Jump to content
AnonymBruker

Dyatlovpasset i 1959. Hva skjedde egentlig? Har du en teori

Recommended Posts

Sen
På ‎24‎.‎03‎.‎2020 den 14.11, T-Rex skrev:

Jeg gjetter på at en av ekspedisjonsdeltakerne ble psykotisk og angrep de andre. De flyktet ut av teltet, og frøs ihjel.

Det er en antagelse at testene ble observert fra siden.

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 timer siden, Sen skrev:

På gruppe Dyatlov testet psykotropisk middel basert på ergotalkaloider i form av en aerosol (sprayet fra et fly), noe som førte til døden av en gruppe turister.

Det er en antagelse at testene ble observert fra siden.

14 timer siden, Sen skrev:

https://magazines.gorky.media/ural/2008/3/smert-iz-probirki.html

Sepsis 002
00-hemmelig informasjon
2-serienummer
Så det var 1. Pålitelig informasjon skjuler til nå.

Beklager, men jeg skjønner ingenting. Er teksten autogenerert? Det er jo bare ord...

Anonymkode: 04f7b...0e5

AnonymBruker

Den nåværende borgermesteren i byen ødela og stengte "Minnefondet Djatlov Pass"!:(

Git fra gits! Skurk!

Må be om ly!

Anonymkode: 99dc6...9cb

AnonymBruker

En klarsynt så på den saken, og sa at det var vanskelig å få et inntrykk siden han kobler seg på de som opplevde det, og de hadde ikke skjønt hva som skjedde. Jeg tror han sa at de opplevde at de fikk smerter og at det brant på huden eller noe og at de måtte komme seg vekk og var ekstremt forvirret og redde. Han senset også at det som skjedde hadde blitt dekket over.

Kan det ha vært radioaktivt avfall som ble dumpet der?

Anonymkode: 4f7a5...874

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

En klarsynt så på den saken, og sa at det var vanskelig å få et inntrykk siden han kobler seg på de som opplevde det, og de hadde ikke skjønt hva som skjedde. Jeg tror han sa at de opplevde at de fikk smerter og at det brant på huden eller noe og at de måtte komme seg vekk og var ekstremt forvirret og redde. Han senset også at det som skjedde hadde blitt dekket over.

Du bør nok ikke legge mye vekt på hva en "klarsynt" har sagt. Da kan du like gjerne høre på hva Erna Solberg har å si om saken. Eller en av tiggerne på Oslo S.

Annonse

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du bør nok ikke legge mye vekt på hva en "klarsynt" har sagt. Da kan du like gjerne høre på hva Erna Solberg har å si om saken. Eller en av tiggerne på Oslo S.

Du bør nok ikke fortelle andre hva de skal gjøre, da kan du like godt fortelle Erna hva hun skal gjøre, eller en av tiggerne på Oslo S. Det vil ha nøyaktig samme resultat som å fortelle meg hva jeg skal gjøre.

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du bør nok ikke fortelle andre hva de skal gjøre, da kan du like godt fortelle Erna hva hun skal gjøre, eller en av tiggerne på Oslo S. Det vil ha nøyaktig samme resultat som å fortelle meg hva jeg skal gjøre.

Vel, dette er vitenskapsforumet. Vi kan godt diskutere klarsynhet som fenomen, men du kan ikke forvente å bli tatt seriøst om du bruker det som en kilde til sannhet. Når det er sagt så er det mye rart her inne, men forumet bør likevel strebe etter en viss form for etterretterlighet. Forumet "Religion, alternativt og filosofiske spørsmål" er kanskje mer aksepterende for alternative teorier. :)

Sen
På ‎31‎.‎03‎.‎2020 den 6.43, AnonymBruker skrev:

Ingen spor etter stråling og en strålingskilde ble funnet på passet og omgivelsene (Kholat, Otorten).

Historien fra 1959 av året når det  på  pass, er det latterlig, de prøvde å finne henne (forvirre spor) og en radioaktiv genser Krivonischenko, men han var fra Tsjelyabinsk 40 (eliminering ulykke  på  Mayak).

AnonymBruker
På 31.3.2020 den 15.46, AnonymBruker skrev:

Vel, dette er vitenskapsforumet. Vi kan godt diskutere klarsynhet som fenomen, men du kan ikke forvente å bli tatt seriøst om du bruker det som en kilde til sannhet. Når det er sagt så er det mye rart her inne, men forumet bør likevel strebe etter en viss form for etterretterlighet. Forumet "Religion, alternativt og filosofiske spørsmål" er kanskje mer aksepterende for alternative teorier. :)

Hvordan vet du at jeg bruker det som en kilde til sannhet?