjon som skyldes aldring/overgangsalder.  Det er jo blitt veldig pk å si at man ikke kan klare seg uten sex, og da får man selvsagt er forvrengt bilde av virkeligheten.

Anonymkode: 52f21...292

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gp lenge uten som singel, men np som gift og han ble impotent slitdr jeg, d er så trist og redd jeg mister følelser, vært slik leeenge.. Tiden får vise. 

Anonymkode: 3dc30...84b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stressa og irritabel om jeg ikke får orgasme jevnlig, men fikser jo der selv. Større sjanse for å få det alene enn med en tilfeldig mann i alle fall. 

Nå er jeg i et forhold hvor han ikke har behovet, og det er jo frustrerende selv om jeg tar meg av det på egen hånd. Men det har ikke gjort meg bitter på samfunnet, og jeg har ikke planer om å skyte noen. 

Anonymkode: bfe1c...d0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, genrelt er nok dette rett. Og de aller fleste kvinner klarer seg helt fint med lite eller ingen sex i lange singelperioder. Det de klager over i forhold er sjelden mangel på sex i seg selv, men mangel på oppmerksomhet og nærhet.

Anonymkode: 52f21...292

Vi klarer oss ja. Hvordan vi klarer det og løser det er jo ikke noe folk snakker mye om. 

Vedkommende jeg svarte skrev mer generelt at kvinner ikke trenger sex slik som menn gjør. Det er noe forbanna tull! Dette er høyst individuelt, og det er mange mange kvinner som trenger sex mer enn mange menn gjør. 

Oppmerksomhet får man av familien, venner, kolleger og mye fra forskjellige menn. Ikke stort savn for mange av oss når vi er singel. Nærhet kan man også få i andre relasjoner, spesielt om man har barn. 

Det er sex jeg har savnet når jeg har vært singel. Kun det. 

Det jeg hører kvinner i forhold klage over er mangel på romantikk, oppmerksomhet og omtanke, fordi mangel på dette dreper lyst. På mannen, ikke på sex generelt. På nr 2 på klagelisten står mangel på variasjon, initiativ og mer spennende sex. Menn faller inn i rutinesex, kvinner kjeder seg med det, og blir lei av at alt initiativ til alt utenfor rutiner må ivaretas av dem. Fører også at lysten på mannen daler.

Lysten på sex beholder imidlertid mange. Så blir det gjerne etterhvert utroskap for dem som ikke klarer å nøye seg med lite og kjedelig sex, med en ektemann de ikke lenger har lyst på. 

Mannen på sin side klager gjerne over at det er lite sex, men skjønner ikke sin rolle i det, og at et sexliv ikke kan holdes kunstig i livet over lang tid uten at han gjør sitt for det også. 

Ikke gjør kvinner aseksuelle! Vi er absolutt ikke det!!!!

Anonymkode: 56a94...aa4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Hva baserer du dette på? Jeg synes alltid det er interessant når en mann påberoper seg fasiten på kvinner. 

For å svare på HI: Jeg blir sur, grinete, stressa eller lett angstete etter noen dager uten sex/orgasme. 

Jeg er mann og kvinner kjenner selvsagt seg selv bedre enn hva jeg gjør, men slik er det motsatt også og det er tydelig at stort sett alle kvinner har feil syn på mannen da de tolker hans ønsker, behov, evner og handlingsmønstre veldig feil. Dette burde vært unngått men mannen vet for lite om dette og derfor uteblir det. Men dette tar jeg en annen gang.

Det at alle kvinner kan få  sex,er satt på spissen ved at hun kan stille seg opp på gaten og spørre passerende menn om de vil bli med henne hjem. Sikkert mange som sier nei men det dukker garantert opp en mann som finner dette verdt å prøve. Menn kan ikke gjøre noe i nærheten av dette.

Jeg kan videre prøve med et eksempel på hvorfor sex har ulik verdi for to av samme kjønn:

Kvinner med ulike erfaringsnivå kan oppleve å ha forskjellig syn på viktigheten av sex. Om den ene har strukket grenser og kanskje opplever større glede og større grad av mental styrke av det hele enn den som er på et helt annet sted innen sex og hvilke gleder og påvirkninger den kan gi. Poenget er at det er mange parametre som påvirker slik at to tilsynelatende like kvinner befinner seg i to ulike univers i sexlivet som nok gir de veldig ulikt behov og savn om sex uteblir over tid. Ulike personligheter kan påvirke også og alt dette kan føre til at den ene kvinnen påvirkes sterkt om sex uteblir, mens den andre som ikke får samme gleden lett kan føle mye mindre savn om sex uteblir. Grunnen til at de ikke har sex er også viktig. Samlivsbrudd og en tøff periode av livet kontra mer tilfeldige årsaker som om fast elsker forsvinner etc påvirker ulikt.

At alle kan ha sex med seg selv og sine leketøy var vel ikke uklart?

Dette var ment som en generell beskrivelse av hvordan kvinner som oftest klarer seg uten sex. Det er masse mer som kunne vært nevnt også men da ville svaret blitt en bok. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sex i mange år, det gjorde ikke noe med meg, er ikke den som glefser til meg all sex jeg kan få. Det som heller gjorde noe med meg var mangel på kjærlighet, ble mindre glad og oftere nedstemt. 

Anonymkode: 4809b...601

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri problem med å få sex visst jeg virkelig vil. Har jeg ikke en knullevenn så ringer jeg lett en eks å har sex med han. Ellers går jeg på byn å finner en der. Tinder er også greit sted om jeg er kåt og bare vil ha en mann for sex. Så har aldri problem med å få sex hvis jeg vil.

Er ikke alltid jeg likevel gidder å ha sex med en eks for det blir for drama av det,å gidder ikke stresse med å finne en ny for sex. Da går jeg rundt å i dårlig humør,irriterer meg for alt og bare surmuler rett og slett. Kunne aldri gjort noe kriminelt for det! Jeg må bare få surmule ferdig i fred :P

Anonymkode: 11e0b...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi klarer oss ja. Hvordan vi klarer det og løser det er jo ikke noe folk snakker mye om. 

Vedkommende jeg svarte skrev mer generelt at kvinner ikke trenger sex slik som menn gjør. Det er noe forbanna tull! Dette er høyst individuelt, og det er mange mange kvinner som trenger sex mer enn mange menn gjør. 

Oppmerksomhet får man av familien, venner, kolleger og mye fra forskjellige menn. Ikke stort savn for mange av oss når vi er singel. Nærhet kan man også få i andre relasjoner, spesielt om man har barn. 

Det er sex jeg har savnet når jeg har vært singel. Kun det. 

Det jeg hører kvinner i forhold klage over er mangel på romantikk, oppmerksomhet og omtanke, fordi mangel på dette dreper lyst. På mannen, ikke på sex generelt. På nr 2 på klagelisten står mangel på variasjon, initiativ og mer spennende sex. Menn faller inn i rutinesex, kvinner kjeder seg med det, og blir lei av at alt initiativ til alt utenfor rutiner må ivaretas av dem. Fører også at lysten på mannen daler.

Lysten på sex beholder imidlertid mange. Så blir det gjerne etterhvert utroskap for dem som ikke klarer å nøye seg med lite og kjedelig sex, med en ektemann de ikke lenger har lyst på. 

Mannen på sin side klager gjerne over at det er lite sex, men skjønner ikke sin rolle i det, og at et sexliv ikke kan holdes kunstig i livet over lang tid uten at han gjør sitt for det også. 

Ikke gjør kvinner aseksuelle! Vi er absolutt ikke det!!!!

Anonymkode: 56a94...aa4

Det høres ut som du er litt mer fiksert på sex enn folk flest, men deg om det. Det jeg imidlertid lurer litt på, er hvorfor du ikke tar initiativ til variert sex hvis det er så viktig for deg? Er det en form for handlingslammelse, eller er du en av disse emosjonelle vampyrene som bare venter på å bli oppvartet og servert?

Anonymkode: 52f21...292

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dør. Ei dame fikk ikke sex på 83 år og døde momentant.

Men sex kan også være farlig. Iallfall over tid ei anna dame fikk sex hver dag i 83 år, og hun døde også momentant.

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting. Har ikke hatt sex på omtrent 8 år og jeg lever enda.

Anonymkode: 4b50a...c1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi finner ut at livet uten mannfolk i grunnen er ganske greit. Kanskje skaffer vi oss noen katter for å holde oss med selskap. 

Hilsen gammel peppermø på snart 50 år. 

Anonymkode: dad6f...7f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det varierer som med alt annet. Jeg synes det er helt greit, men har aldri vært så opptatt av sex. Men jeg har et par venninner som kan bli veldig rastløse og irritable hvis de går over lengre tid uten sex. 

Anonymkode: 3aa33...c9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bare befriende. Heller ingen sex enn ræva sex. 

Anonymkode: 8c0ec...bad

Tenker du på analsex?

Haha

Anonymkode: b1404...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du på analsex?

Haha

Anonymkode: b1404...06d

Det og!

Anonymkode: 8c0ec...bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir stressa og irritabel om jeg ikke får orgasme jevnlig, men fikser jo der selv. Større sjanse for å få det alene enn med en tilfeldig mann i alle fall. 

Nå er jeg i et forhold hvor han ikke har behovet, og det er jo frustrerende selv om jeg tar meg av det på egen hånd. Men det har ikke gjort meg bitter på samfunnet, og jeg har ikke planer om å skyte noen. 

Anonymkode: bfe1c...d0c

Da har du jo en sykelig avhengighet av sex.

Anonymkode: 4140a...17d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.9.2019 den 16.40, AnonymBruker skrev:

Det kan jo i teorien menn også. Å kjøpe hore en gang iblandt for eksempel er som regel mye billigere en å ha fast følge

Litt av greia med sex er å ha det på de rette premisser og da er ikke første og beste fra nett eller byen, eventuelt en hore dugende..

Anonymkode: 89c59...c02

Om du må betale for å ha fast følge bør du virkelig gå inn i deg selv og finne ut hvorfor du velger feil type damer. Vi andre, altså majoriteten, betaler nemlig for oss selv.

Anonymkode: 37b63...c1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/1/2019 at 4:08 PM, AnonymBruker said:

De registrerer seg på Kvinneguiden.

Anonymkode: 36c17...621

Jada...akkurat som menn som ikke får sex.

De som insisterer på at "alle kvinner får sex(hvis de bare senker kravene)" er ikke klar over hvor dårlig en ONS/tilfeldig sex gjerne kan være for kvinner. Det er fakisk ikke kravstort å helst ville ha sex med noen vi faktisk får skikkelig lyst på, og å få orgasme. Tviler på at menn ville syntes det var helt greit å la hvemsomhelst gnukke i vei på dem uten at de fikk noe tenning eller nytelse selv.

Anonymkode: adea0...f40

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...