Gå til innhold

Star Wars spinoff: "Kenobi" er bekreftet som TV serie


Cata

Anbefalte innlegg

Hurra!

Som ihuga Kenobi fan siden 1979 har jeg krysset fingre for en standalone film siden ryktene om en slik begynte å gå - hvilket vil si ganske lenge. Nå er det bekreftet, om enn som TV-serie. Som om ikke det er nok så klarte de å bestemme seg mens Ewan McGregor enda er i riktig alder til å spille rollen. Litt skuffet er jeg siden film er best på kino, men jeg kan sikkert fint klare meg med en seks episoders serie. Det blir tross alt nesten en egen trilogi i spilletid. 

Men...får vi i Norge sett Disney+ ? 

Jeg vet jeg har "litt" tid å finne ut av det på, men noen som vet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tror vi får sett dette i norge. Men for min del som har vært i overkant star wars fan siden 80 tallet, er jeg lite entusiastisk etter det røvlet som har kommet fra disney til nå. For hver film jeg har sett, har star wars mista noe av magien sin. Har ikke sett siste film om Solo og har ikke tenkt det heller.

Anonymkode: 084c8...8a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja tror vi får sett dette i norge. Men for min del som har vært i overkant star wars fan siden 80 tallet, er jeg lite entusiastisk etter det røvlet som har kommet fra disney til nå. For hver film jeg har sett, har star wars mista noe av magien sin. Har ikke sett siste film om Solo og har ikke tenkt det heller.

Anonymkode: 084c8...8a8

Litt enig, faktisk :)

Obi-wan Kenobi, i Alec Guiness sin skikkelse, var utvilsomt en hedersmann av rang :) Men denne serien er jeg skeptisk til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja tror vi får sett dette i norge. Men for min del som har vært i overkant star wars fan siden 80 tallet, er jeg lite entusiastisk etter det røvlet som har kommet fra disney til nå. For hver film jeg har sett, har star wars mista noe av magien sin. Har ikke sett siste film om Solo og har ikke tenkt det heller.

Anonymkode: 084c8...8a8

Kan være du har blitt for gammel. :laugh: Sønnen min har i hvert fall likt animasjonsseriene som har blitt laget, men han er kanskje også mer i målgruppen enn en som har vært fan siden 80-tallet.  Har selv sett litt på en av animasjonsseriene(husker ikke hvilken) og synes egentlig den var ganske bra. 

 

Anonymkode: a665b...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Kan være du har blitt for gammel. :laugh: Sønnen min har i hvert fall likt animasjonsseriene som har blitt laget, men han er kanskje også mer i målgruppen enn en som har vært fan siden 80-tallet.  Har selv sett litt på en av animasjonsseriene(husker ikke hvilken) og synes egentlig den var ganske bra. 

 

Anonymkode: a665b...5b9

Edit: Glemte å si at den nye serien Mandalorian virker jo å være laget for litt eldre seere enn animasjonsseriene. Så kan være den faller mer i smak for fansen fra 80-tallet. 

Anonymkode: a665b...5b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ewan McGregor kommer tilbake som som Obi-Wan: 😊

Disney-konsernet står bak: :murvegg:

Engang i tiden måtte folk vente en god stund på neste runde med SW, men etter at Disney overtok har det gått fullstendig inflasjon i hele greia. Jeg skal ikke si mer enn dét, men beherske meg før jeg tar helt av i en monolog om hvor lei jeg blir.

 

Anonymkode: 53cf7...3e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja tror vi får sett dette i norge. Men for min del som har vært i overkant star wars fan siden 80 tallet, er jeg lite entusiastisk etter det røvlet som har kommet fra disney til nå. For hver film jeg har sett, har star wars mista noe av magien sin. Har ikke sett siste film om Solo og har ikke tenkt det heller.

Anonymkode: 084c8...8a8

Der er vi langt på vei enige. Jeg så "Solo", og den var helt grei, men gav meg ikke skikkelige SW vibber, og det skal mye til før jeg gidder se "Mandalorian" - men Kenobi akter jeg å få med meg så fremt den kommer til Norge. Jeg har for øvrig likt animasjonsseriene - spesielt Clone Wars, men er ikke blodfan av sequeltrilogien så langt. Det må et mirakel til for at jeg skal få sansen for den, men "må" nesten se den siste også. 

Håper ikke manusforfatterne lager en like salig røre av "Old Ben's" historie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Cata skrev:

 

Håper ikke manusforfatterne lager en like salig røre av "Old Ben's" historie.

Kan uansett ikke bli verre enn det vi fikk se i «prequel»-trilogien :)

Endret av Hedersbrukeren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Jeg elsker å se serien, og jeg er også en stor fan av Kenobi. Og selvfølgelig er en av grunnene til at jeg ser det på grunn av Hayden Christensen, haha.
Nå har jeg begynt å se på den nye Ozark-serien. Det er ingenting som Kenobi, men jeg bare nyter det nå. Action, kule skuespillere, intriger og et interessant manus. Alt jeg liker. 
Jeg fant en interessant artikkel om TV-serier (jeg fant Ozark på dette nettstedet), og jeg anbefaler å lese den: https://www.nyhetspressen.com/De_20_verdens_beste_series_TV_i_2022.5460239.html .Når jeg ikke vet hva jeg skal se, bruker jeg den. I stedet for å søke i timevis på Internett etter hva jeg skal se, åpner jeg den bare og ser den i rekkefølge :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...