Gå til innhold

Lille Prinsesse - umulig å få tak i på DVD lenger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er på desperat jakt etter Lille Prinsesse på DVD, men finner det nesten ikke i det hele tatt lenger - og bare de to samme DVDene hele tiden (Jeg vil være dronning + En riktig god jul) hvilket dessverre er de samme to som vi har fra før. Jeg finner ingenting brukt heller. 

Er det noen som vet om steder hvor de selger andre Lille Prinsesse-DVDer enn de to, enten på nett, i fysisk butikk eller brukt? 😊

(Jeg er klar over at de har Lille Prinsesse liggende på NRK akkurat nå, men jeg er ute etter en mer varig løsning siden det oddsmessig snart forsvinner derfra.)

Anonymkode: df817...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et alternativ er å låne på biblioteket og deretter lage kopi...hvis du kan eller kjenner noen som kan hjelpe deg.
Jeg er imot kopiering på denne måten men hvis filmer har gått ut av produksjon så kan dette være et alternativ

Anonymkode: 7ebd6...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2019 den 13.15, AnonymBruker skrev:

Et alternativ er å låne på biblioteket og deretter lage kopi...hvis du kan eller kjenner noen som kan hjelpe deg.
Jeg er imot kopiering på denne måten men hvis filmer har gått ut av produksjon så kan dette være et alternativ

Anonymkode: 7ebd6...c86

Takk for svar :) Jeg er egentlig imot sånne ting jeg også, men du har rett i at det er litt mindre tvilsomt når filmene uansett ikke er mulig å få tak i. Aner ikke h o, rdan man gjør det, dog, men mulig noen Jeg kjenner vet det. 

Anonymkode: df817...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Hvorfor i alle dager vises denne serien på tv. Den lille drittungen i denne serien er jo helt bak mål. Lærer jo ungene til å ikke høre på sine foreldre. Ikke vil hun gå til sengs når hun blir fortalt, ikke vil hun pusse tennene sine ikke vil hun rydde rommet osv osv osv. helt idiotisk 😠 Også ikke bare det men helt elendig laga og tegna er den å 😠

Anonymkode: aec69...ccb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er bare å søke på Finn.no

Anonymkode: 66053...a0c

Vil tro TS har klart å få tak i den på 2,5 år da men...

Anonymkode: f7ed1...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...