AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #1 Skrevet 29. august 2019 Hva gjør man når man har en leder som bare ødelegger livet. Hun er av type menneske som kun ser seg og oppover. en av kollegene mine beskrev det så bra: når du snakker med henne er det bare som om luften forsvinner ut av deg. har ferie- og en halv uke før jeg kommer tilbake får jeg vite at jeg når jeg kommer tilbake skal jeg bare ta såkalte "drittjobber" som ingen vil ha mens en nyansatt skal ta plassen min på mitt team. Jeg skal jobbe med en annen person som absolutt i INGEN liker å jobbe med. En sånn selvdiggende type som alltid kritiserer deg.. Sjefen sa at denne personen hadde sagt at han ville ha meg på teamet , jeg kan ikke fortelle sjefen at jeg ikke går overens med vedkommende har plutselig ingen måte å utvikle meg i jobben jeg har- helt stukt. ett alternativ er self å si opp, man da må jeg flytte bort fra familie og kjæreste... har bare lyst til å dø... I fucking hate my boss... Anonymkode: fdaec...9c6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #2 Skrevet 29. august 2019 Problemet her er ikke nødvendigvis sjefen, men deg og det at du ikke liker den personen du skal jobbe med...? Anonymkode: 19993...6fc 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #3 Skrevet 29. august 2019 Hva er begrunnelsen for at en nyansatt skal ha din plass på teamet? Anonymkode: bd35e...9ea
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #4 Skrevet 29. august 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Problemet her er ikke nødvendigvis sjefen, men deg og det at du ikke liker den personen du skal jobbe med...? Anonymkode: 19993...6fc Nei, problemet er sjefen. Ingen ledere før henne ville "samlet" alle drittjobbene og lagt dem på en person. Hun er helt jævlig mot enkelte ansatte ( ikke bare meg) . tekstmeldingen om at jeg ikke lengre hadde min jobb kom kl 1920 i min ferie - greide ikke å sove etter den meldingen og ble syk. Spurte i dag om jeg kunne ta egenmelding eller om jeg måtte ha legeerklæring . Hun sa vi kunne gjøre det enkelt og bare ta egenerklæring (kl 0800)for så kl 1520 sende melding om at jeg måtte til legen eller så ville feriedagene løpe ... Anonymkode: fdaec...9c6
AnonymBruker Skrevet 29. august 2019 #5 Skrevet 29. august 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er begrunnelsen for at en nyansatt skal ha din plass på teamet? Anonymkode: bd35e...9ea Hun ville ha det slik- og hun ville ha en til sammen m "han ingen liker" og da måtte det bli meg . Ikke mulig å forhandle : sånn blir det nå sa hun bare. Anonymkode: fdaec...9c6
Gjest ti10 Skrevet 29. august 2019 #6 Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hun ville ha det slik- og hun ville ha en til sammen m "han ingen liker" og da måtte det bli meg . Ikke mulig å forhandle : sånn blir det nå sa hun bare. Anonymkode: fdaec...9c6 Det kommer an selvsagt an på hva slags stilling det er snakk om, men står det noe om arbeidsoppgaver i kontrakten din? Jeg synes uansett du burde be om en ordentlig begrunnelse på hvorfor hun vil ha det sånn. Det holder ikke å bare svare "det blir sånn".
mammahjarte Skrevet 29. august 2019 #7 Skrevet 29. august 2019 Slik eg ser det har du tre valg 1. Tilpassa deg 2. Sei opp, skaffa deg nytt arbeid. Ikkje nødvendigvis i den rekkefølgen. 3. Konfrontera sjefen din og forlanga endring (ganske styr). Kanskje ho får meir respekt for deg som tørr å "bite" litt tilbake? Men det er slitsomt å gå inn eit sånt "spil". Det hadde eg aldri orka. 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2019 #8 Skrevet 30. august 2019 På 29.8.2019 den 17.24, mammahjarte skrev: Slik eg ser det har du tre valg 1. Tilpassa deg 2. Sei opp, skaffa deg nytt arbeid. Ikkje nødvendigvis i den rekkefølgen. 3. Konfrontera sjefen din og forlanga endring (ganske styr). Kanskje ho får meir respekt for deg som tørr å "bite" litt tilbake? Men det er slitsomt å gå inn eit sånt "spil". Det hadde eg aldri orka. Oppsigelse hadde vært lettest- problemet er bare at jeg har familie herzz Anonymkode: fdaec...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå