Gå til innhold

Hva skjer med kvinner dersom de ikke får sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir de bitre og sinte? Tar de til våpen pg skyter vilt rundt på et kjøpesenter? Hva skjer egentlig med kvinnekroppen hvis de ikke får sex?

Anonymkode: 03584...d39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle kvinner «får sex»

Anonymkode: c21f2...f4f

Jada ... enten vi ber om det eller ikke 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å ty til vold kreves det gjerne en god del testosteron, så du finner ikke mange seksuelt frustrerte kvinner i den gruppen. Kvinner har en tendens til å rette sinne og frustrasjon innover og klandre seg selv, menn retter det utover og skylder fra seg. Seksuelt frustrerte kvinner syter og klager mye, blir deprimerte og nevrotiske og sitter hjemme og synes synd på seg selv.

Anonymkode: 9df3f...042

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjer ingenting. Kvinner trenger ikke sex som menn gjør. De trenger kos og nærhet, men klarer seg utmerket uten sex.

Anonymkode: 34343...ae2

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Bente1234 skrev:

Ingenting, men dette kan skje😂😂😂CA38E1C9-F80E-4193-A775-E660F63A3769.jpeg.0740e43daa52b9651179df9c23ff9ab9.jpeg

I mellomtiden kan det evt. onaneres...

Anonymkode: b29ca...e85

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer ingenting. Kvinner trenger ikke sex som menn gjør. De trenger kos og nærhet, men klarer seg utmerket uten sex.

Anonymkode: 34343...ae2

For noe reinspikka idioti!!!!!!!!!! 

Anonymkode: 56a94...aa4

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer ingenting. Kvinner trenger ikke sex som menn gjør. De trenger kos og nærhet, men klarer seg utmerket uten sex.

Anonymkode: 34343...ae2

Forbanna piss. 

Anonymkode: 5abfe...e0e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de er single, går de på byen eller laster ned Tinder og får seg noe likevel. Hvis de er i forhold hvor det blir tørke, går det på byen eller laster ned Tinder, og så klager de på KG. I korte trekk. 

Anonymkode: f178d...d6b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del skjer det ulikt avhengig av hvor lenge uten sex. 

2-3 dager tar det normalt før kroppen virkelig trenger sex, og jeg onanerer. 

Dette går greit i opp til 2 måneder, men så blir jeg gradvis mer desperat. Onani er ikke nok lenger. Jeg savner kroppen til en mann. Gi det et par måneder til, og jeg har så behov for det at kroppen skriker etter å dra inn en tilfeldig mann fra gaten. Hvem som helst. 

Som kvinner flest har jeg imidlertid selvdisiplin, og gjør ikke slikt. Henter ikke engang en tilfeldig mann fra byen. Jeg nettflørter, flørter, dater og gjør ting rolig og ordentlig, UANSETT hvordan kroppen skriker. Selv om jeg ikke får sove av det, og det er svært ubehagelig å lengte slik. 

Anonymkode: 56a94...aa4

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skjer ingenting. Kvinner trenger ikke sex som menn gjør. De trenger kos og nærhet, men klarer seg utmerket uten sex.

Anonymkode: 34343...ae2

Stemmer for min del hvertfall, etter en stunds tørke slutter jeg å bry meg. 

Anonymkode: 41470...304

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For min del skjer det ulikt avhengig av hvor lenge uten sex. 

2-3 dager tar det normalt før kroppen virkelig trenger sex, og jeg onanerer. 

Dette går greit i opp til 2 måneder, men så blir jeg gradvis mer desperat. Onani er ikke nok lenger. Jeg savner kroppen til en mann. Gi det et par måneder til, og jeg har så behov for det at kroppen skriker etter å dra inn en tilfeldig mann fra gaten. Hvem som helst. 

Som kvinner flest har jeg imidlertid selvdisiplin, og gjør ikke slikt. Henter ikke engang en tilfeldig mann fra byen. Jeg nettflørter, flørter, dater og gjør ting rolig og ordentlig, UANSETT hvordan kroppen skriker. Selv om jeg ikke får sove av det, og det er svært ubehagelig å lengte slik. 

Anonymkode: 56a94...aa4

Bare så det er påpekt. Lengselen er en rå seksuell lengsel. Kroppen krever "Kuk i fitten NÅ!!!!" 

Blås i behov for kos og kjærlighet. Det kommer langt senere, og er ikke like desperat og fysisk ubehagelig. 

Anonymkode: 56a94...aa4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir sur. Er avhengig av endorfinene jeg får under sex.

Anonymkode: 379e8...3c3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått 9 år uten sex før lysten våknet igjen. Jeg klarer meg fortsatt fint uten sex men syns det er utrolig fint med sex med noen jeg er skikkelig tiltrukket av og blitt godt kjent med. Ut fra tilbudene er det alltids en mann som er klar... men gidder ikke ONS. 

Dame litt oppi årene

Anonymkode: dc041...722

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner kan få sex om det ønsker det. Men sex for kvinner er ofte noe helt annet for kvinner enn hva vi menn opplever når v i går uten. Dessuten så kan alle få sex ved å benytte den aller vanligste måten av de alle, nemlig sex med seg selv og leketøy for de som har det.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått nesten 2 år uten sex, men jeg har jo mye sex med meg selv. Jeg ønsker ikke tilfeldig sex, det gir meg ingenting. Og jeg sliter med å få meg kjæreste da jeg er lite attraktiv og syk. Men jeg blir ikke bitter, sur eller deprimert av det.

Anonymkode: 1fefb...d3b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...